Chalet Cottages Lakes

8Fantastisch

Frankrijk, Lorraine (Lotharingen), Celle-sur-Plaine (Vosges)

image ontbreekt

Op vakantie geweest naar Cottages Lakes?

8Fantastisch

2 reviews over Chalet Cottages Lakes

• 2017
    8Johannes Keizer17-08-2017

Prima vakantiehuis

Prima kleinschalig vakantiepark (20 huisjes) horend bij camping (afstand 1km). Ruime huisjes vlak aan het meer. Staan goed privé opgesteld. Binnenzwembad (open van 10 tot 20h) met stoombad en sauna (open van 17 tot 20h). Zwemmen in het meer mag alleen in de kleine zwembaai aan de andere kant van het meer. Zelf meegebrachte vaartuigen mogen ook niet worden gebruikt i.v.m. verhuur van waterfietsen en kajaks. Ook vaart er een bananenboot over het meer. De temperatuur van het water is ook behoorlijk koud als gevolg van inlaten van water uit stuwmeer. Op de kleinschalige camping prima voorziening zoals wasmachine, openluchtzwembad en keuken voor pizza/snack.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

• 8Johannes Keizer17-08-2017