Bed and Breakfast Le Chevalier des Vosges

Met vrienden

Heerlijke tussenstop

van Driel
2-8-2018

Prima adres in de Vogezen. Wij verbleven voor de derde keer als tussenstop vanuit zuid Frankrijk bij Hans voor één nacht. Goede kamers, goed eten. Een aanrader.

Een aanrader

Geurs-De Boeck
1-8-2018

Goede ligging , vriendelijke ontvangst veel en lekker eten.

Fantastisch en een echte aanrader!

Paul en Harriët
31-5-2018

Zeer gastvrij en heerlijk eten.

De ideale uitvalsbasis voor activiteiten in deze regio alsmede een superadres om als tussenstop te nemen, onderweg naar bv Zwitserland of Italië.

Geweldige Chambre d'Hotes, prima service

Jos en Tiny
12-6-2017

Alles was goed. Goede ontvangst superlekker eten, prachtige ligging , mooie uitvalsbasis voor fietstochten of wandeltochten

Super verblijf in Bussang!

Ineke
4-7-2016

Met z'n vieren (2 echtparen) hebben we zes nachten gelogeerd in Le Chevalier.

Nette kamers met eigen badkamer, ruimte met bar om gezellig met elkaar iets te drinken, zitjes buiten.

Voor het eerst in de Vogezen, wat een prachtige omgeving, veel fiets- en wandelmogelijkheden!

We hebben genoten van de goede verzorging, elke ochtend een lekker ontbijt met vers brood, croissants, een eitje etc. en s'avonds een verrassend 3-gangen menu, elke dag met verse ingrediënten gemaakt door Hans, echt heerlijk!

Kortom, we hebben genoten, een verblijf in Le Chevalier is echt een aanrader!

Soms doen mensen gastvrij. Hans is gastvrij.

jacques
24-6-2016

Een leuke, kleine B&B in een mooi deel van de vogezen. Met een eigenaar die het sprekend voorbeeld is van hoe "hostmanship" hoort te zijn. Vanaf het eerste e-mail contact tot en met het laatste ontbijt straalt Hans gastvrijheid uit.

Wij komen hier zeker nog een keer terug.

Weer een paar heerlijke dagen !

Leo Vermeer
15-6-2016

Voor de tweede keer zijn we vier dagen in deze gezellige B&B geweest.

Schone kamer, verzorgd ontbijt en 's avonds lekker diner samen met

gastheer Hans.

We kregen van hem weer goede tips:

Bezoek aan Parc de Wesserling en naastgelegen textielmuseum.

Notre-Dame Du Haut in Ronchamp en

Balade à Chateau-Lambert, een oud dorpje. Zeer de moeite waard.

Met dank aan onze fijne gastheer.

Hans, we komen zeker weer terug.

GENIETEN!

Dorien
10-8-2015

Een geweldige stek in een vriendelijk plaatsje in de prachtige omgeving van de Vogezen en op 20 km van de Elzas wijnroute!

Le Chevalier is een mooie en verzorgde villa (voorheen hotelletje) met gezellige kamers, goede bedden en schoon sanitair op de kamer. Er is een gezellige huiskamer met bar, boeken, zithoek, stamtafel, TV, spelletjeskast en er is een terras. In de eetkamer wordt 's avonds gezamenlijk met de andere gasten aan de grote eettafel heerlijk gedineerd, erg gezellig!

Hans is een fantastische gastheer; vriendelijk, rustig en een meesterkok! Hij heeft altijd goede tips voor uitstapjes en wandelingen in de omgeving. Je voelt je er direct thuis. Wij komen terug!

Wat waren het drie fijne dagen !

Leo Vermeer
14-6-2015

Tijdens onze trip door Elzas-Lotharingen zijn wij in het zuiden in Bussang beland. Het logeren in de B&B van Hans, Le Chevalier, was een fijne ervaring. Een karakteristiek huis, een comfortabele kamer, goed ontbijt en 's avonds een heerlijk diner.

Heel gezellig, mede door Hans als zeer betrokken gastheer en uitstekende kok.

Hans hartelijk bedankt en graag tot een volgende keer.

Leo en Riet Vermeer uit Cadier en Keer.

Fantastische plek en gastvrijheid

Mianhaa
3-9-2013

Le Chevalier is een B&B waar je gewoon een keer geweest moet zijn. In een rustig dorpje aan een pleintje met een mooi uitzicht op de bergen.

De eigenaar is zeer gastvrij, een rustige man die er alles aan gelegen is om het je voor 200% naar de zin te maken. En koken dat hij kan, dat moet je geproefd hebben.

Hij heeft ook vele tips voor je qua wandel- en fietsroutes. Niets hoef je te kopen qua kaarten, het is allemaal te leen. Maar ook bezienswaardigheden, leuk toeren in de omgeving, hij helpt je er allemaal mee als je dat wilt.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Le Chevalier des Vosges in Bussang (Vosges), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Le Chevalier des Vosges zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.