Sorteren

Reviews over Charmes

Heel sympathiek en proper. Gewoon fantastisch!

caroline
    13-10-2018

Nieuwe eigenaar is enorm enthusiast en gemotiveerd.

Heel proper sanitair. Aangename ligging. grote plekken.

Onze beste camping van de voorbije 3 weken!!!

Hier komen we zeker terug!

Leuk!!!

Katrien
    21-7-2018

Alles wat je nodig hebt voor op doorreis.

Grote plaatsen.

Heel vriendelijke eigenaar.

Mooie, vriendelijke camping met grote plekken

Heleen
    18-7-2018

Sinds juni een nieuwe beheerder, een zeer vriendelijke jongen die erg zijn best doet om er een prachtige camping van te maken. Het restaurant was nog niet open maar daar wordt aan gewerkt. Geen last gehad van honden.

Bijna gratis kamperen

Kauff
    27-7-2017

Op doorreis kwam ik hier uit. Op de motor met tent onderweg naar huis ligt hij ideaal op zo'n 600km van midden Nederland. Ik was €7, kwijt voor een nacht. Inclusief een douche, die weliswaar ouderwets was maar lekker warm! Het aangeboden menu is beperkt maar de beheerder deed zijn best en het bier was koud.

Wat mij betreft een ideale doorreiscamping aan de oever van de Moselle in de buurt van de Route Nationale....

prima camping

jeannet
    12-8-2015

Komen al jaren op deze camping in het begin alleen op de heen-en terugreis de laatste

jaren verblijven we er enkele weken,dit jaar zelfs 5.De plekken zijn super groot en het

sanitair is prima.De ligging is goed en de omgeving prachtig.Dit jaar is er een nieuwe

gerant gekomen,Damian, samen met zijn vriendin Carole doen ze hun uiterste best

om het iedereen naar de zin te maken.Het is inderdaad zo dat er wel veel honden zijn waarvan de meesten gelukkig zijn aangelijnd en keurig buiten de camping worden uitgelaten maar helaas zijn er altijd mensen van alle nationaliteiten dus ook nederlanders die hun hond los laten lopen vooral achter op de camping en het is bijna onmogelijk om daar oog op te houden.Wij komen volgend jaar graag terug.

Charmes scoort een 7,8 uit 10, op basis van 6 reviews