Tijdelijk geen boekingskosten

Ruimte
  • 9.5
    Hygiëne

Vakantiehuis info

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

Wat zeggen bezoekers over

L'Ancienne Scierie

9.9FenomenaalScore uit 10 reviews

We zijn benieuwd naar jouw ervaring!

10 reviews

Prachtige Gite in een mooie omgeving.
Door Ber op 25-07-2022
Gereisd met partner

Wij zaten in Gite La Brimelle 4 pers. beneden. De locatie zelf is al prachtig. Je hoort er alleen de krekels, de vogels en heel af en toe een auto. De Gite is sfeervol ingericht en super schoon met een tuin helemaal voor jezelf. Zeer gastvrije Nederlands sprekende eigenaresse. Je krijgt zelfs schoon beddengoed halverwege de vakantie. Wasje draaien is gratis. De hele omgeving is daar mooi. Je kunt er naar hartenlust hiken of fietstochten maken met de racefiets. Steil is het daar wel, na afloop genoten wij dan ook heerlijk van het zwembad(je:). Gegeten bij Auberge La Cholotte om de hoek en ook dat was genieten. Voor verschillende supermarkten is het 15 min rijden. Als ik dan íets 'negatiefs' moet noemen is dat je soms de bovenburen/kinderen hoort lopen op de houten vloer. Maar dat vonden wij niet storend. Kortom, deze vakantiebestemming is dan ook echt aan te bevelen!

Aanrader!
Door Gras op 12-08-2018
Gereisd met oudere kinderen

Ideaal voor een groot gezelschap, zeer vriendelijke beheerders en een super locatie!

Fantastisch appartement op een heerlijke plek
Door Mirjam Bergevoet op 31-08-2017
Gereisd met oudere kinderen

Het bovenste appartement is ruim, comfortabel en leuk ingericht. De eigenaresse is bijzonder vriendelijk en behulpzaam, zowel in emailcontact als tijdens ons verblijf. Kinderen van alle leeftijden kunnen zich hier prima vermaken, ook al is er geen georganiseerd vermaak. Ook de hond heeft een geweldige vakantie gehad!

Het appartement is ontzettend rustig gelegen, maar wel goed bereikbaar. Wij hadden een aanhangwagen bij ons, en dat was geen probleem. In de omgeving is veel moois te bekijken, zowel qua kastelen en steden als qua natuur. Voor boodschappen moet je echt de auto in, dat is een klein nadeel.

Al met al absoluut een aanrader, ik ga graag nog eens terug!

Fijne vakantiewoning op een prachtige plek.
Door Nancy vd Laarschot op 31-08-2016
Gereisd met oudere kinderen

Soms wil je een vakantieadres voor jezelf houden, maar ja ..........We hebben een zeer prettig verblijf gehad in deze mooie woning, tuin en omgeving. Leuke stadjes in de buurt maar ook een prachtig wandelgebied. Wij komen hier zeker een keer terug.

Heerlijk!
Door Paul van Bodengraven op 01-05-2016
Gereisd met partner

We verbleven hier meerdere malen, steeds een lang weekend. Het is een fantastische plek waarvandaan je gemakkelijk de Hoogtepunten van de Vogezen kunt bezoeken. De twee appartementen van de familie Veenstra zijn ruim, schoon en van alle gemakken voorzien. Er is werkelijk overal aan gedacht. Bij mooi weer heb je de beschikking over een eigen tuin, met BBQ. Gastvrij en behulpzame gastvrouw. L'Ancienne Scierie ligt op een prachtige, rustige plaats, niet ver van Saint Die de Vosges en Bruyerres. Aanrader!

Echt vakantie
Door Hanneke op 30-07-2014
Onbekend reisgezelschap

Bij aankomst op 27 oktober sneeuwde het. Omdat het zaterdag was en we niet konden inschatten hoeveel sneeuw er nog zou vallen zijn we eerst door gereden naar Saint-Dié-des-Vosges om boodschappen te doen. Bij aankomst had de eigenaar de kachel alvast aangezet. Een warm welkom dus! Bij het uitpakken van de auto en het opruimen van de boodschappen, bleek al snel dat de meeste basis dingen voor in de keuken aanwezig waren in het huisje. Van vaatwasser blokjes tot kruiden en van zilverfolie tot koffiefilterzakjes. Wauw dat is voor het eerst dat ik dat meemaak! Ons verblijf (La Brimbelle) was keurig schoon, opgemaakte (en prima liggende) bedden bij aankomst. Kast met heel veel (Nederlandstalige) boeken, stapel DVD’s, stapels tijdschriften, Nederlandse TV en een map vol met folders van wat er in de omgeving te beleven is. Prima accommodatie op een prachtige plek! Zeker voor herhaling vatbaar!

L'Ancienne Scierie info

Het complex