Camping Les Lacs

• 7.7Staat v/h sanitair
  • 5.9Eetgelegenheden

• Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten
Meer camping infoTonen op kaart

19 Reviews over Les Lacs

• 8Carla Surewaard17-08-2021

Prima camping in mooie omgeving

Mooie, ruime plaatsen met voldoende schaduw. Leuk zwembad, bakker op loopafstand. Supermarkt en andere winkels op 15 minuten rijden. Je kunt (elektrische) mountainbikes huren, geweldig klimbos in de omgeving, mooie wandelroutes en steden Straatsburg en Colmar en kasteel Haut Köningsbourg zijn prima aan te rijden. En voor wie van bingo houdt, is er 's avonds vermaak. Het eten op de camping leek niet uitgebreid, maar we hebben het niet uitgeprobeerd. De ijsjes waren prima. Wifi was top, hadden we niet eerder zo goed op een camping gehad.

• 6Eetgelegenheden
  • 4Loo16-11-2017

Redelijke camping.

In het hoogseizoen zijn er veel jongerenreizen. Zwembad is leuk om een uurtje te zwemmen. Verder weinig speelgelegenheid voor kinderen. Bezienswaardigheden moet je een eindje voor rijden. Helaas hebben wij 150 euro teveel betaald voor ons verblijf, hier kwamen we direct na betaling achter. Wij konden het geld contact niet ontvangen, maar het zou teruggestort worden op onze rekening, tot op heden krijgen we geen reactie meer van de camping en krijgen we ons geld ook niet meer terug. Voor ons is deze camping absoluut geen aanrader en wij zijn 150 euro lichter.

• 2Eetgelegenheden
    • 5Staat v/h sanitair
  • 6Fam. Stienstra26-08-2017

Beetje teleurstellend

Het terrein is mooi en er zijn mooie plekken naast een riviertje maar wij kregen een krappe plaats met 'uitzicht' op de zijkant van huurtenten toegewezen ondanks dat we voor twee weken gereserveerd hadden. We hadden geen ruimte om buiten onze tafel en stoelen neer te zetten. Het sanitair is prima en voldoende. Het zwembad is leuk voor jonge kinderen. Het nabijgelegen meer is ook mooi maar bevatte deze zomer een bacterie waardoor er niet gezwommen kon worden. Op de camping komen veel groepen Fransen die veel lawaai maken (bij het open vuur!) tot midden in de nacht. Wij hielden het niet langer dan een week uit....

• 8Erik21-08-2016

Overnachten ok

We zouden hier een weekje gaan staan, vriendelijk ontvangst. Je krijgt wel een bandje om.... Mooi zwembad, wel voor de mannen een strakke zwembroek aan. Mooie plaats hadden we, uitkijkend op een leuke speeltuin en jeu des boules baan en sanitair dichtbij. Achter de plaats stroomt een klein beekje. Je kunt iedere dag brood bestellen (alleen wit) en wat makkelijks te eten krijgen 's avonds. Pizza, friet, hamburger etc. Sanitair is ook prima in orde, geen wc papier... Omgeving voor ons niet echt bijzonder, supermarkt op 10 min. rijden.

Alleen toen wij er waren bijna alleen maar Fransen en ook niet echt onze types en geen speelkameraadjes voor onze zoon (3). Daarnaast kwamen er ook hordes jongeren. Verder geen last van gehad, maar gevoelsmatig niet onze camping om er lang te staan.

Na 1 nacht weer verder gegaan richting Gerardmer, waar we een super camping hebben gevonden..

