Tijdelijk €25 aanbetaling

9.5FenomenaalScore uit 11 reviews
  • 8.8Eetgelegenheden

• Rolstoel toegankelijk
Meer camping info

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

11 Reviews over Du Port Nautic'Ham

• 10Gerardo Pallarés07-05-2022

Een dikke TIEN! zeer zeer netjes.

Perfecte camping om Metz te bezoeken (de moeite waard) of als eerste stop op doorreis naar het zuiden, of beide! De eigenaren/beheerders waren erg vriendelijk en zeer behulpzaam. Nu (mei 2022) is een zwembad met glijbanen in aanbouw direct naast de camping. Het terrein en het sanitair zijn echt zeer netjes en om nog eens te onderstrepen hoe men de beleving van de gasten hoog in het vaandel heeft staan, wij wilden op de dag van vertrek eerst nog Metz gaan bezoeken. Hierdoor zouden wij natuurlijk ruim na het vertrek tijdstip terug zijn om de caravan op te halen. Gebruikelijk rekent men dan een geduceerd dag tarief, maar nu in het voorseizoen was daar ondanks dat we het zelf aanboden geen sprake van. Wow!

• 8Eetgelegenheden
  • 10Anneke Bruijsten.24-08-2021

Geweldige camping

Bij aankomst zie je al dat er nagedacht is door de eigenaars om het hun gasten naar hun zin te maken, wij wilde 1 overnachting doen maar dat werden er uiteindelijk 3.Ook zijn ze super gastvrij en vriendelijk. ..wij gaan niet meer naar Metz maar zullen voortaan deze camping nemen als eerste stop.... 😃

• 10Eetgelegenheden
  • 9Chantal03-08-2021

Prima geregeld!

Nieuwe camping met dus prima en schoon sanitair. Perfect voor doorreis. Het gebied is nog in ontwikkeling. Er is echt over nagedacht. Wij vonden het eten bij de foodtrucks om de hoek erg lekker en eens iets anders dan een standaard snackbar.

• 9Eetgelegenheden
  • 9Kloosterman29-07-2021

Prima Overnachting op doortocht

Zoals al eerder vermeld in de revieuws prima sanitair. Mooi aangelegde camping. Super markt op 10 fiets minuten.

• 10Yvonne15-09-2020

Geweldig!!!

Camping is zeer nieuw. Sanitair is super schoon. Over de opzet van deze camping is echt nagedacht. Nog jonge bomen en struiken, maar wat zal dat over een paar jaar er mooi uitzien. Het personeel is enorm aardig, is behulpzaam en spreekt vloeiend engels. Mooie ligging aan een natuurgebied. Supermarkt is op loopafstand: een half uur. 's Nachts is het hier gewoon stil en overdag ook. Je komt hier echt tot rust. Heerlijk wandelen met de hond. Prijs kwaliteit verhouding is geweldig. Hond is gratis.

• 10Eetgelegenheden
  • 9Mieke29-08-2020

Schone nieuwe camping

Wij hebben hier 1 nacht overnacht op weg naar Nederland. We kwamen laat aan maar werden nog hartelijk ontvangen. De camping is nog ‘kaal’ (kleine bomen net aangeplant) maar ideaal met schoon sanitair. Aanbeveling: loop langs de receptie de camping af en links langs het haventje. Daar staan twee leuke eettentjes met een gezellig terras.

• 9Natasja17-08-2019

Super camping!

Een nacht gestaan op doorreis. Super camping, ontzettend vriendelijke, goed Engels sprekende receptie. Zeer schoon sanitair. Ruime plaatsen. Wij kwamen aan met regen, mochten harde ondergrond staan. Bijzonder attent en gastvrij. Absoluut een aanrader.

• 8Fam. Hijink10-08-2019

Aanrader!

Mooie moderne camping, rustige ligging, want buiten de stad. Hulpvaardig en bereidwillig om (goed)engels te spreken. Goede bereikbaarheid van de A31 via afslag Illange en de D654.

• 8Irene20-07-2019

Prettige camping, modern , met ruime plekken

Heerlijke camping met ruime plaatsen, wij moesten bij de slagboom wel eerst de receptie bellen. Telefoonnummer stond erbij. Vriendelijk en behulpzaam personeel. Iedere plek heeft water tappunt en in t sanitairblok is prachtig sanitair, met zeep, wc papier en föhn. De camping ligt in een recreatiegebied, met haven en klein eettentje. De camping is vrij nieuw, maar de bomen en struiken beginnen al wat meer te groeien. Tweede jaar dat wij hier met plezier een tussenstop maken.

• 6Eetgelegenheden
  • 8Koos/Anneke11-06-2019

Prima

Prima camping . vriendelijke ontvangst en heldere uitleg over voorzieningen. sanitair etc is TOP. Ruime plaatsen. Camping is nieuw en moet qua begroeiing nog ff er tegenaan.

Camping Du Port Nautic'Ham info

Camping-informatie