Hotel Le Colibri

7.3Goed

Frankrijk, Lorraine (Lotharingen), Bulgnéville (Vosges)

Op vakantie geweest naar Le Colibri?

7.3Goed

6 reviews over Hotel Le Colibri

• 9Fam. Arjun26-07-2016

Goed hotel, gunstige ligging, mooie familiesuite

Op één reisdag vanaf Nederland gelegen truckershotel, vlak bij de afrit van de snelweg (bij Vittel) met een fantastische familiesuite. Deze bestaat uit twee aparte kamers, verbonden met een afgesloten halletje met (ruime) badkamer en toilet. Het oogt wat gedateerd, maar alles is goed schoon met goede bedden. De wifi was stabiel en snel (in tegenstelling tot veel hotelketens). Het personeel is erg vriendelijk, deden erg hun best om ons en ons 2-jarig zoontje van dienst te zijn, ondanks dat we laat en zonder reservering arriveerden. De prijs is zeer gunstig, ook voor een prima diner en goed ontbijt. Hoewel het hotel iets afgelegen ligt, voelde het veilig genoeg om onze fietsen op de auto te laten staan.

Gereisd met jonge kinderen in juni 2016

• 9sander.oostenbrug08-09-2012

Zeer handig doorreishotel voor families

Ze hebben handige familiekamers tot 6 personen, en goedkoop. Bij andere hotels kun je vaak maximaal 4 personen op een kamer kwijt. Eigenlijk waren het 2 kamers, met een halletje met de douche en (aparte) WC, dus de ouders op 1 kamer en de kinderen op de andere kamer. Voor ons was het ideaal op de heenweg, op 550 km van Utrecht, direct aan de snelweg van Nancy naar Dijon. We kwamen er alleen om te slapen, dus onze eisen waren beperkt (en inderdaad ook gegeten in de pizzeria in het plaatsje). Samengevat: de kamer, prijs en lokatie (onderweg) was ideaal, de omgeving is niets.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2009

• 2Gezin27-07-2011

Voelde onveilig

Geboekt als doorreishotel vanwege gunstige ligging aan de snelweg. Het ligt echter in The middle of Nowwhere en wij hadden (hoogseizoen!!) de pech bij aankomst een verlaten hotel aan te treffen. Geen hotelgasten, NIEMAND! Via automaat - na lang proberen want ons reserveringsnummer werd niet herkend - kregen we sleutel en viel de deur achter ons in het slot.... Omdat er niemand was konden we niks eten en niet eens een flesje voor ons 1 jarige dochtertje opwarmen. Hele omgeving was verlaten (restaurants, hotels) pas 25 min verderop een pizzeria gevonden, maar in zoveel gedoe heb je echt geen zin na een reis van 9 uur!

Kamer zelf was prima, maar wel lage stopcontacten en waren dus echt alleen in het hotel. Voelde onveilig. Elke auto die 's nachts het industrieterrein op reed maakte ons wakker omdat we toch even wilden kijken wie/ wat het was.

Wij waren zeker doorgereden als onze reservering niet al vast stond.

Enige pluspunt was goedkoop tanken in het dorpje :D

Gereisd met jonge kinderen in januari 2011

• 8fam. Ploeg21-07-2011

prima hotel op de route du soleil

dit hotel is een aanrader als je op doorreis bent naar het "zuiden" het eten is ronduit goed te noemen de kamers zijn schoon en ruim. klantvriendelijk zijn ze hier ook

Gereisd met oudere kinderen in juli 2011

• 8Arjan Verheul29-08-2010

Rechtoe rechtaan maar voor doorreis prima

Hotel gekozen als tussenstop van terugreis van aubernas naar Nederland. Motor konden wij stallen (tegen 6 euro meerprijs) in eigen garage box waar je dus ook alleen zelf sleutel van hebt. Voor ons doel was het een prima hotel. Veel vrachtwagen chauffeurs wat het ook wel weer gezellig maakt. Gratis wifi, prima bedden en privé douche en badkamer. Wij sliepen daar voor 62 euro 2 personen. Plat du jour ca 17€ . Volgende dag binnen 2 minuten weer op de peage.

Gereisd met partner in januari 2010

Hotel Le Colibri info

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap

• ReceptieExpress check-in & check-out
  • Op het terreinTerras, Tuin