Bed and Breakfast PtitMonde

54 reviews over Bed and Breakfast PtitMonde in het Nederlands

Gewoon genieten!

Ilse,
29-10-2018

Ptit Monde is een mooie en gezellige B&B midden in de natuur. Heerlijke verse producten en zelfgebakken brood bij het ontbijt. 's avonds konden wij genieten van een overheerlijk 3-gangen menu. Nathalie en Peterjan zijn een zeer betrokken gastvrouw en -heer en zijn steeds bereid info te geven over de activiteiten in de omgeving. De kamer was ruim en netjes. De badkamer mocht wel iets groter. Voor ons was het een top verblijf!

Gereisd met partner in oktober 2018

Meta Terpstra,
11-7-2018

Vol verwachting naar dit mooie plekje toegereden en Peter Jan en Natalie doen hun uiterste best om hier aan te voldoen.

We stonden op de mini camping op een prachtig plekje met een geweldig uitzicht.

Alle voorzieningen waren netjes en schoon .

We hebben s avonds 2 keer meegegeten en dat was echt heerlijk, complimenten voor Natalie!

Ook het ontbijt de laatste ochtend was erg goed.

Veel te doen in de omgeving.

Ga vooral zo door met alles zodat heel veel mensen hier van kunnen genieten.

Groet Meta en Bob

Gereisd met partner in juli 2018

Een plek om terug te keren!

Marcel en Monique,
30-6-2018

We hebben 1 week met onze caravan op het bovenste terras gekampeerd. Wat een geweldig uitzicht. Allerhartelijkst ontvangen door Nathalie en Peterjan en de table d'hote was elke keer weer heerlijk, net als het versgebakken brood in de ochtend. Het sanitairgebouw is erg netjes en schoon. Prachtige omgeving voor als je van wandelen houdt. Er is ruim voldoende informatie aanwezig voor een dagje uit of een wandeling. Maar vooral het enthousiasme en de persoonlijke aandacht van Nathalie en Peterjan maken het verschil.

Gereisd met partner in juni 2018

Een oase van rust!!!!

Jan en Marion,
29-6-2018

Wij zijn net terug van een weekje motor vakantie op Ptitmonde. Wat een super plek is dit. Bij aankomst voel je je al gelijk thuis door de gastvrije ontvangst van Nathalie en Peter Jan. Maar als je daarna verder kijkt en de prachtige tuin ziet waan je je in een waar paradijs. Heerlijk om in te ontspannen, genoeg mogelijkheden om te zitten. Verder zijn er hele ruime, nette en uniek ingerichte slaapkamers, hele mooie omgeving om te fietsen, wandelen en om een auto of motor toer te maken. En last but not least... de heerlijke kookkunst van Nathalie en Peter Jan. Elke ochtend uitgebreid ontbijt met oa vers gebakken brood, jam, muesli en smoothies. Met de geur van vers brood wakker worden, wat wil je nog meer. En elke avond de mogelijkheid om mee te dineren aan de table d'hote.

Steeds weer een verrassing wat het menu brengt, maar zeker 3* waardig.

Wij komen hier graag weer terug. Dankjewel Nathalie en Peter Jan voor een super fijne week.

Gereisd met partner in juni 2018

Fantastisch :)

Karlijn,
18-5-2018

Het was geweldig! Wat een mooie en fijne plek. Wij zaten in de trekkershut een super goede optie. De omgeving is prachtig maar eigenlijk hoef je nergens naartoe Ptitmonde is heerlijk. Nathalie en Peter zijn enorm behulpzaam en relaxed. Absoluut een aanrader!

Gereisd met partner in mei 2018

Hopelijk volgend jaar weer.

Anton van Dijk,
15-5-2018

Nathalie en Peter Jan zorgen voor een heerlijk en ontspannen sfeer. De ligging van Ptitmonde is perfect. Met onze fietsgroep konden wij dagelijks een mooie ronde in de Vogezen fietsen.

Het eten was formidabel. Heerlijk en genoeg voor een groep hongerige fietsers.

Gereisd met vrienden in mei 2018

Geweldig!

Hilda Wartena,
15-5-2018

Net terug van een heerlijk verblijf bij Nathalie en Peter Jan, ter voorbereiding op een week voor persoonlijke ontwikkeling/levenslust van mijn bedrijf RAAK. Privé was het een feest, de sfeer, het eten, de omgeving, de stilte etc. etc. En voor mijn groep zal het absoluut perfect zijn, iets beters kunnen we ons niet wensen. Top! Zo mooi om te voelen wanneer mensen hun hart volgen en iets prachtigs creëren!

Gereisd met partner in mei 2018

Prima. We hadden een oudejaars arrangement.

Wim en Dorry,
7-1-2018

Peter-Jan en Nathalie zijn gezellige en zeer hulpvaardige mensen, die weten wat men nodig heeft. Wij hebben het dan ook ontzettend naar ons zin gehad.Bij aankomst in de sneeuw was alles prachtig. Later ging het dooien maar de omgeving bleef fascineren. De combinatie rust, gezelligheid met de andere gasten maar ook de maaltijden die, mijn inziens, een ster verdienen. Wij kunnen iedereen aanraden om dit mee te maken als je genoeg hebt van vuurwerk en herrie met oudjaar.

Gereisd met vrienden in december 2017

Super!

Gusta de Hooge,
20-10-2017

Opnieuw in Ptit Monde geweest en wat was het heerlijk! Elke morgen en avond superlekker gegeten! Geslapen in een prachtige kamer met een ongelooflijk mooi uitzicht en gewandeld in een supermooie omgeving! Peter-Jan en Nathalie geven je tips waar je kunt wandelen en je krijgt een goede routebeschrijving mee. We zijn ook nog een dagje naar Bazel geweest, wat de moeite waard was. We verheugen ons al weer op een volgende keer!

Gereisd met partner in oktober 2017

Hele originele en nette kamers.

Heerlijk zelf gemaakt en/of bereid ontbijt: brood, jam musli en smooties.

Mogelijkheid tot mee eten in de avond een 3 gangen diner door de gastvrouw zelf bereid. Ontzettend goed verzorgd eten en heerlijk.

De plek is heel rustig en mooi.

De omgeving is heel verrassend. Wijnvelden in de omgeving, een heel helder mooi meer op 45 min rijden, leuke dorpjes en mooie bergen om te fietsen met een racefiets.

De gastheer en vrouw helpen heel graag met het vinden van activiteiten voor de dag.

Gereisd met partner in augustus 2017

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast PtitMonde in Ban-sur-Meurthe, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast PtitMonde zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.