Hotel Les XII Apôtres

7.9Goed

Frankrijk, Lorraine (Lotharingen), Contrexéville (Vosges)

7.9Goed

• Sauna

9 reviews over Hotel Les XII Apôtres

• 7Braam12-10-2016

Leuk overnachtingshotel

Contrexeville is een leuk plaatsje om te stoppen voor een overnachting. Waterfonteinen naast en voor het hotel. Leuk klein wandelpark vlakbij en iets verderop (kan wandelend of met de auto) een groot meer waar je omheen kan wandelen. Je mag er niet zwemmen maar wel waterfietsen. Direct aan het meer is een klein buitenzwembad. Het hotel is leuk gelegen. Het is gezellig borrelen onder de bomen voor het hotel. Kamers zijn fleurig ingericht met felle kleurtjes en bloemetjesbehang. Alles piept en kraakt en loopt schuin maar dat vinden wij altijd wel leuk. Kamer, bed en badkamer klein maar goed te doen voor 1 nacht. Niet helemaal spik en span maar oke. Eigenaar verwent je met drankje bij aankomst en koffie en/of flesje wijn bij vertrek. Tilt zelf je tas en/of koffer naar de derde etage! Diner prima. Ontbijt niet gedaan want heerlijk bakkertje in dezelfde straat. Echt leuk hotel voor overnachting op weg naar de Franse Alpen.

Gereisd met partner in september 2016

• 8Karin31-07-2016

Goed hotel voor doorreis

Vlakbij de snelweg. Ideaal voor op doorreis. Aardige eigenaar, heel attent Hotel ligt vlakbij een groot park, met een speeltuin. Kamers zijn ruim, best mooi. Badkamers zin. Gedateerd en niet zo ruim. Ik vind het een leuke plek als doorreis. Kinderen kunnen toch even in het park spelen, ook kunst is in het park te zien.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2016

• 6Anne26-06-2016

Hotel met charme, maar zeker gedateerd

Prima hotel voor doorreis, vlak aan Route Soleil, zeer vriendelijke ontvangst met drankje, koffers werden naar kamer gebracht, we mochten ook kiezen welke kamer. Eten was prima. Flesje wijn met handkus bij vertrek. Hotel heeft zijn "eigen" inrichting, doet huiselijk aan maar is wel van vervlogen tijden. Kamer was schoon. Het geheel was "knullig" fohn in doos op badkamer, douchekop kon je niet ophangen. Hoofdkussen was een "rol" van ca. 1.60 mtr breed en kei hard. Onze totaal indruk was dat door de vriendelijkheid en charme de minpunten gecamoufleerd werden. Zwembad was ronduit vies en klein, fitness bestond uit 1 home trainer.

Gereisd met partner in juni 2016

• 9Hans Verschuren27-07-2015

De ultieme gastheer

De eigenaar, Pipo (Guiseppe) is en blijft voor ons de ultieme gastheer. Van moment van aankomst tot moment van vertrek doet hij er werkelijk alles aan om elke gast optimaal te verwennen. Deze man verdient een standbeeld !

Gereisd met partner in juli 2015

• 8fientje18-07-2015

Ideaal overnachtingshotel

We hebben hier 1 nacht geslapen onderweg naar zuid Frankrijk. Hartelijke ontvangst door de eigenaar. Leuk karakteristiek hotelletje. Bloemetjes behang, scheve vloeren maar heel veel charme. Kamer was goed schoon. We sliepen aan de voorzijde maar verkeer hoorden we bijna niet. Ontbijt was goed verzorgd. Ze gingen ook heel leuk met ons 2 jarig zoontje om. Hotel ligt in leuk dorpje. Kan je leuk rondje lopen, mooi park aan andere kant van de weg. Dichtbij de snelweg. Een aanrader!

Gereisd met jonge kinderen in juni 2015

• 7Hoogevener29-06-2015

Prima voor 1 nacht

Nostalgie is troef hier. Matrassen prima. Krakende vloeren, vrij gehorig. Achterzijde rustig, voorzijde ligt aan drukke weg. Ontvangst met consumptie bij afscheid flesje wijn, helemaal goed natuurlijk. Eigenaar weet hoe die zijn gasten moet ontvangen. Ontbijt en diner te duur.

Gereisd met partner in juni 2015

• 8JudithSpekschoor02-09-2014

Prachtig voor de liefhebber

Back to the seventies. Ontzettend aardige, supersnelle eigenaar. Vrolijk ontvangst. Je waant je terug in de tijd, maar onze kamer was schoon. Wel wat warm. Positieve aandacht voor ons dochtertje. Wij hebben er gewoon goed gegeten en ontbijt was voldoende, maar de lol vd omgeving en de super gastvrije bediening maakt het absoluut een hotel om op doorreis te overnachten. Zwembad niet gezien.

Gereisd met jonge kinderen in september 2014

• 8Familie van der Sar08-08-2014

Maakt een doorreis tot belevenis

De entourage en bediening maken het hotel tot een belevenis op de terugweg uit Zuid-Frankrijk. Een 'snelle' overnachting wordt een unieke ervaring, vooral door de manier waarop de eigenaar het geheel op geheel eigen wijze regelt. De optimale combinatie van Franse charme en Italiaanse gastvrijheid.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2014

1 tip over Hotel Les XII Apôtres

• Maurice, 26-08-2012 Rapporteren

Er ligt een spa schuin tegenover het hotel, wij zijn er niet geweest, maar van buiten zag dit er zeker ok uit. Eigenlijk mag je dit hotel niet missen.

0 vragen over Hotel Les XII Apôtres

Hotel Les XII Apôtres info