Reviews over Cornimont

Fam. Lammers,
    7-3-2018

Het huisje is nieuw en compleet van houdt, het telt 11 ramen met luiken.

Boven tref je drie redelijk ruime slaapkamers en een badkamer met ligbad en dubbele wastafel en toilet.

Wanneer je de trap afloopt tref je achtereenvolgens een apart toilet een aparte douche met daarbij de wasmachine (bovenlader) en ook hier weer een wastafel. Daarnaast zit het ‘stookhok’ met de boiler. (Die wij overigens niet leeg konden krijgen, ook niet na twee keer een vol bad achter elkaar terwijl er beneden gedoucht werd)

Hier vind je ook de stofzuiger, de poetsdoekjes, het was rek.

Daarnaast zit de keuken, die is niet groot maar van alle gemakken voorzien, zo heb je er een oven, een aparte magnetron, keramische kookplaat, grote koelkast, een afzuigkap en voldoende opbergkastjes.

Onder de bar staat de droger en de vaatwasser De eetkamertafel is ruim genoeg voor acht personen en om de hoek vind je de bank die ook een slaapplaats voor 2 pers. dient

Fantastische wandelplek

Paul Horn,
    24-9-2017

De wandelingen zijn goed beschreven. Petra en Sandra zijn heel gastvrij. Alles is goed verzorgd, de kamers en de maaltijden. Topwandelweek gehad!

Heerlijke wandelvakantie in La Beuratte

Ger van Dijk,
    2-9-2017

Prachtig wandelgebied, wandelingen zijn goed beschreven. Prima kamer, heerlijk eten. Ontbijt en lunchpakket zeer goed verzorgd. Onze tip: de tomtom kende het adres niet dus neem de routebeschrijving die Sandra en Petra van te voren toesturen mee, dan rij je er zo naartoe.

netjes

Bianca,
    14-8-2017

leuke b en b mooi gelegen ontbijt was wel wat eentonig maar voldoende het was wel ff zoeken om het te vinden kamers zijn wel gehorig en schoon

Heerlijk onderdak

Pieter Parmentier,
    8-8-2017

De gastheer en gastvrouw zijn bijzonder en bijzonder goed in hun gastvrijheid. Een heerlijke uitvalsbasis voor een week fietsen in de Vogezen.

Cornimont scoort een 8 uit 10, op basis van 28 reviews