Celle-sur-Plaine (Vosges)

Celle-sur-Plaine (Vosges)

8.2Fantastisch

We hebben een aantal aanbieders voor Celle-sur-Plaine (Vosges) voor je op een rij gezet:

Reviews over Celle-sur-Plaine (Vosges)

• 7pieternelmalherbe15-07-2013

Klein dorp, wateractiviteiten nabij.

Er is vlak naast de camping een klein meer met wateractiviteiten en andere activiteiten. (klimmuur, skelters etc) Alles tegen betaling. Het dorp zelf is klein en er is niets te doen verder. Mooie natuur.

• 7Sfeer in stad

Gereisd met jonge kinderen in juli 2013

• 9lies11-08-2009

bergen, water, veel fiets/wandelmogelijkheden.

ongerepte natuur, eindeloos wandelen en fietsen en in de buurt een mooi survivalpark. goede zwemmogelijkheden aan het lac la Plaine

• 8Sfeer in stad
    • 10Omgeving
    • 6Uitgaanslevenn
    • 7Cultuur

Gereisd met oudere kinderen in juli 2009

• 9willem27-05-2009

helemaal fantastische natuur

Fantastische plek, iedere natuurliefhebber komt hier helemaal aan zijn trekken, Celles sur plaine lig in de vallei van de plaine: schtterende omgeving om te wandelen en te fietsen, mooie camping met goed buitenzwembad. Aanraders op loop cq.fietsafstand lac de vieux pré, 2 dorpen verder in de vallei : lac lamaix (in vexaincourt hoog de bergen in) Er is ook een schitterend verzorgd avonturenpark op 5 km afstand aan het meer lac de vieux pré met een lange tokkelbaan over het water, mogelijkheden om begeleid te bungiejumpen en complete parcours hoog in de bomen uitgezet om in verschillende moeilijkheidgraden voor kinderen tot geoefende volwassenen gezekerd te kunnen "klimmen" een omgeving om op vele manieren tot rust te kunnenkomen.

• 9Sfeer in stad
    • 10Omgeving
    • 5Uitgaanslevenn
    • 8Cultuur

Gereisd met partner in juli 2008

• 9kg03-04-2009

Verwunschene Gegend

Anreise über Strasbourg, Schirmeck, Donon alleine schon ein Erlebnis. Celles ist touristisch geprägt vom kleinen See (Tal) und dem höhergelegenen großen See. Am großen See hat man den Eindruck in Kanada zu sein, der kleine See hat einen Sandstrand und ist bitter kalt (naja, Oktober). Super Laufen (Wald) und Biken (asphaltierte Fahrradwege und Wald) möglich. Stimmt: einen großen Campingplatz und Kletterwand gibt es am kleinen See. Elsaß ist nah dran, wem die lothringische Küche nicht genügt (schön: La Poste in Raon sur Plaine). In Celles gibt es aber alles, was man bracuht. Nachtleben ist nicht existent. Unser Eindruck: eine andere Welt. Wir haben es genossen.

• 9Sfeer in stad
    • 3Cultuur

Gereisd met vrienden in oktober 2008

• 7M. Spekman25-08-2008

omgeving is mooi; camping grote teleurstelling

Camping: Les Lacs. (Celles-sur-Plaine) We trekken al ruim tien jaar kriskras door heel Frankrijk. Nog nooit zijn we ergens zo bot en ongastvrij ontvangen als op deze camping.

• 8Omgeving

Gereisd met familie in augustus 2008

• 8elle06-02-2008

mooi wandelgebied, zeer uitgestrekt, goede fietsmogelijkheden zowel voor de geoefende als voor de ongeoefende fietser. geweldige vergezichten

• 6Uitgaanslevenn
    • 7Cultuur