Camping Le Domaine de Champé (Glamping)

Weer vandaag2°-5°
Camping Le Domaine de Champé (Glamping)
7,9

Omschrijving
Sunelia Domaine de Champé is een rustige familiecamping. Kinderen hebben veel plezier met de animatie en in het zwembad met glijbaan. Ook loopt er een riviertje door de camping. In het restaurant kun je lekker eten of even wat afhalen. De camping ligt wel enigszins afgelegen, maar een daguitstap naar Colmar of Ribeauville is de moeite waard.

We hebben een aantal aanbieders voor Le Domaine de Champé (Glamping) voor je op een rij gezet:

Laatste review

Heerlijke camping, vriendelijk personeel, mooie omgeving. Alles bleef ook open op de camping hoewel het naseizoen was.

Kenmerken
Huisdieren toegestaan
Restaurant
Speeltuin
Sauna

84 reviews over Camping Le Domaine de Champé (Glamping) in het Nederlands

Fijne camping, ruime plaatsen, mooi sanitair

Marian,
30-10-2018

Voelde als thuiskomen!

Selma en Peter,
18-9-2018

Voor ons een tweede keer op deze camping. Wederom fantastische week gehad.

Het voelde als “thuiskomen”.

Rust, gezelligheid, leuke animatie ,heerlijk zwembad en lekker restaurant .

Top team ! Gastvrijheid zeer hoog in het vaandel ! En zeer schoon op de camping.

Onze zoontje heeft ook genoten!

Prachtige camping met top personeel!

Koos K,
16-8-2018

Fantastische camping met bijzonder vriendelijk personeel. Geen gedoe met borgsommen (wij hadden een TAOS gehuurd) en toen we meldden dat we een wijnglas hadden gebroken was de reactie: " Geen enkel probleem, maar heeft u nu nog genoeg? Anders regelen we gelijk een extra glas". Dit hebben we echt wel eens anders meegemaakt. Het is tekenend voor de ontspannen en plezierige sfeer op deze camping. De accommodatie was keurig en helemaal top. Ook de bedden waren uitstekend. Het personeel was bijzonder vriendelijk en ook het restaurant was uitstekend. De voorzieningen (zwembad etc.) waren goed en netjes verzorgd. Mooie verzorgde camping met een prachtige ligging. Absoluut geweldig!

Heel fijn!

Rosa,
1-8-2018

Wat een heerlijke plek! Overdag warm, savonds koelt het flink af, waardoor we heerlijk sliepen in onze vouwwagen. Het zwembad is precies groot genoeg voor het formaat camping, en erg schoon. Glijbaan zorgde voor extra vermaak. Door het warme weer hebben we het binnenbad bijna niet gebruikt. De kinderen speelden uren in het beekje/riviertje wat door de hele camping loopt: dammen bouwen, visjes vangen. Animatie leuk en enthousiast, wel vooral Franstalig. Voor onze kinderen geen probleem, die begrepen gewoon wat ze wilden begrijpen :-) Winkeltje klein en prijzig, voor brood prima. Wij komen zeker terug en proberen dan een plekje áan het beekje te bemachtigen!

Tegenvaller, goed voor 1 keer.

Jurgen Fleerakkers,
2-5-2018

We verbleven op deze camping begin mei. Vriendelijke ontvangst bij aankomst maar totaal niets van informatie meegekregen. Niets betreffende de camping, verblijf, mobilhome, wandelingen, ontspanningsmogelijkheden, omgeving,...totaal niets, nog nooit eerder meegemaakt. De Taos luxe was heel mooi en modern, maar er is geen airco en geen afwasmachiene. We hebben eerder mobilhomes gehad die niet de benaming “luxe” hadden maar wel deze voorzieningen hadden. Het binnenzwembad is erg klein. Het buitenzwembad was nog niet open (ook heel klein). Er was tijdens ons verblijf geen winkeltje, geen bakker. Ook pizza’s waren niet verkrijgbaar. Er is wel een fantastisch bakkertje op wandelafstand. We hadden ons afval netjes gesorteerd, maar kregen te horen dat dit allemaal in dezelfde afvalcontainer moest. De directe omgeving valt tegen. Bussang ligt volledig geïsoleerd en er is werkelijk NIETS te beleven. Ook de andere dorpjes in de buurt zijn mistroostig. Colmar, Eguisheim en Freiburg zijn zeer mooi maar op minstens1uur rijden. Wij hadden deze camping gekozen owv de positieve kritieken maar hadden er veel meer van verwacht en begrijpen niet goed waarom iedereen zo “wild” is van deze camping.

Geweldig gastvrij!

