Hotel Auberge du Parc

Laatste review

Handig doorreis hotel, slechte service

Dennis Roosendaal,
25-9-2016

Wij sliepen hier ivm doorreis vanuit Spanje. Hotel ligt op 15 min van de snelweg. Bij binnenkomst was er niemand achter de receptie, moesten we vanuit het restaurant zelf halen. Vervolgens sprak ze helemaal geen Engels. De kamer was 'design' achting ingericht. Op de badkamer na die wel een opfrisbeurt kan gebruiken, een prima hotelkamer, inclusief flatscreen en soundbar! Het eten in het restaurant zeer goed voor een respectabele prijs! Bediening was slecht, voordat je de bestelling kon opgeven moesten we zelf 3x heenlopen of ze ons ajb konden helpen. Oftewel, prima hotel voor de doorreis, maar het personeel kan wel een les in gastheerschap gebruiken!

Kenmerken

25-9-2016

Matig hotel

Klerks.a
19-9-2016

Het hotel ligt niet ver van de snelweg en daardoor geschikt voor een overnachting op doorreis. Met uitzondering van de kamers heeft het hotel een opknapbeurt gekregen en heeft een moderne uitstraling. De kamers zijn gedateerd en klein, maar er is wel veel aanwezig, zoals een badjas ed. De vloerbedekking is vuil. De badkamer is erg klein, evenals de douchekabine. Ook hier zou een opknapbeurt niet misstaan. Handdoekenrek en ander zaken zitten los. De ontvangst door de eigenaar was vriendelijk, maar later zat hij met krant op het terras en had geen oog voor de receptie. Nieuwe gasten gingen na 10 minuten weg zonder dat hij dit gezien heeft. Er is een brasserie en een restaurant met 2 verschillende menukaarten. Wij zaten in de brasserie omdat daar meerdere mensen zaten, maar wilde graag iets eten uit de restaurantkaart. Helaas niet mogelijk, moesten naar het restaurant, waar geen mens zat. Het duurde zeer lang voordat de bestelling opgenomen werd en een half uur voordat de bestelde fles wijn op tafel kwam. Moest kennelijk eerst een tijd in de vriezer. Het eten was wel goed, lekkere amuse, mooi opgemaakte borden met goede producten. De wijnkaart was zeer uitgebreid, alleen was 75% weggelakt, niet verkrijgbaar. Het ontbijt was in een aparte ruimte in de kelder. Het buffet lijkt heel wat, maar 10 potten honing, 25 dozen met losse thee en 20 potten jam is enigszins overdreven. Aangevuld werd er niet en er was ook geen personeel te bekennen. Al met al de 3 schoorsteentjes en 3 pannetjes van Logis de France zijn niet terecht.

Vergane glorie

ErnaD
12-6-2016

Dit hotel heeft niet de drie haardjes en 3 pannetjes die de gids van Logishotels aangeeft. De kamers zijn schoon en netjes maar klein en zeer gedateerd. Het bed was doorgezakt en klein. Et ontbijt in de kelder is uitgebreid maar niets is echt van goede kwaliteit. Klef abakstokbrood en allerlei voorverpakte crackers en toastbrood. Veel potjes en tubes met broodbeleg en wat goedkope vleeswaren. Geen aanrader. Het restaurant is gesplitst in een restaurantkamer en een brasserie met aparte menukaarten. Omdat het hotel niet zo groot is, ga je dus eten waar mensen zitten en dat was niet in het restaurant. Op de vrijdagavond zou je ook plaatselijke bevolking verwachten als het restaurant echt goed is, dit was niet het geval. Het eten was wel oké, maar niet bijzonderd. Op de wijnkaart met 750 soorten is meer dan de helft doorgestreept, wat vreems is. Het hotel is ook aangesloten bij contacthotels. Wij denken dat het binnenkott geen Logishotel meer is. Personeel is erg vriendelijk.

Goede service

Eddy
12-10-2015

Prima hotel voor b.v. op doorreis naar zuid Frankrijk. Rustige ligging, nette kamers, wel een beetje gedateerd. Goede service. Wij wilden naar de Tour de France kijken op de TV maar de juiste zender was daar niet op te krijgen. Geen probleem, de eigenaar installeerde meteen een andere TV. Lekker gegeten in het restaurant tegen en niet duur. Ontbijt in de kelder is heel bijzonder, moetje meemaken. Er is volop keuze.

Auberge in rustig dorp.

fikokevr
21-7-2014

Het hotel is opgefrist qua uitstraling. Vriendelijk ontvangst. Schoon en veel aanwezig op de kamer ( badjas bij de douche, strijkplank aanwezig en bout te leen, dressboy , flatscreen t.v een radio, Wi-Fi enzovoort. De kamers zien er allemaal anders uit, wij keken op de schapenweide. Parkeerterrein aanwezig, maar motoren kunnen ook in de garage gestald.

Rustige plek

jij_buijs
17-11-2011

Hotel "Auberge du Parc" is gelegen op een rustige locatie op enige afstand van de snelweg. Het hotel heeft tevens een restaurant.

Het is of de tijd enige jaren heeft stilgestaan. Het is allemaal enigszins gedateerd. De kamer die wij gebruikten was netjes, niet groot maar wel schoon. De badkamer zag er ook netjes uit. Het personeel is vriendelijk.

Het diner viel tegen maar dat kan ook aan ons liggen. Het ontbijt gebruikt men in de kelderruimte die op zich al een bezichtiging waard is.

We hebben een aantal aanbieders voor Auberge du Parc voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Auberge du Parc in Baudricourt, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Auberge du Parc zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.