Camping La Croix du Bois Sacker

FrankrijkLorraine (Lotharingen)Burtoncourt

We hebben een aantal aanbieders voor Camping La Croix du Bois Sacker voor je op een rij gezet:

6.6VoldoendeScore uit 7 reviews

6.6VoldoendeScore uit 7 reviews
  • 3.6Eetgelegenheden
  • 7.7Staat v/h sanitair

• Rolstoel toegankelijk
Meer camping infoTonen op kaart

7 Reviews over La Croix du Bois Sacker

• 8S. Dutrieux05-07-2018

kleine en zeer schone camping in het bos.

toilet-/douche- & was-ruimte worden meerdere keren per dag geheel schoongemaakt. Personeel is zeer attent. De omgeving is rust, je begeeft je middenin het bos. De camping is niet al te groot, waardoor je genoeg privacy hebt. Het meertje is ook romantisch. Wifi is helaas alleen beschikbaar bij de receptie en de verbinding is redelijk.

• 6Eetgelegenheden
    • 10Staat v/h sanitair
  • 9Fleur23-08-2017

Top Camping, Hele lieve mensen!

Hebben hier 2 weken gestaan, mooie camping.

Pluspunten : - HELE leuke, lieve mensen, eigenaresse spreekt goed Engels -Mooie ligging -Schoon sanitair (douches heerlijk warm) -Heerlijk rustig, maar niet te -Veel te doen in de omgeving! -Jemag zelf een plekje uitzoeken, water kraantje op de plek zelf

Minpunten : -wifi was erg sloom -dichtsbijzijnde supermarkt op 20 min. rijden (nu is dit geen drama) -geen zwembad (Je kan wel zwemmen in het meer)

Over het algemeen verdient deze camping een veel hoger cijfer als dat het nu heeft. Prima als doortrekcamping maar ook om een tijd te staan! De eigenaren zijn echt schatjes 😍 Zeker voor herhaling vatbaar

• 7Eetgelegenheden
    • 10Staat v/h sanitair
  • 6Sennetje18-08-2016

Heerlijke vakantie

Drie heerlijke weken op deze camping doorgebracht. Het is een rustige camping, gelegen aan een zwemmeertje (waar helaas geen honden in mogen zwemmen. Maar dichtbij is er een meertje waar honden wel in mogen zwemmen). Schoon (eenvoudig) sanitair en iedere dag (behalve op maandag) komt er een bakker verse baguettes, croisantjes en wat zoetige boordjes verkopen.

Veel te doen in de omgeving oa: Forten uit de Maginot linie, Chateau de ST Sixte (prachtig), Verdun (indrukwekkend), Metz/St Avoid (lekker shoppen), Bouzonville/Boulay-Moselle (dichtsbijzijnde supermarkten) Sierc-les-Bains (Chateau des ducks Lorraine, mooi) RodenMack (mooi middeleeuws dorp) En nog veel meer!!!

Tip: Heb je de bakker gemist of heb je zin in Pizza, in Piblange (één dorp verderop) staan een brood- en pizza machine. Aan het begin van het dorp!

(en de fles wijn die we bij het afscheid kregen hebben we ondertussen soldaat gemaakt! Was heerlijk)

• 1Eetgelegenheden
    • 7Staat v/h sanitair
  • 9Anita Weeda05-07-2013

Fijne camping

Prachtige plekken onder de bomen maar ook in de zon, wat je wilt. Wij zijn in het voor seizoen met vakantie geweest en hebben zowel op de heen als terug reis gekozen voor een nacht op deze camping. Eigenaresse spreekt zeer goed Engels en eigenaar ook een beetje. Zeer vriendelijke mensen. Hier gaan wij zeker nog een keer heen.

• 7Staat v/h sanitair
  • 8Pieter den Hooglander08-08-2012

Rustige camping in landelijke omgeving

Na wat zoeken ( afslag naar D3 staat niet aangegeven) deze camping bezocht voor twee nachten. Bij aankomst mochten we zelf een plaats zoeken. Plaatsen niet altijd vlak, dus wig gebruiken. Iedere plaats voorzien van elec. aansluiting en water! Bij inschrijving ontvingen we info over de omgeving en een vriendelijk praatje, kortom klantvriendelijk. Sanitair was eenvoudig, maar werd goed schoongemaakt. Dit constateerden we ook toen buren hun gehuurde mobil-home verlieten. Prima dat de eigenaar een propere mobil-home verhuurt aan de volgende bewoner. Omgeving is zeer landelijk en rustig. Wat bos en akkerland. Leuk om te wandelen en te fietsen. Steden als Nancy en Luxemburg binnen 1 uur te bereiken. Metz binnen 20 min. Ook attractiepark Wallygator is dichtbij.Dus ook bij minder weer genoeg te doen. Zwemmeertje naast de camping alleen op eigen risico te gebruiken. Iedere ochtend komt de bakker. Prima doortrekcamping, maar ook voor iets langer verblijf. Beter dan de stadscamping van Metz

• 8Staat v/h sanitair
  • 4Gert van der Palen22-07-2012

saai, duur en erg streng beheer

zojuist terug van een week in een mobile home daar. omgeving is saai en je moet ver rijden om wat te zien / te doen. locatie is redelijk, maar saai. Let op! beheerster is erg streng ten aanzien van schoon zijn bij vertrek ! Met andere woorden; de belachelijke hoge borg van € 200,- wordt gebruikt om voor wissewasjes extra kosten te rekenen. Wij waren zeer onaangenaam verrast. Je huurt een huisje en men wil het in nieuwstaat terug....

• 3Eetgelegenheden
    • 4Staat v/h sanitair
  • 2dominique15-08-2011

camping burtoncourt

le camping est !!!! accueil déplorable! manque de politesse par exemple bonjour! pas de parking pour visiteurs, limite si en dérange notre visite

• 1Eetgelegenheden

Camping La Croix du Bois Sacker info