Camping Les Lacsstersterster

6.3Voldoende

Frankrijk, Lorraine (Lotharingen), Celle-sur-Plaine (Vosges)

Op vakantie geweest naar Les Lacs?

6.3Voldoende

• 6.3Staat v/h sanitair
  • 5.3Eetgelegenheden

Meer camping info
Tonen op kaart

18 reviews over Camping Les Lacs

• 4Loo16-11-2017

Redelijke camping.

In het hoogseizoen zijn er veel jongerenreizen. Zwembad is leuk om een uurtje te zwemmen. Verder weinig speelgelegenheid voor kinderen. Bezienswaardigheden moet je een eindje voor rijden. Helaas hebben wij 150 euro teveel betaald voor ons verblijf, hier kwamen we direct na betaling achter. Wij konden het geld contact niet ontvangen, maar het zou teruggestort worden op onze rekening, tot op heden krijgen we geen reactie meer van de camping en krijgen we ons geld ook niet meer terug. Voor ons is deze camping absoluut geen aanrader en wij zijn 150 euro lichter.

• 5Staat v/h sanitair
    • 2Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

• 6Fam. Stienstra26-08-2017

Beetje teleurstellend

Het terrein is mooi en er zijn mooie plekken naast een riviertje maar wij kregen een krappe plaats met 'uitzicht' op de zijkant van huurtenten toegewezen ondanks dat we voor twee weken gereserveerd hadden. We hadden geen ruimte om buiten onze tafel en stoelen neer te zetten. Het sanitair is prima en voldoende. Het zwembad is leuk voor jonge kinderen. Het nabijgelegen meer is ook mooi maar bevatte deze zomer een bacterie waardoor er niet gezwommen kon worden. Op de camping komen veel groepen Fransen die veel lawaai maken (bij het open vuur!) tot midden in de nacht. Wij hielden het niet langer dan een week uit....

• 7Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

• 8Erik21-08-2016

Overnachten ok

We zouden hier een weekje gaan staan, vriendelijk ontvangst. Je krijgt wel een bandje om.... Mooi zwembad, wel voor de mannen een strakke zwembroek aan. Mooie plaats hadden we, uitkijkend op een leuke speeltuin en jeu des boules baan en sanitair dichtbij. Achter de plaats stroomt een klein beekje. Je kunt iedere dag brood bestellen (alleen wit) en wat makkelijks te eten krijgen 's avonds. Pizza, friet, hamburger etc. Sanitair is ook prima in orde, geen wc papier... Omgeving voor ons niet echt bijzonder, supermarkt op 10 min. rijden.

Alleen toen wij er waren bijna alleen maar Fransen en ook niet echt onze types en geen speelkameraadjes voor onze zoon (3). Daarnaast kwamen er ook hordes jongeren. Verder geen last van gehad, maar gevoelsmatig niet onze camping om er lang te staan.

Na 1 nacht weer verder gegaan richting Gerardmer, waar we een super camping hebben gevonden..

• 7Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016

• 9eef14-08-2015

Mooie camping in een super omgeving

2 weken met de tent en we hebben het geweldig gehad!Camping was prima schoon en netjes. Mooie grote plekken met schaduw en zon. Super vriendelijk ontvangen door een mevrouw die zowel duits,engels en frans praat.Gezellig terras waar je voor €5,- een simpele maar lekkere maaltijd hebt. Het zwembad was heerlijk en super schoon! Mannen moeten wel een strakke zwembroek aan.Omgeving is echt geweldig! Klein recreatie meer mooi en je kan er van alles doen! Op 10 minuten lopen prima te doen!Mooi ook om te wandelen!Grote stuwmeer ligt 15 minuten met de auto verder!Stukje door bos naar beneden en je hebt een prive strandje! Aanrader is echt de Col du Donon beklmmen! een super mooi geweldig wandelpad naar boven! Ongeveer een uurtje naar boven! Redelijk steil maar een geweldig uitzicht op 1000 meter hoogte! Ook voor wielrenners mooie beklimmingen! Na 22.00uur tot 7.30uur is het stil op de camping behalve 1 keer in de week want dan is er een muziekavond in de kantine. Echt een aanrader!

