Camping Les Iles

Camping Les Iles
7,9

15 reviews over Camping Les Iles in het Nederlands

Heel sympathiek en proper. Gewoon fantastisch!

caroline
13-10-2018

Nieuwe eigenaar is enorm enthusiast en gemotiveerd.

Heel proper sanitair. Aangename ligging. grote plekken.

Onze beste camping van de voorbije 3 weken!!!

Hier komen we zeker terug!

Leuk!!!

Katrien
21-7-2018

Alles wat je nodig hebt voor op doorreis.

Grote plaatsen.

Heel vriendelijke eigenaar.

Sinds juni een nieuwe beheerder, een zeer vriendelijke jongen die erg zijn best doet om er een prachtige camping van te maken. Het restaurant was nog niet open maar daar wordt aan gewerkt. Geen last gehad van honden.

Bijna gratis kamperen

Kauff
27-7-2017

Op doorreis kwam ik hier uit. Op de motor met tent onderweg naar huis ligt hij ideaal op zo'n 600km van midden Nederland. Ik was €7, kwijt voor een nacht. Inclusief een douche, die weliswaar ouderwets was maar lekker warm! Het aangeboden menu is beperkt maar de beheerder deed zijn best en het bier was koud.

Wat mij betreft een ideale doorreiscamping aan de oever van de Moselle in de buurt van de Route Nationale....

prima camping

jeannet
12-8-2015

Komen al jaren op deze camping in het begin alleen op de heen-en terugreis de laatste

jaren verblijven we er enkele weken,dit jaar zelfs 5.De plekken zijn super groot en het

sanitair is prima.De ligging is goed en de omgeving prachtig.Dit jaar is er een nieuwe

gerant gekomen,Damian, samen met zijn vriendin Carole doen ze hun uiterste best

om het iedereen naar de zin te maken.Het is inderdaad zo dat er wel veel honden zijn waarvan de meesten gelukkig zijn aangelijnd en keurig buiten de camping worden uitgelaten maar helaas zijn er altijd mensen van alle nationaliteiten dus ook nederlanders die hun hond los laten lopen vooral achter op de camping en het is bijna onmogelijk om daar oog op te houden.Wij komen volgend jaar graag terug.

Camping voor hondenbezitters

Homburg
19-7-2015

Ontvangst op camping uitermate gereserveerd. Geen uitleg over broodreservering op plattegrond. Stonden op achterste gedeelte van camping dat gebruikt werd als hondenuitlaatplek. Nadat een hond zijn behoefte deed vlakbij ons, terwijl we zaten te eten, zijn we weggegaan. Sanitair is verschillend. Op ons veld 2 toiletten waar je nogal eens in de rij moest staan. Aan het begin van de camping beter sanitair.

Dit nooit meer

Rohiet
19-6-2014

We kwamen s,avonds om 8 uur aan en niemand sprak nederlands , duits of engels. ,maarop zich geen probleem. Was erg warm die dag. Bedoeling was om lekker opfrissen en dan volgende dag weer verder. Maar we kwamen van de koude kermis thuis, bleek dat ze daar om 21.00 uur de douches sluiten en dat met een temperatuur van 30 graden.

Mooi gelegen camping dicht bij Charmes

Lianne
14-6-2014

Wij waren hier voor 1 nacht op onze fietsvakantie. De camping is mooi gelegen en ook mooi aangelegd. Geen heggetjes, maar gewoon een open camping. Jammer genoeg ging het regen, maar de eigenaren waren zo aardig om ons als kampeerders met een kleine tent te laten koken in een grote feesttent die niet werd gebuikt. De hele avond mochten wij daar zitten. Winkels op 5 minuten van de camping.

Zeer hartelijk ontvangst

oostveen
3-8-2012

Deze camping gebruikt als doorreiscamping. Verrast door zeer vriendelijke eigenaars/medewerkers. Mooi vlak terrein met speelplek/tafeltennis/volleybalnet in het midden van het terrein. Terrein ziet er verzorgd uit.

super plek!

WB
14-8-2011

"Camping Les Iles** in Charmes is herlijk rustig gelegen, maar slechts 5 minuten lopen van het centrum. Het is een drukke camping maar omdat de plaatsen zo enorm ruim zijn, merk je daar eigenlijk weinig van. Ik reis altijd met vier (niet-blaffende) honden en er is direct als je de poort uit bent, een heerlijk rustig weggetje waar je kunt wandelen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Les Iles in Charmes, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Les Iles zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.