Hotel Time

9 reviews over Hotel Time in het Nederlands

uitstekende stopover

Ton,
11-10-2017

Wij moesten onverwacht vanuit Luxemburgse camping naar St Jean de Losne en terug. De terugreis viel later dan gepland en als stopover het Tme hotel gebeld en geboekt. Keurige behandeling, zowel telefonisch als ter plaatse. Strak modern, schoon. Niets op aan te merken. Prima gegeten, zowel s'avonds oals in de ochtend. Ligt niet ver van de snelweg.

Gereisd met partner in september 2017

Rustig gelegen overnachtings hotel

Hoogevener
3-8-2014

Al verschillende keren hier overnacht. Nette eenvoudige kamers, prima bedden. Schoon, wel een paar schimmel plekjes in de douche. Prima ontbijtje , restaurant met eenvoudige(Franse) kaart voor een redelijke prijs. Dit jaar wat problemen met de gratis WIFI en tv zenders, is geprobeerd op te lossen maar lukte niet. Restaurant in voor- en naseizoen alleen in het weekend geopend. Alternatief is het Italiaanse resto bij de bioscoop 150 m verder op.

Gereisd met partner in juni 2014

Goed voor overnachting

jabeca
9-7-2014

Overnachting tussen Nancy en Metz

Op een industrie terrein schoon hotel

Ontbijt prima in orde , zwembad aanwezig , kinderspeelplaatsje netjes

3km van Vittel een leuk stadje om te bezoeken

Gereisd met partner in juli 2014

Goed OvernachtingsHotel

hoinjsz
17-9-2012

Het hotel is niet veel bijzonder, simpele kamers maar alles wat je nodig hebt voor een overnachting is er. Het is schoon en de beheerder/eigenaresse spreekt een beetje engels. het ontbijt is simpel (iets te duur m.i.).

Het ligt 10min. vanaf de snelweg en is goed te vinden.

Kortom wanneer je hier alleen overnacht scoort dit hotel een dikke voldoende mede door de prijs €49,- per kamer.

Gereisd met partner in september 2012

leuk betaalbaar doorreishotel

sylvia_baardemans
5-8-2012

We hadden 2 driepersoonskamers geboekt die een tussendeur hadden.

Het zag er allemaal netjes uit, zo ook de badkamer.

De kamers hadden ook airco.

We hebben goed geslapen.

Zwemmen kan je ook voor 3 euro .

S ávonds hebben we gegeten in vittel maar het ontbijt hebben we bij het hotel gedaan, kinderen eten voor half geld.

prima bevallen.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2012

Keurig en makkelijk te vinden Hotel.

Carla & Feike
19-5-2012

In het Time Hotel ben je nog gast. Het personeel doet er alles aan, om het je zo goed mogelijk naar de zin te maken. De bedden zijn goed, maar zouden voor mij (203 cm) wat langer mogen zijn. Maar heb uitstekend geslapen. Kamers zijn eenvoudig maar keurig, evenals de badkamer. Voldoende keus bij het eten, en 's morgens een prima ontbijtbuffet met ruime keus in eten en drinken.

Gereisd met partner in mei 2012

beste prijs - kwaliteit

willy
7-5-2012

Hotel Time ligt inderdaad niet op de "mooiste" plek maar als stop op weg naar het Zuiden is dit veruit het beste hotel dat wij al tegen kwamen.

Prima kamers (niet te groot maar dat hoeft ook niet) en lekker eten voor een spotprijs (12-17€/pers). Heel uitgebreid ontbijt en behulpzaam personeel.

Gereisd met partner in mei 2011

Prima doorreis hotel

ronvanderKlei
21-6-2011

Het personeel is zeer aardig en doen hun best om verstaanbaar te zijn.

Kamers zeer schoon.

Gereisd met partner in mei 2011

Goed overnachtingshotel

Frans
15-7-2010

Netjes en schoon overnachtingshotel. Ontbijt is ruim. Diner is goed, zeker voor de prijs van € 12,00. Het hotel is ook voor wat langer verblijf geschikt. Het niveau ligt wat boven F1, Première Classe etc.

Wel veel Nederlanders.

Ligging is niet ideaal n.l. aan de rand van een centre commercial.

Gereisd met partner in juli 2010

We hebben een aantal aanbieders voor Time voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Time in Contrexéville (Vosges), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Time zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.