Hotel Des Sources

4.3Onvoldoende

Frankrijk, Lorraine (Lotharingen), Contrexéville (Vosges)

4.3Onvoldoende

6 reviews over Hotel Des Sources

• 2018
    4AA20-08-2018

nooit meer

Gelukkig geboekt maar onder hotelnaam Enzo en dan blijkt bij aankomst Des Sources te zijn. Verder hadden we ook geen ontbijt besteld, maar de tafeltjes die er stonden, stonden onder een laagje stof en buiten stond een briefje op de raam dat de recherche de keuken heeft gesloten om een bepaalde reden. Het slapen en douchen ging wel maar verder mag het Echt gerenoveerd worden. Leuk plaats maar verder niet veel te doen voor de kinderen. Is meer voor een overnachtingshotel

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

• Oude reviews

7simon01-08-2012

viel 100% mee

Het viel niet mee om ongeveer halverwege de rit terug naar nederland een 4 pers. kamer voor 1 nacht te vinden. En ook nog het liefst niet te ver van de snelweg. Zo kwam ik al surfend dit hotel tegen. Toch maar de gok genomen en geboekt. Dit ging overigens bijzonder makkleijk via de telefoon met een engels sprekende medewerker. We werden dan ook vriendelijk ontvangen door een engels sprekende medewerker...toch wel makkelijk als frans niet je beste taal is. De kamer was lekker ruim met openslaande deuren met uitzicht op het plein. De adkamer had zelfs een bad. De bedden lagen prima, de kinderen hadden net als wij zelf een 2 persoonsbed. Vlakbij zit een macdonalds.Ook wel handig zo met de kids voor een snelle (betaalbare) hap. Het ontbijt is ook aan te bevelen, helemaal niet mis mee gezien de prijs. 8 euro pp. Wij vonden dit een prima hotel. Zeker zo voor 1 overnachting....wij bevelen hem aan als de ideale tussenstop als je op doorries bent.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2012

• 1Coco Chanel10-04-2012

Nooit meer !

Dit hotel moet gesloten worden, is volledig verouderd, voldoet niet aan de eisen van vandaag !!! Kamers zijn oud, vies, versleten, stinken, de gangen zijn een doolhof. Sanitair is "Afrikaans" te noemen. Wij hadden 2 kamers, waarvan 1 kamer voor de kinderen, hun dekbedden hadden geen overtrek, nadat we dit vroegen, was het antwoord laconiek dat zij dit nooit deden. Wij hebben dan maar onze eigen fleece dekens uit de auto gehaald om ze als deken te gebruiken. De luiken waren defect, het toilet liep constant door.

Gereisd met oudere kinderen in maart 2012

• 1Thoorn31-07-2011

Slechtse hotel wat ik ken

Dit hotel was vroeger een heel leuk charmant hotelletje. De eigenaresse is een paar jaar geleden overleden en sindsdien is het al 5 keer overgenomen. De huidige eigenaresse is niet geïnteresseerd in het Hotel. Het personeel is of erg timide of hondsbrutaal. De kamers stinken naar schimmel en het restaurant is dramatisch slecht. Ik had dit geboekt om mijn ervaringen van vroeger maar wist niet dat je een hotel zo om zeep kan helpen. Contrexeville zelf is inmiddels ook wat vervallen. Niet naar toe gaan!!!!

Gereisd met partner in juli 2011

• 7Ineke06-02-2008

Hotel in centrum, op ca. 15 min rijden van autoroute.Eten in het hotel of restaurantjes dichtbij (verrassend goede en voordelige pizzeria)Nadeel : parkeren in straat voor het hotel.

Gereisd met partner in juni 2007

Hotel Des Sources info