Reviews over Buxerulles

fijne vakantieplek

Mario Van Praet,
    14-6-2018

Zeer rustig gelegen b&b, prachtige tuin met zwembad, voorzien van rustige zithoekjes, kamers prima in orde, netjes en voorzien van douche, wastafel en toilet. Avondeten verzorgd en afwisselend, 4 gangen en nog koffie of thee achteraf. Wij waren op motorvakantie en motoren konden in garage staan. Cees en Annelies zijn joviale en sympathieke gastheer- en vrouw. Ontbijtbuffet was ruim voldoende en verzorgd. Dit verblijf is een aanrader voor wie rust zoekt. Wie iets wil bezoeken heeft in de buurt Lac de Madine en steden Nancy, Metz en Verdun.

Le paradis is echt een paradijsje !

Nicolette,
    3-5-2017

Cees en Annelies hebben de afgelopen winter ook de kamers 1 en 2 keurig opgeknapt met een aparte wc en douche. De andere 3 kamers waren al gedaan.

De tuin is echt prachtig met allemaal leuke zitjes. Het ontbijt was prima met de zelf gemaakte jams, warme croissants en iedere dag een eitje.

Cees en Annelies hadden allerlei tips over waar te eten, de openingstijden van winkels en leuke uitstapjes.

De kamers hadden een mooi uitzicht en waren perfect schoon.

En niet onbelangrijk: een goed werkende WIFI. In de omgeving is genoeg te doen, monumenten, steden Nancy en Metz, Verdun, loopgraven,Lac de Nadine.

We komen zeker nog een keertje terug.

Ga zo door!

Goed verblijf

Fam. Maas,
    30-9-2016

Cees en Annelies goede gastheer en gastvrouw

Wij vonden onze kamer niet schoon. De badkamer was prima .

Het eten in het algemeen ook prima.

Fijne rustige plek

Teun en Anne Wil,
    29-8-2016

Op de terugweg van onze vakantie in Zuid-Frankrijk hebben we een tussenstop van een nacht gemaakt bij Le Paradis. Cees en Annelies waren erg gastvrij, vriendelijk en toegankelijk. Onze kamer was heel netjes, aan de rest van het pand wordt nog gewerkt. Prachtige tuin, lekker gegeten, mooie omgeving. We hadden graag nog wat langer gebleven.

warm bad, ideaal als tussenstop naar het zuiden

Elly,
    5-8-2016

prachtige tuin met verschillende leuke hoekjes, fantastisch uitzicht, leuk zwembadje, mooie kamers en heerlijk eten.

Annelies en Cees zijn zeer gastvrij en staan steeds voor de gasten klaar. In de omgeving een groot meer en het Amerikaanse herdenkingsmonument is ook de moeite waard.

We komen zeker terug.

Buxerulles scoort een 8,3 uit 10, op basis van 4 reviews