Tijdelijk €25 aanbetaling

• 7Waardering

• Airconditioning
  • Sportfaciliteiten

We hebben de beste aanbieders voor Hotel Des Lacs voor je op een rij gezet:

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

12 Reviews over Des Lacs

• 8Dekker10-08-2015

Prima hotel met prachtige ligging

Prima hotel voor als je bv op doorreis bent, wij kwamen toevallig langs en hadden geluk dat er nog een kamer vrij was met prachtig uitzicht op het meer. Er werd meteen een extra bed bijgeplaatst. De kamer was schoon met tv en airco. Het was niet heel groot maar alles wat je nodig hebt was er incl fohn.Heerlijk gegeten en ook het ontbijt was lekker en prettig geprijsd. Een echte aanrader om heerlijk uit te rusten ook de prijzen zijn zeer schappelijk

• 3M. van Hooff17-09-2013

Nooit meer

Is geen Campanile meer. Achterstallig onderhoud, restaurant ruikt vreselijk muf. Rode wijn veel te koud geserveerd, eten ziet er niet smakelijk uit. Toen het nog Campanile was, was het redelijk. Nu zien ze ons er niet meer.

• 9patriciavanderwijk15-08-2013

prima hotel aan het meer

Wij hebben 1 overnachting gehad als tussenstop naar huis. Personeel is vriendelijk en spreekt engels. We waren verrast door de ligging en hadden spontaan de neiging om een rondje te rennen langs het meer. Er straalt zo een rust uit; het uitzicht vanaf het hotel is ontstressend. Er is een ruime parkeerplaats als je met een aanhanger aankomt. Aan het meer is een gemeentelijke zwembad die in de middag opengaat. En je kunt er waterfietsen en vissen. Wij hadden twee kamers aan de achterkant van het hotel die niet vochtig waren. Het interieur is misschien gedateerd, maar is knus en brandschoon. In de ochtend hangt er mist over het meer en dat geeft de omgeving een mysterieus sfeer. Twilight Zone noem ik dat. De hotelkamer is redelijk ruim alsook het badkamergedeelte, die overigens een kleine badkuip heeft (meer een zitbad) Er is wifi, airconditioning en een waterkoker in de kamers. De bedden liggen goed (niet te hard en niet te zacht). Goed eten in het restaurant; deze is snel volgeboekt.

• 8teletascha13-06-2012

Prima hotel als tussenstop

Wij hebben hier 1 nacht overnacht toen we op weg waren naar onze eindbestemming in Zuid-Frankrijk. Mooie locatie om 1 avond/nacht te vertoeven. Lekker om het meer gewandeld met onze 1-jarige dochter. Ontbijt (voor een redelijke prijs) was goed.

• 5Stefan22-08-2011

Kamer heel vochtig

We waren op doorreis naar huis. De voorkant van het hotel ziet er prima uit met uitzicht op het meer. Wij kregen echter een kamer aan de achterkant op de begane grond. Heel donker tegen een aarden wal aan gelegen. De inrichting van de kamer was ok voor de prijs maar het was er heel erg vochtig. We dachten dat er net gedweild was. Later bleek het vocht op de vloer condens te zijn. Ook de muren waren nat en het beddengoed vochtig. Weten niet of dit ook voor de andere kamers (voorkant, achterkant 1e verdieping) geldt.

• 8Markp13-10-2010

Prima overnachtingsplek op weg naar het zuiden...

Dit kleine hotel doet aan alsof het een motel is. Prima service, kamers een beetje oubollig. Ligging is super, aan een mooi meertje waar je in een klein uurtje omheen wandelt. Restaurant is voldoende. Niet specifiek gericht op verblijf met kinderen, meer voor de wat ouderen onder ons. Ontbijt voldoende.

• 8Familie Ledeboer18-08-2008

Een geluk bij een ongeluk

Nadat onze auto op weg terug van Spanje naar Nederland er in Contrexeville mee stopte valk bij het hotel moesten we met onze dochter van 7 verplicht 2 nachten blijven totdat de auto gemaakt was. We hebben heerlijk gewandeld, lekker gegeten en goed geslapen. Als het weer het toe had gelaten hadden we ook nog kunnen gaan zwemmen in het buitenbad dat vlak voor het hotel ligt. We werden erg goed geholpen (in het engels) door de mensen van het hotel voor o.a. het bellen van een taxi om naar een garage te komen. Nog een hapje eten nadat de keuken al dicht was op de avond dat we aankwamen. Ook leuk was het kindermenu met een kleurplaat en aanwezige potloden. Mooie kamers, met mooie badkamer.

• 6WAZQ26-07-2008

Geschikt voor één nacht voor op doorreis

Doel: we hebben hier geslapen op de heenreis naar de Provence Voor: ligt vrij dicht bij de snelweg naar het zuiden in een leuke omgeving (o.a. bosrijk, meertje) en voldoende parkeermogelijkheden. Tegen: erg kleine kamers, drankjes geserveerd in muf ruikende glazen (dus we durften er niet te eten). Weinig culinairs in de omgeving kunnen vinden. Verder is de service redelijk te noemen, je wordt snel geholpen maar het komt over alsof ze geen zin hebben een hotel te runnen. Conclusie: geschikt als je op zoek bent naar een goedkoop hotel als tussenstop

• 8esther20-07-2008

Echt waar voor je geld

Hebben hier overnacht op weg terug naar Nederland. Waren verrast door de mooie omgeving: prachtig meer in de bossen met mooie wandelroute om even de benen te strekken na de lange rit. De kamers zijn simpel, maar voldoen aan alle wensen. De eigenaresse dacht erg met ons mee: we hadden twee kamers geboekt via booking.com maar toen ze onze kleinste dochter zag (5 jaar 1.16 meter) tipte ze ons om de kamers te annuleren en bij haar rechtstreeks een 3-persoonskamer met extra ligbed te boeken. Erg attent. Het eten was ok. Ontbijt prima. Bediening is geen feestje, wat stijfjes, maar daar hechten we niet zoveel waarde aan. We waren al met al aangenaam verrast met de locatie en goede basic voorzieningen.

• 7Hanny22-01-2007

prettig hotel om te overnachten, parkeerplaats voor de deur prima ontbijt en goed diner vriendelijk personeel en behulpzaam

Hotel Des Lacs info

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • EntertainmentprogrammaNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

• Adresgegevens
    Route du Lac-de-la-Folie, 88140