Martine,
3-9-2017

Wat een verademing deze camping! Alle medewerkers waren stuk voor stuk enorm klantvriendelijk. Het beekje is echt ideaal voor de kids, zwembad en glijbaan voldoende voor ze en de Taos accommodaties heel luxe! Zoek je veel herrie, 24u per dag animatie en als mieren in het zwembad dan moet je hier niet zijn, hou je van een mooie omgeving, rust en ruimte en voldoende vermaak voor kleinere kinderen dan is dit de ideale locatie. Kinderen kunnen zelf van de waterglijbaan!

Geweldig

Irene,
3-9-2017

Prachtige camping, deels verhuur en kampeerplaatsen. Camping is niet al te groot, mooi aangelegd. Prachtig stromend beekje dwars over de camping. We hadden een ruime, nette en comfortabele accommodatie gehuurd (Taos via touroperator), echt een aanrader (maar je betaald er wel flink voor). Accomodatie stond aan het beekje, hierin hebben onze kinderen (10&8) zich super vermaakt met dammen en bootjes. Binnen én buiten zwembad zijn niet groot maar wel ideaal. In de directe omgeving is weinig te doen, supermarkten zijn eind rijden (vinden wij geen probleem). Omgeving is prachtig. Aanrader zijn Gerardmer, col de la Schlucht (rodelen), route du vin (Eguisheim, Colmar)

Kortom: wij hebben genoten.

Fijne en overzichtelijke camping

Paula,
17-8-2017

Hadden een comfort stacaravan gehuurd. Er zijn diverse soorten stacaravans (een Taos is luxer). Voldoende luxe en privacy en toch nog lekker camping gevoel. Helft gasten was in onze week Frans en andere helft Nederlands. Leuk buitenbad met glijbaantje. Warm klein binnenbad voor genoeg vermaak, maar miste een speelonderdeel. Bermuda is verboden, maar werd niet streng op gecontroleerd (voor zekerheid een short mee). Badmeester hield regelmatig een oogje in het zeil (schoonmaak/ speelveiligheid) op een sportieve en ontspannen wijze! Beekje over de camping was super voor de kids! 5 sterren ws door fitness ruimte, spa/ massage mogelijkheden. Je betaalt ook voor 5 sterren, hoeft echt niet duurder (prijs-kwaliteit verhouding).

Personeel heel vriendelijk en behulpzaam. Spreken matig Engels. Animatie: gevarieerd, maar spreekt alleen Frans en beetje Duits, voor kinderen niet altijd te volgen, maar kunnen leuk meedoen. Genoeg sport en spel mogelijkheden, alleen trampolines en voetbalveld ligt net buiten de camping., naast terras/ restaurant; voelt alsof je buiten de camping bent. Winkeltje: zeer weinig aanbod (geen vlees of vleeswaren oid) en erg duur. Brood heerlijk.

Mooi uitzicht naar de bergen en mooie omgeving. Heerlijke pizza's op de camping!

Mooie verzorgde camping

Karla,
11-8-2017

Mooie kleine camping. Riviertje door de camping is fantastisch voor de kinderen. Wij hadden een huisje fabre de luxe nummer 33. Mooie verzorgd huisje, luxer dan andere cottages die we ooit hebben gehad.

afhaaleten (pizza of patat) goed. Winkeltje heel beperkt en duur, maar broodjes in de ochtend erg lekker. Leuk zwembad (vooral de glijbaan) en fijn dat met slecht weer er ook een binnenbad is.

Minpunten: voor een vijf sterrencamping misten we wel de puntjes op de i:

buitenzwembad erg koud. Laatste vakantiedag was het ineens warmer, leek erop dat ze het water pas gingen verwarmen toen de camping helemaal vol was.

Kapotte zittingen van ligstoelen bij het zwembad, die niet werden weggehaald. Wasmuntjes twee dagen op bij receptie, maar niemand die even ging halen.

Nieuwe tennisbaan alleen tegen betaling, jammer.

Voetbalveld en trampoline staan net buiten de camping. Zou handiger zijn dat dit meer op het campingterrein staat om kinderen in de gaten te houden (ruilen met tennisbaan)

mooie camping met goede voorzieningen

Kees,
10-8-2017

Overzichtelijke camping met leuk riviertje dat over de camping stroomt. Mooi buitenbad met glijbaan en klein binnenbad. Dorpjes in de omgeving niet veel te beleven. Sanitair kan beter, al met al net geen 5 sterren waard gezien de prijs.

ANWB camping

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Le Domaine de Champé (Glamping) in Bussang (Vosges), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Le Domaine de Champé (Glamping) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.