• 9eef14-08-2015

Mooie camping in een super omgeving

2 weken met de tent en we hebben het geweldig gehad!Camping was prima schoon en netjes. Mooie grote plekken met schaduw en zon. Super vriendelijk ontvangen door een mevrouw die zowel duits,engels en frans praat.Gezellig terras waar je voor €5,- een simpele maar lekkere maaltijd hebt. Het zwembad was heerlijk en super schoon! Mannen moeten wel een strakke zwembroek aan.Omgeving is echt geweldig! Klein recreatie meer mooi en je kan er van alles doen! Op 10 minuten lopen prima te doen!Mooi ook om te wandelen!Grote stuwmeer ligt 15 minuten met de auto verder!Stukje door bos naar beneden en je hebt een prive strandje! Aanrader is echt de Col du Donon beklmmen! een super mooi geweldig wandelpad naar boven! Ongeveer een uurtje naar boven! Redelijk steil maar een geweldig uitzicht op 1000 meter hoogte! Ook voor wielrenners mooie beklimmingen! Na 22.00uur tot 7.30uur is het stil op de camping behalve 1 keer in de week want dan is er een muziekavond in de kantine. Echt een aanrader!

• 6Eetgelegenheden
  • 8Jean-philippe27-07-2014

Chouette petit camping traversé par une rivière

Quel bonheur de se réveiller le matin avec le bruit de l'eau qui coule !

Camping refait à neuf récemment. Les sanitaires sont tout simplement parfaits et très bien conçus. Les emplacements sont entourés d'une haie et un bon nombre de ceux-ci donnent directement sur la petite rivière. Seul bémol selon nous: l'aire de jeu enfant est au milieu du camping, difficile donc d'échapper aux brouhaha qui peut durer jusqu'à 23h-minuit ...

• 8Eetgelegenheden
  • 7pieternelmalherbe15-07-2013

Mooi voor korte periode

Camping is mooi verzorgd en ligging is prima. Kampeerplekken liggen veelaal aan beekje en de plekken zijn groot genoeg en goed afgezet. Er is op de camping nieuw sanitair en dat ziet er super uit. Ook is het schoon. Wel waren wij er enkele dagen in het voorseizoen; bij volle bezetting zullen er te weinig douches en toiletten zijn. Ook was er in deze periode geen brood te krijgen op de camping. Daarvoor werd je naar de bakker gestuurd in het dorp. Nog geen hoogseizoen, maar toch begin juli. Verder nog helemaal geen activiteiten voor kinderen en opening snackbar. Zwembad prima. Mooi schoon, goed op temperatuur.

• 9Staat v/h sanitair
  • 9Fred18-11-2012

Très bon séjour

Nous venons au camping des lacs depuis 8 ans et nous sommes très satisfait des changements effectués sur le site, et notamment en ce qui concerne la gérance. En effet, le personnel est très sympathique et disponible pour tout renseignements. Les sanitaires ont été rénovés et sont toujours propres. Les emplacements sont vastes et au calme.

• 9Eetgelegenheden
  • 4Milie01601-07-2012

Plus jamais ça !

Personnel suspicieux et désagréable envers les jeunes couples. Mais la palme d'or revient au responsable du camping a qui il ne faut surtout pas parlé de son camping sous peine qu'il parte dans une colère en claquant la porte du gïte. Encore maintenant on ne comprend pas ce qu'on a fait de mal. On a eu l'impression d'être traité comme une bande d'alcoolique plus qu'une bande d'ami qui se retrouve pour un week end sportif.

• 6Staat v/h sanitair
  • 7Luc COËFFE29-06-2011

Plus que sympa

Bonjour, Les campeurs de l'A3CF, camping caristes et caravaniers, viennent de passer début juin 2011 un agréable séjour au camping des lacs. La gérance a changé et au vu des critiques antérieures cela se voit. Merci à l'amabilité de l'équipe dont celle du gérant qui s'est plié en quatre pour que tout se passe bien. Côté infrastructure rien à dire puisque le problème des sanitaires du fond doit être réglé pour la prochaine saison. La qualité d'un camping est aussi déterminée par l'usage qu'en font les campeurs ... Camping sympathique qui mérite largement d'y séjourner. A bientôt

• 6Staat v/h sanitair

Sport entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Hygiene

• Prive sanitair mogelijkNiet beschikbaar