Camping Le Domaine de Champé (Glamping)

Camping Le Domaine de Champé (Glamping)
8,4

We hebben een aantal aanbieders voor Le Domaine de Champé (Glamping) voor je op een rij gezet:

13 tips over Camping Le Domaine de Champé (Glamping)

Paula, 17-8-2017

- zwemshort mee (indien bermuda niet mag)

- waterschoentjes mee voor beekje

- Boodschappen in Le Thillot (15-20 km) Op de camping zeer weinig keus en heel duur.

- step of fietsje mee voor op de camping (volwassenen mountainbike voor in omgeving)

- Stadje Eguisheim; middeleeuws dorpje (65 km)

- Grootste berg Grand Ballon, natuur Ballons (ong 25 km)

Tip voor de camping: Golfkarretjes rijden te hard, iedereen (technisch dienst, schoonmaaksters, animatie etc.)

Ron , 29-9-2016
Maak zeker een dagtrip naar Colmar, Ribeauville en Riquewihr. En rij over de cols in de buurt, maar dan een zonnige dag uitzoeken.
Pieter, 24-8-2014
Met kinderen van 90 tot 150 cm park fraispertuis city gewldig scoon en mooi pretpark lijkt op Bobbejaan land .

C, 18-8-2014
Neem plekje aan water, die zijn ruim.
Ravenopreis, 2-8-2014

Ga eens joggen/fietsen in de omgeving, de natuur is prachtig.

Een fiets huren aan de camping is echter wel veel te duur, 40 euro pp/dag voor een mountainbike

Het dorpje zelf is gezellig, bakker is er op de camping (12h gesloten) maar enkele meters buiten de camping is er ook een heerlijke bakker (probeer het Fleur breekbrood). Iets verderop ook een pleintje met een supermarktje, slager, en specialiteitenzaakje.

Wij waren er voor de Tour de France en dat was heel gezellig, iedereen leeft mee.

M. Jansen, 27-7-2014
Dagje Colmar. Bootje varen in Gerardmer. Mooie wandeling- en fietstochten. Voor de liefhebber van wielrenner, is dit the place to be!

Miriam, 20-6-2014
La Voie Verte des Hautes Vosges (Het groene pad van de hoge Vogezen) begint in Bussang. Wij zijn met de kinderen naar Le Thillot gelopen, daar wat gegeten en weer terug. Ruim 22 km. Kinderen van 7 en 9 jaar hadden respectievelijk een step en een skateboard bij zich. Geen gezeur, terwijl het ook nog eens behoorlijk warm was. Leuke dagtocht. Ook leuk, wandeling naar de bron van de Moezel, ongeveer 3,5 km van de camping.
Melanie, 27-8-2013
Plek 21 (achterkant naar bomen) mooie plek. 's Ochtends direct zon, maar rond de middag konden we nog net in de schaduw zitten onder de luifel als wij strak tegen de tent zaten. Vanaf 16/17 uur volledig schaduw. Zicht op ski-piste. Leuke omgeving: Source de la Moselle 5 min. rijden, La Bresse, Colmar, Grand Ballon, Gerardmer.
lamers49, 19-9-2012

Te bezoeken beroemde Kapel in Ronchamp, historisch dorp Eguisheim,

Grand en Petit Ballon, wijnroute Mulhouse//Riquewehr, Colmar,Luxeuil les Bain, Belfort, Gerardmer.

vlietinck geert, 17-9-2012
Het bezoeken waard zijn de vele berguitstappen (grand ballon,petit ballon waar men een pracchtig uitzicht heeft over de dorpjes beneden en in de verte de alpen ook de moeite om te bezoeken waard is de stad colmar.

Onze bezoekers bekeken ook: