Camping Le Domaine de Champé (Glamping)

Camping Le Domaine de Champé (Glamping)
7,9

19 reacties Camping Le Domaine de Champé (Glamping)

Oudere kinderen

Susan, 3-9-2018
Komen op deze camping in de zomer ook gezinnen met oudere kinderen (tussen de 15 en 18 jaar)
0 reacties

Oudere kinderen op deze camping ?

Susan, 2-9-2018
Wij zijn een gezin met jonge kinderen (6 en 9) en een puber (16). Komen op deze camping in de zomer ook gezinnen met kinderen tussen de 15 en 18 ?

Wassen en drogen

Patrice , 30-7-2018
Weet iemand of er wasmachines en wasdrogers op de camping zijn?
0 reacties

We hebben een aantal aanbieders voor Le Domaine de Champé (Glamping) voor je op een rij gezet:

Barbecue

Kim, 10-6-2017
Is barbecuen toegestaan?

Zwembroek?

Evelien , 3-7-2016

Hoi!

Vraagje op de site staat dat je geen zwembroek aan mag ( shorts)

Maar alleen van die hele strakke...op alle foto's staan alleen wel heel regelmatig mannen in zwemshorts.

Hoe streng zijn ze hier op!? Ik hoop niet te streng....

Domaine de Champe of Vallee Verte

Simone, 20-1-2016
We willen in augustus een dag of 5 naar Domaine de Champe of Vallee Verte met onze eigen caravan en kinderen van 10 en 13 jaar. Iemand een idee/tip welke camping te kiezen?

Leuke plek

Simone, 20-1-2016
Wij willen voor een dag of 5 in augustus naar deze camping met onze eigen caravan en kinderen van 10 en 13 jaar. Iemand een top voor een mooie plek, welk nummer?
1 reactie
Wij willen voor of na ons verblijf op Glandasse nog een dag op 5 op een camping staan richting Nederland. We zoeken iets op 500/600 km afstand vanaf de Drome. Graag camping met zwembad en voetbalveld.
0 reacties

plek om te staan met caravan

heijink, 20-1-2016

hallo,

we willen graag een plek in de zon met evt bomen achter ons.

Is plek 42 en 43 een geschikte plek? aan het beekje.

Is het beekje leuk om in te spelen?

Hond

Nicole1975, 5-7-2015
Is dit een leuke camping om met onze hond heen te gaan? Gaan in september en zoeken een camping waar zij ook lekker kan zwemmen.