We hebben een aantal aanbieders voor Cornimont voor je op een rij gezet:

Reviews over Cornimont

Toegangspoort tot schitterende natuur

Peter Bertholet,
    29-7-2014

Cornimont ligt midden in de hoge Vogezen en biedt toegang tot een uitgebreid stelsel van goed onderhouden en aangegeven wandel- en fietsroutes (door de club Vosgien) door de schitterende natuur van de Vogezen. Het stadje zelf stelt niet zo heel veel voor.

Gereisd met partner in Fri Jul 18 2014 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

leuk dorpje

Mehra,
    12-7-2014

Een klein dorpje van waaruit mooie tochten gemaakt kan worden met de auto of met de fiets. Het voile vert is een mooi geasfalteerd fiets pad waar geen gemotoriseerd verkeer mag komen dus heerlijk fietsen door dorpje met watervallen enz.

Gereisd met partner in Thu May 01 2014 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Leuk dorp, met allerlei winkels

Grooters,
    10-11-2013

In Cornimont zijn voldoende winkels voor je verblijf bij Gouttte à Goutte. Kaartjes, banken en om even iets te drinken.

Centraal gelegen. De toeristische bezienswaardigheden zijn dichtbij en goed bereikbaar.

Gereisd met vrienden in Tue Oct 01 2013 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

alles bij de hand indien nodig

schrauwen,
    8-8-2013

Omdat we alles bij Goutte a Goutte hadden wat we ons konden wensen, zijn we niet veel in Cornimont geweest. Maar indien nodig heb je een winkel, banken, e.d. bij de hand. Wel een mooi startpunt voor bijv een mooie fietsroute over een oude spoorlijn. Rondom Cornimont in de schitterende bossen daarentegen wel veel gewandeld. En ook niet ver van dit plaatsje variatie aan bos, water, e.d. Ook een favoriet stekkie voor fietsers hebben we gemerkt

Gereisd met partner in juni 2013

Cornimont centraal gelegen bij de skipistes

therese en phillip,
    11-2-2013

Dichtbij de pistes, veel winkels. Gezellige plaats. Gegeten bij Goutte à Goutte, dus over evt restaurants geen mening. En je hoeft ook niet in een restaurant te eten, want bij de B&B is het eten helemaal top.

Gereisd met partner in januari 2013
Cornimont scoort een 8 uit 10, op basis van 28 reviews