Hotel Les XII Apôtres

FrankrijkLorraine (Lotharingen)Contrexéville (Vosges)

We hebben een aantal aanbieders voor Hotel Les XII Apôtres voor je op een rij gezet:

8.8FantastischScore uit 10 reviews
+6/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

8.8FantastischScore uit 10 reviews

• Sportfaciliteiten
Meer hotel infoTonen op kaart

10 Reviews over Les XII Apôtres

• 9Fam. Boersma24-08-2020

Voor herhaling vatbaar!

Wij verbleven op doorreis in Frankrijk in dit familiehotel. Het gebouw is enigszins gedateerd, maar de kamers zijn netjes en zeer ruim. De prijs/kwaliteit verhouding is prima. Bij aankomst werden we zeer gastvrij ontvangen door de Italiaanse eigenaar en bij het uitchecken kregen we zelf een fles wijn en drinken voor onderweg mee. Al met al een aanrader voor als je een hotel voor onderweg zoekt.

• 7Braam12-10-2016

Leuk overnachtingshotel

Contrexeville is een leuk plaatsje om te stoppen voor een overnachting. Waterfonteinen naast en voor het hotel. Leuk klein wandelpark vlakbij en iets verderop (kan wandelend of met de auto) een groot meer waar je omheen kan wandelen. Je mag er niet zwemmen maar wel waterfietsen. Direct aan het meer is een klein buitenzwembad. Het hotel is leuk gelegen. Het is gezellig borrelen onder de bomen voor het hotel. Kamers zijn fleurig ingericht met felle kleurtjes en bloemetjesbehang. Alles piept en kraakt en loopt schuin maar dat vinden wij altijd wel leuk. Kamer, bed en badkamer klein maar goed te doen voor 1 nacht. Niet helemaal spik en span maar oke. Eigenaar verwent je met drankje bij aankomst en koffie en/of flesje wijn bij vertrek. Tilt zelf je tas en/of koffer naar de derde etage! Diner prima. Ontbijt niet gedaan want heerlijk bakkertje in dezelfde straat. Echt leuk hotel voor overnachting op weg naar de Franse Alpen.

• 8Karin31-07-2016

Goed hotel voor doorreis

Vlakbij de snelweg. Ideaal voor op doorreis. Aardige eigenaar, heel attent Hotel ligt vlakbij een groot park, met een speeltuin. Kamers zijn ruim, best mooi. Badkamers zin. Gedateerd en niet zo ruim. Ik vind het een leuke plek als doorreis. Kinderen kunnen toch even in het park spelen, ook kunst is in het park te zien.

• 6Anne26-06-2016

Hotel met charme, maar zeker gedateerd

Prima hotel voor doorreis, vlak aan Route Soleil, zeer vriendelijke ontvangst met drankje, koffers werden naar kamer gebracht, we mochten ook kiezen welke kamer. Eten was prima. Flesje wijn met handkus bij vertrek. Hotel heeft zijn "eigen" inrichting, doet huiselijk aan maar is wel van vervlogen tijden. Kamer was schoon. Het geheel was "knullig" fohn in doos op badkamer, douchekop kon je niet ophangen. Hoofdkussen was een "rol" van ca. 1.60 mtr breed en kei hard. Onze totaal indruk was dat door de vriendelijkheid en charme de minpunten gecamoufleerd werden. Zwembad was ronduit vies en klein, fitness bestond uit 1 home trainer.

• 9Hans Verschuren27-07-2015

De ultieme gastheer

De eigenaar, Pipo (Guiseppe) is en blijft voor ons de ultieme gastheer. Van moment van aankomst tot moment van vertrek doet hij er werkelijk alles aan om elke gast optimaal te verwennen. Deze man verdient een standbeeld !

• 8fientje18-07-2015

Ideaal overnachtingshotel

We hebben hier 1 nacht geslapen onderweg naar zuid Frankrijk. Hartelijke ontvangst door de eigenaar. Leuk karakteristiek hotelletje. Bloemetjes behang, scheve vloeren maar heel veel charme. Kamer was goed schoon. We sliepen aan de voorzijde maar verkeer hoorden we bijna niet. Ontbijt was goed verzorgd. Ze gingen ook heel leuk met ons 2 jarig zoontje om. Hotel ligt in leuk dorpje. Kan je leuk rondje lopen, mooi park aan andere kant van de weg. Dichtbij de snelweg. Een aanrader!

• 7Hoogevener29-06-2015

Prima voor 1 nacht

Nostalgie is troef hier. Matrassen prima. Krakende vloeren, vrij gehorig. Achterzijde rustig, voorzijde ligt aan drukke weg. Ontvangst met consumptie bij afscheid flesje wijn, helemaal goed natuurlijk. Eigenaar weet hoe die zijn gasten moet ontvangen. Ontbijt en diner te duur.

• 8JudithSpekschoor02-09-2014

Prachtig voor de liefhebber

Back to the seventies. Ontzettend aardige, supersnelle eigenaar. Vrolijk ontvangst. Je waant je terug in de tijd, maar onze kamer was schoon. Wel wat warm. Positieve aandacht voor ons dochtertje. Wij hebben er gewoon goed gegeten en ontbijt was voldoende, maar de lol vd omgeving en de super gastvrije bediening maakt het absoluut een hotel om op doorreis te overnachten. Zwembad niet gezien.

• 8Familie van der Sar08-08-2014

Maakt een doorreis tot belevenis

De entourage en bediening maken het hotel tot een belevenis op de terugweg uit Zuid-Frankrijk. Een 'snelle' overnachting wordt een unieke ervaring, vooral door de manier waarop de eigenaar het geheel op geheel eigen wijze regelt. De optimale combinatie van Franse charme en Italiaanse gastvrijheid.

• 10Maurice26-08-2012

Fantastisch!!!!!!

Hotel wordt gerund door een vriendelijke oude man, alles in dit hotel is nostalgie, maar wel goed schoon gehouden. Er is ook een restaurant waar je waarschijnlijk goed kunt eten, was er vrij druk toen wij aankamen. Bij aankomst direct een welkoms drankje, we mochten uit de hele kaart kiezen, dat werd dus champagne. Het interieur van de kamers is net zoals het hele hotel gedateerd, maar alles is in deze stijl in dit hotel, maar dit heeft juist charme. De kamers zijn zeker goed schoon, aangezien ikzelf nogal allergisch reageer op stof, zou ik het moeten merken. Nergens last van gehad en alles was goed schoon. Onze jonge dochter heeft verschillende cadeautjes gekregen van het personeel, en ook wij kregen nog ee fles rosé bij vertrek. 's Ochtends hebben we nog een ontbijt gehad , en dat was perfect geregeld, verse jus d'orange, verse ham, veel keuze en lekker. Hotel ligt dicht bij de route du soleil , ideaal dus als tussenstop. Eigenaar als personeel spreekt ook heel goed Engels, en Duits.

Hotel Les XII Apôtres info

• Rolstoel toegangNiet beschikbaar

Sport entertainment

• SaunaBeschikbaar (1)
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Veilig betalen met
Wij zijn aangesloten bij