Vakantiehuis L'Ancienne Scierie

9.9Fenomenaal

Frankrijk, Lorraine (Lotharingen), Bois-de-Champ

Op vakantie geweest naar L'Ancienne Scierie?

9.9Fenomenaal

9 reviews over Vakantiehuis L'Ancienne Scierie

• 2018
    10Gras12-08-2018

Aanrader!

Ideaal voor een groot gezelschap, zeer vriendelijke beheerders en een super locatie!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

• Oude reviews

9Mirjam Bergevoet31-08-2017

Fantastisch appartement op een heerlijke plek

Het bovenste appartement is ruim, comfortabel en leuk ingericht. De eigenaresse is bijzonder vriendelijk en behulpzaam, zowel in emailcontact als tijdens ons verblijf. Kinderen van alle leeftijden kunnen zich hier prima vermaken, ook al is er geen georganiseerd vermaak. Ook de hond heeft een geweldige vakantie gehad!

Het appartement is ontzettend rustig gelegen, maar wel goed bereikbaar. Wij hadden een aanhangwagen bij ons, en dat was geen probleem. In de omgeving is veel moois te bekijken, zowel qua kastelen en steden als qua natuur. Voor boodschappen moet je echt de auto in, dat is een klein nadeel.

Al met al absoluut een aanrader, ik ga graag nog eens terug!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

• 10Nancy vd Laarschot31-08-2016

Fijne vakantiewoning op een prachtige plek.

Soms wil je een vakantieadres voor jezelf houden, maar ja ..........We hebben een zeer prettig verblijf gehad in deze mooie woning, tuin en omgeving. Leuke stadjes in de buurt maar ook een prachtig wandelgebied. Wij komen hier zeker een keer terug.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2016

• 10Paul van Bodengraven01-05-2016

Heerlijk!

We verbleven hier meerdere malen, steeds een lang weekend. Het is een fantastische plek waarvandaan je gemakkelijk de Hoogtepunten van de Vogezen kunt bezoeken. De twee appartementen van de familie Veenstra zijn ruim, schoon en van alle gemakken voorzien. Er is werkelijk overal aan gedacht. Bij mooi weer heb je de beschikking over een eigen tuin, met BBQ. Gastvrij en behulpzame gastvrouw. L'Ancienne Scierie ligt op een prachtige, rustige plaats, niet ver van Saint Die de Vosges en Bruyerres. Aanrader!

Gereisd met partner in april 2016

• 9Hanneke30-07-2014

Echt vakantie

Bij aankomst op 27 oktober sneeuwde het. Omdat het zaterdag was en we niet konden inschatten hoeveel sneeuw er nog zou vallen zijn we eerst door gereden naar Saint-Dié-des-Vosges om boodschappen te doen. Bij aankomst had de eigenaar de kachel alvast aangezet. Een warm welkom dus! Bij het uitpakken van de auto en het opruimen van de boodschappen, bleek al snel dat de meeste basis dingen voor in de keuken aanwezig waren in het huisje. Van vaatwasser blokjes tot kruiden en van zilverfolie tot koffiefilterzakjes. Wauw dat is voor het eerst dat ik dat meemaak! Ons verblijf (La Brimbelle) was keurig schoon, opgemaakte (en prima liggende) bedden bij aankomst. Kast met heel veel (Nederlandstalige) boeken, stapel DVD’s, stapels tijdschriften, Nederlandse TV en een map vol met folders van wat er in de omgeving te beleven is. Prima accommodatie op een prachtige plek! Zeker voor herhaling vatbaar!

Gereisd in oktober 2012

• 10magda de ruijter23-07-2013

Wat een rust in deze streek

Een heerlijk appartement in een voormalige houtzagerij. Helemaal compleet en privacy en rust verzekerd

Gereisd met partner in juli 2013

• 10Betty Monteyne Plooij23-03-2013

Prachtige plek !

De ligging is geweldig en het appartement Brimbelle super schoon. Ondanks het slecht weer (sneeuw en regen) was het appartement lekker warm, knus en gezellig. Leuk voor de kinderen; de geitjes zijn grappig en de honden Bobby en Yves twee schatten voor iedereen !

Alleen gereisd in maart 2013

• 10Fam. Verstelle30-09-2010

Wederom fantastisch

Op terugreis naar Nederland ook dit jaar weer een aantal dagen in dit heerlijke appartement vertoeft. En het was wederom super ! Nog steeds een aanrader.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2010

• 9Fam. Verstelle17-09-2009

Fantastische appartementen; supertip

Op de terugweg van zuidfrankrijk een tussenstop gemaakt in deze 'oude houtzagerij". Supermooi appartement, groot, heerlijk rustig midden in de bossen gelegen. Echt een aanrader voor iedereen die heerlijk wil relaxen in een bosrijke omgeving.

Gereisd met jonge kinderen in september 2009

Vakantiehuis L'Ancienne Scierie info