Tijdelijk €25 aanbetaling

Le Domaine de Champé (Glamping)

5.3MatigScore uit 127 reviews
+27

5.3MatigScore uit 127 reviews
  • 5.3Staat v/h sanitair
  • 4.8Eetgelegenheden

• Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten
Meer camping info

Sunelia Domaine de Champé is een rustige familiecamping. Kinderen hebben veel plezier met de animatie en in het zwembad met glijbaan. Ook loopt er een riviertje door de camping. In het restaurant kun je lekker eten of even wat afhalen. De camping ligt wel enigszins afgelegen, maar een daguitstap naar Colmar of Ribeauville is de moeite waard.

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

127 Reviews over Le Domaine de Champé (Glamping)

• 1K en M14-01-2023

Opgepast voor je geld !

Opgepast, wij wilden deze zomer last minute nog een camping zoeken en kwamen op deze uit. Er was nog 1 beschikbare camping plaats over om met de caravan te staan. We boeken deze, betalen alles en dan krijgen we te horen van de eigenaar dat de plaats eigenlijk toch niet voor caravans is (wat wel op hun site staat). We zeggen geen probleem kan gebeuren, kun je ons geld terug storten ... beweerd de camping dat ze niets ontvangen hebben. Lang verhaal kort... (verschillende mails waar zij blijven beweren dat ze niets ontvangen hebben, en wij ons geld wel van de rekening zagen gaan naar hun rekeningnummer) gelukkig met visa betaald, een claim ingevuld en na 6 maand ons geld terug gezien. Uiteindelijk in camping belle hutte in de vogezen verbleven. TOP vakantie gehad.

• 1Staat v/h sanitair
    • 1Eetgelegenheden
  • 9Suzanne06-01-2023

Fantastisch!

Wat een fantastische camping was dit! Het is dat we elk jaar een andere plek willen ontdekken, anders hadden we zeker terug gegaan aankomende vakantie. Het is kleinschalig, overzichtelijk voor de kids (en dus ouders), zeer netjes. Wij hadden plek met privé sanitair, splinternieuw! Ruime plek waar wij stonden. Klein zwembad, wat de kids niet uitmaakte. Klein speeltuintje. Onze kids hebben weinig nodig om zich te kunnen vermaken. Animatie hebben wij geen gebruik van gemaakt (nagenoeg nooit).

• Speciaal geboekt voor riviertje, die camping doorkruist. Die stond droog (kan camping niets aan doen!)
    • Voor een uitje; langer onderweg, minimaal 30min rijden.
    • Broodjes service op camping, wij gingen echter naar bakkertje net buiten de camping. Een feestje
    • 9Staat v/h sanitair
  • 9Felix20-04-2021

Heerlijke plek!

Deze camping was genieten! We zaten in een supermooie nieuwe stacaravan, op een soort veldje met 8 stacaravans waarmee je samen een omheind en verwarmd zwembad deelt. Ik zou deze stacaravan iedereen aanraden, wat een genot. Prachtig uitzicht op de bergen om je heen. Je kleine kinderen kunnen vrij voor je deur spelen, terwijl jij een boekje leest op de veranda. Ook het andere zwembad met glijbaan vond mijn zoon fantastisch. In de omgeving kun je ontzettend mooi wandelen en als je iets verder rijdt, zijn er mooie steden te bezoeken.

• 8Anthony22-08-2020

Erg leuke camping!

Hartstikke leuke camping! Het is klein en de plekken zijn niet groot, maar je hebt alsnog veel privacy en schaduw om je heen. Het zwembad is ok en biedt genoeg ruimte om afstand te houden ivm Corona. Het grote zwembad is koud, maar er is een kleiner verwarmd zwembad. Heerlijke burgers en pizza’s af te halen, zeker het proberen waard! Onze kinderen (1 en 3 jaar) hebben zich hier uitstekend vermaakt.

• 9Saskia Mol07-08-2020

Heerlijke relaxte camping!

Wat een heerlijke camping in de Vogezen! Het is een kleine camping met 120 plekjes, waarvan de meeste plekjes prima van formaat zijn. Wij hadden een mooie plek aan de beek, waar de kinderen dammetjes in konden bouwen. De camping is erg goed onderhouden, het toiletgebouw schoon en het personeel zeer vriendelijk. Het zwembad is fijn. Onze kinderen van 5 en 8 jaar zijn wel 1000x van de glijbaan geweest. De drukte valt ons mee, er is bijna altijd wel een ligbed vrij. Ook ‘s avonds mag er nog gezwommen worden. Er is animatie op de camping, maar daar hebben wij weinig gebruik van gemaakt. Behalve de poolparty donderdagavond, die was top. De omgeving is mooi om te wandelen, fietsen, rodelen en zwemmen in het meer van Xonrupt. Kortom een heerlijke camping waar we zeker nog eens terug komen!!