• 10Staat v/h sanitair
    • 6Eetgelegenheden

Gereisd met partner in augustus 2015

• 7pieternelmalherbe15-07-2013

Mooi voor korte periode

Camping is mooi verzorgd en ligging is prima. Kampeerplekken liggen veelaal aan beekje en de plekken zijn groot genoeg en goed afgezet. Er is op de camping nieuw sanitair en dat ziet er super uit. Ook is het schoon. Wel waren wij er enkele dagen in het voorseizoen; bij volle bezetting zullen er te weinig douches en toiletten zijn. Ook was er in deze periode geen brood te krijgen op de camping. Daarvoor werd je naar de bakker gestuurd in het dorp. Nog geen hoogseizoen, maar toch begin juli. Verder nog helemaal geen activiteiten voor kinderen en opening snackbar. Zwembad prima. Mooi schoon, goed op temperatuur.

• 9Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in juli 2013

• 8Johan en Toos Midde19-07-2008

Wat een tegenvaller deze keer!!!!!

Na 3 jaar weer een keer terug naar de camping. Helaas was het management dit jaar vervangen en zeer onvriendelijk. De receptioniste was wel heel aardig en bereidwillig. De huidige baas is niet geschikt om een camping te beheren. De in de nieuwe folder beloofde accomodaties waren beneden peil. Het zwemwater was koud (verwarming stuk), geen tv, geen eten te krijgen door de weeks. De op- en aanmerkingen van ons zijn via de receptioniste aan de baas doorgegeven, maar deze had er geen boodschap aan. Hij gaf haar de schuld van het feit dat wij klaagden en zij moest er maar voor zorgen dat wij geen klachten hadden. Deze vrouw kon haar werk dan ook niet naar behoren uitvoeren en had dan ook geen plezier meer in haar werk. Heel jammer dat deze schittenrende camping door het handelen van deze man zo benadeeld wordt. Wij zijn dan ook niet van plan om er voor een derde keer terug te keren. Wel alle lof voor Saskia, de Nederlands pratende rots in de branding.

• 3Eetgelegenheden

Gereisd met partner in juni 2008

• 7H. van der Hulst02-09-2007

Leuke camping voor een korte periode. Er is geen animatie, wel een ruim zwembad. Restaurant stelt niets voor. De omgeving is prachtig. Er is een heel groot meer op een stukje rijden en een klein recreatiemeer dichterbij. Dit meer is te ver om te lopen. Dus op de fiets of met de auto.

• 5Eetgelegenheden

Gereisd met partner in augustus 2007

• 7Y. Prins22-08-2007

Leuke camping om in het voor-nazeisoen lekker tot rust tekomen. Mooi zwembad, omgeving is prachtig.

• 6Staat v/h sanitair
    • 5Eetgelegenheden

Gereisd met partner in september 2004

• 8bert wennekes07-08-2007

Een mooie camping met ruime plaatsen vooral het gedeelte over het bruggetje. Verder is er in het plaatsje zelf weinig te doen, wel mooie omgeving. We zijn in het voorseizoen geweest dan is er niets te doen op de camping, kleine winkel aanwezig voor het nodige, verder supermarkten in de omgeving

Gereisd met partner in augustus 2007

• 7potze18-01-2006

gezellige camping met plaatsen aan de beek. plaatsen met voldoende schaduw. goede service. als je niet aanwezig bent als ze de bestelling voor broodjes komen opnemen dan komen ze later terug. Zonodig ook 's avonds. Groot zwemmeer aan de rand van de camping. zeer vriendelijk personeel.

• 6Eetgelegenheden

Gereisd met familie in juli 2005

1 tip over Camping Les Lacs

• Fam D te M, 23-11-2009

Klimmen, kanovaren, zeilen en prachtige wandelpaden. Verder is er ook een mountainbike route. Echt een aanrader zeker met kinderen.

0 vragen over Camping Les Lacs

• SchaduwplaatsenAanwezig