Camping Les Iles

Meer camping info

17 reviews over Camping Les Iles

• 2018
    10caroline13-10-2018

Heel sympathiek en proper. Gewoon fantastisch!

Nieuwe eigenaar is enorm enthusiast en gemotiveerd. Heel proper sanitair. Aangename ligging. grote plekken. Onze beste camping van de voorbije 3 weken!!! Hier komen we zeker terug!

• 10Staat v/h sanitair
    • 10Eetgelegenheden

Gereisd met partner in oktober 2018

• 8Katrien21-07-2018

Leuk!!!

Alles wat je nodig hebt voor op doorreis. Grote plaatsen. Heel vriendelijke eigenaar.

• 7Staat v/h sanitair
    • 9Eetgelegenheden

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

• 8Heleen18-07-2018

Mooie, vriendelijke camping met grote plekken

Sinds juni een nieuwe beheerder, een zeer vriendelijke jongen die erg zijn best doet om er een prachtige camping van te maken. Het restaurant was nog niet open maar daar wordt aan gewerkt. Geen last gehad van honden.

Gereisd met partner in juli 2018

• Oude reviews

7Kauff27-07-2017

Bijna gratis kamperen

Op doorreis kwam ik hier uit. Op de motor met tent onderweg naar huis ligt hij ideaal op zo'n 600km van midden Nederland. Ik was €7, kwijt voor een nacht. Inclusief een douche, die weliswaar ouderwets was maar lekker warm! Het aangeboden menu is beperkt maar de beheerder deed zijn best en het bier was koud. Wat mij betreft een ideale doorreiscamping aan de oever van de Moselle in de buurt van de Route Nationale....

• 6Staat v/h sanitair
    • 4Eetgelegenheden

Alleen gereisd in juli 2017

• 8jeannet12-08-2015

prima camping

Komen al jaren op deze camping in het begin alleen op de heen-en terugreis de laatste jaren verblijven we er enkele weken,dit jaar zelfs 5.De plekken zijn super groot en het sanitair is prima.De ligging is goed en de omgeving prachtig.Dit jaar is er een nieuwe gerant gekomen,Damian, samen met zijn vriendin Carole doen ze hun uiterste best om het iedereen naar de zin te maken.Het is inderdaad zo dat er wel veel honden zijn waarvan de meesten gelukkig zijn aangelijnd en keurig buiten de camping worden uitgelaten maar helaas zijn er altijd mensen van alle nationaliteiten dus ook nederlanders die hun hond los laten lopen vooral achter op de camping en het is bijna onmogelijk om daar oog op te houden.Wij komen volgend jaar graag terug.

• 6Eetgelegenheden

Gereisd met partner in juli 2015

• 4Homburg19-07-2015

Camping voor hondenbezitters

Ontvangst op camping uitermate gereserveerd. Geen uitleg over broodreservering op plattegrond. Stonden op achterste gedeelte van camping dat gebruikt werd als hondenuitlaatplek. Nadat een hond zijn behoefte deed vlakbij ons, terwijl we zaten te eten, zijn we weggegaan. Sanitair is verschillend. Op ons veld 2 toiletten waar je nogal eens in de rij moest staan. Aan het begin van de camping beter sanitair.

• 5Staat v/h sanitair
    • 5Eetgelegenheden

Gereisd met partner in juli 2015

• 5Rohiet19-06-2014

Dit nooit meer

We kwamen s,avonds om 8 uur aan en niemand sprak nederlands , duits of engels. ,maarop zich geen probleem. Was erg warm die dag. Bedoeling was om lekker opfrissen en dan volgende dag weer verder. Maar we kwamen van de koude kermis thuis, bleek dat ze daar om 21.00 uur de douches sluiten en dat met een temperatuur van 30 graden.

• 6Staat v/h sanitair
    • 6Eetgelegenheden

Gereisd met partner in juni 2014

• 8Lianne14-06-2014

Mooi gelegen camping dicht bij Charmes

Wij waren hier voor 1 nacht op onze fietsvakantie. De camping is mooi gelegen en ook mooi aangelegd. Geen heggetjes, maar gewoon een open camping. Jammer genoeg ging het regen, maar de eigenaren waren zo aardig om ons als kampeerders met een kleine tent te laten koken in een grote feesttent die niet werd gebuikt. De hele avond mochten wij daar zitten. Winkels op 5 minuten van de camping.

Gereisd met partner in mei 2014

• 8oostveen03-08-2012

Zeer hartelijk ontvangst

Deze camping gebruikt als doorreiscamping. Verrast door zeer vriendelijke eigenaars/medewerkers. Mooi vlak terrein met speelplek/tafeltennis/volleybalnet in het midden van het terrein. Terrein ziet er verzorgd uit.

• 7Staat v/h sanitair
    • 7Eetgelegenheden

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2012

• 8leni oskam18-07-2008

Wat een fijne camping is dit met zeer vriendelijke beheerders, kortom een aanrader

Gereisd met partner in juli 2008

Camping Les Iles info