• 1anoniem 18-10-2019

Veels te duur, vakantie vroegtijdig afgebroken

Wij betaalden bijna 600 euro om tijdens de herfstvakantie hier naar toe te gaan voor 1 week. Het blijkt een spook camping te zijn waar niks te doen is (voor kinderen). Ik ging er stom genoeg van uit dat je voor dit bedrag wel iets van kinder activiteiten hebt. Er was echter helemaal niks te doen. Er waren ook geen andere gasten behalve 1 ouder echtpaar. De eerste dag was het restaurant alvast meteen "volgeboekt". Wij, als eigenlijk enige gasten, konden er dus niet eten. Er was verder niemand te zien. Ook was er (wellicht logisch), niks open. Geen bakker, geen "snackbar". Alhoewel we in elk geval 3 echt heel zonnige warme dagen hebben gehad, was het buitenzwembad natuurlijk ook niet open. Verder was er een trampoline buiten en een glijbaan. Maar die waren nat en vies. Verder is er in de omgeving weinig te beleven. Tenzij je graag wil wandelen en fietsen, dan is het inderdaad heel mooi. WiFi kost geld, personeel denkt niet met je mee.

• 1Eetgelegenheden
  • 8Milex15-09-2019

Een aanrader!!!

Leuke kleine camping met gevarieerde plekken, wisselend qua grootte. Wij hadden een plek aan de beek. Leuk om dammetjes te bouwen. Ook plekken gezien pal naast het sanitair, deze staan niet aangegeven op de plattegrond! Hier zou ik niet willen staan! Zwembaden leuk, zowel binnen als buiten.Geen gebruik gemaakt van het restaurant, was nogal prijzig. Leuke omgeving waar vooral op sportief vlak veel te doen is. Vlak buiten de camping aan de hoofdweg een bakker waar van alles te halen is. Supermarkten op 15 minuten rijden. Wij hebben een leuke relaxte week gehad en zouden hier zeker nog een keer terugkomen.

• 4Eetgelegenheden
  • 9NINA11-08-2019

Mooie, ruime camping met top voorzieningen

Prachtige camping, grote plaatsen van meer 10 bij 10m. Mooie omgeving. Kleine camping met leuk gevarieerd publiek, Nederlanders, Engelsen, Fransen etc. Goed buitenbad en binnenbad. Niet zo druk. Erg mooie camping met veel te doen voor kinderen. Loopt een kleine stroom/ beek door de camping wat leuk is voor de kinderen. Er zijn veel voorzieningen zoals een volleyball veld, voetbal held, trampoline. Sanitair en voorzieningen zijn netjes en schoon. Er zit een super lekker restaurant naast de camping. Ook erg gewild bij de locals dus reserveren is handig. Er is weinig tot geen annimatie.

• 10Eetgelegenheden
  • 9Charles19-07-2019

Hele leuke knusse camping!

Hele leuke kleine camping midden in de Vogezen. De plaatsen zijn gemiddeld qua grootte en meestal met schaduw door bomen. Het buitenzwembad is leuk en niet te druk. Leuke glijbaan en een apart badje voor de allerkleinste. Het binnenzwembad is simpel maar wel lekker warm. Zowat alle apparaten in de fitnessruimte waren defect, dat was een beetje jammer. We hebben geen gebruik gemaakt van de spa maar zag er wel prima uit. Elke ochtend vers brood uit het ieniemienie winkeltje, die is zelfs voor een Campingwinkel klein. Een normale supermarkt (waaronder een Aldi) vind je op een kwartiertje rijden. Met onze kleine kinderen van 2 en 4 waren we na een week wel uitgekeken op de omgeving, als je houdt van mountainbiken, wielrennen, hiken etc dan zit je hier echt goed. Kortom super fijne camping maar wel enigszins afgelegen. Animatie was overigens super goed en origineel maar wel alleen Franstalig.

• 8Marian30-10-2018

Fijne camping, ruime plaatsen, mooi sanitair

Heerlijke camping, vriendelijk personeel, mooie omgeving. Alles bleef ook open op de camping hoewel het naseizoen was.

• 9Staat v/h sanitair

Entertainment

• SaunaBeschikbaar (1)
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • TennisBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Hygiëne

• Prive sanitair mogelijkNiet beschikbaar