Bed and Breakfast La Tulipe

Met jonge kinderen

Chambre d`hotes in bosrijke Vogezen

Joep en Andrea
20-9-2017

Knus gezellig ingericht chambre d`hotes. Mooie kamer. Goede ligging voor wandelingen en fietstochten. Prima verblijf voor paar nachtjes.

Heel gezellig

Marian van Moorsel
27-8-2016

Mooie B&B met vriendelijke eigenaren. Gezellig met z'n allen eten aan één tafel. Op het moment van mijn verblijf waren er ook gezellige gasten wat het extra bijzonder maakt. Mooie grote kamers. In de omgeving is veel te doen. Kookkunsten zijn erg goed. Ik ben 2 nachten gebleven en moest weer verder maar ik had graag nog een nachtje langer gebleven. JW en Corna jullie zijn top!

Heerlijk eten, activiteiten in Vogezen dichtbij!

Marjon Peeters
12-8-2014

Mooi B&B, eigenaren hebben 't zelf gebouwd en zorg besteed aan details en sfeer. De eigenaar kookt erg goed, heerlijk eten en maakt ook voor de kinderen iets klaar wat ze lusten.

Ligging is rustig maar op perfecte afstand om de Vogezen te ontdekken! La Bresse(skigebied) ligt op 30 min. rijden.

Enige nadelen: het huis is vrij gehorig. Er is wat minder 'privacy' doordat je met de andere gasten aan een lange tafel eet. Dit kan echter ook gezellig en een voordeel zijn!

Ik zelf had het prettig gevonden als er 2 lekkere stoelen in de kamer zouden staan, zodat je niet 'verplicht' bent om in de gezamenlijke woonkamer te zitten.

We hebben een aantal aanbieders voor La Tulipe voor je op een rij gezet:

Waar je lekker kunt eten en de Vogezen ontdekken!

Marjon Peeters
12-8-2014

Mooie kamers, de eigenaren hebben zelf alles gebouwd/gemaakt. De eigenaar kan heerlijk koken, een aanrader om daar te gaan eten!

Op een korte afstand van activiteiten in de Vogezen.

Heerlijke bedden/douche. Wij waren met 1 kind, is geen probleem met een bed en b.v. het eten.

Enige nadelen: het is vrij gehorig. Als je er naar op zoek bent: Je komt veel in contact met de andere gasten doordat er b.v. aan een grote tafel gegeten wordt (maar is dus minder privacy) . Twee gemakkelijke stoelen in de kamer zou prettig zijn, zodat je niet 'verplicht' om in de gezamenlijke huiskamer te zitten.

Aanbevelenswaardig

Patrick en Chris
2-11-2012

We werden hartelijk ontvangen, met een natje, door de Nederlandse gastheer en gastvrouw in hun zelf gebouwde B&B. De kamers waren mooi en zeer ruim met een ongelooflijke regendouche in de badkamer. Als uitvalsbasis om Vogezen en Elzas te verkennen is dit de ideale plek; zeker als je daarbij ook nog tot rust wil komen. De eerste avond al waren we overtuigd van de kookkunsten van de gastheer wat ons er toe heeft doen besluiten de volgende drie dagen te blijven eten. heel leuk was ook dat het haardvuur 's avonds voor een heerlijke sfeer zorgde.

Kortom, een adres waar je huiselijke warmte vindt en de tijd veel te snel voorbijgaat.

Aanrader,goed verzorgd, heerlijk eten,gastvrij.

manoukgoettsch
6-8-2012

Wat een bijzondere accomodatie. Door de zeer sympathieke eigenaren volledig zelf gebouwd. De kamers zijn erg ruim opgezet met mooie badkamers. Het avondeten is heerlijk en wordt met veel enthousiasme bereid. Voor de accomodatie is voldoende ruimte om lekker buiten in de zon te zitten. Aangezien de bouw net klaar is moet er buiten nog wel wat gedaan worden, maar we hebben met 8 personen toch heerlijk buiten kunnen zitten dus je ondervindt hier totaal geen hinder aan.

De omgeving is super. Er is echt voldoende te doen. Wij zaten hier een lang weekend maar dit is echt veel te kort om alles te kunnen zien. Kortom echt een aanrader en zeker de moeite voor herhalen waard!

Geweldige eerste ervaring met een chambre d'hotes

Joanne slagboom
5-8-2012

In een hele mooie omgeving waar veel te doen is, hebben deze mensen een mooi huis neergezet, van alle gemakken voorzien. Je wordt op je wenken bediend en niets is teveel. Onze kinderen voelden zich direct thuis.

Meedoen met het diner is echt een aanrader.

Complimenten voor Corna en JW. Ga zo door.

redelijk maar niet bijzonder

evert
11-7-2012

Chambre d´hote waar je ook kunt eten. Op zich goed verzorgd, maar niet om langer dan 1 of 2 nachten te blijven. Nieuwe accomodatie en leuk ingericht, maar erg gehorig. Het is nog niet afgebouwd en rond het huis is nog weinig plaats om even buiten te zitten. Mooie omgeving om te wandelen.

Bijzonder rustgevend en goed verzorgd.

Tim Baars
3-6-2012

Een warm welkom in het Nederlands, met het gevoel of je bij vrienden binnenkomt. Deze splinternieuwe Chambres d'Hòtes is mooi ingericht en heeft grote kamers met eigen sanitair. Als je naar buiten stapt sta je in het bos en als je geen zin hebt in een boswandeling zit je zo in Gerardmer. Het eten bij La Tulipe is echt een aanrader, dat is het geld meer dan waard!

Heerlijk gegeten en goede service

tamara van driel
1-6-2012

Wij zijn hier met pinksteren een lang weekend geweest. De ontvangst was heel hartelijk. De kamer was heel mooi en ook heel schoon. De ligging gelijk aan het bos was voor de kinderen geweldig.

We hebben een aantal aanbieders voor La Tulipe voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast La Tulipe in Champdray, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast La Tulipe zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.