Bed and Breakfast PtitMonde

50 reviews over Bed and Breakfast PtitMonde in het Nederlands

Fantastisch :)

Karlijn
18-5-2018

Het was geweldig! Wat een mooie en fijne plek. Wij zaten in de trekkershut een super goede optie. De omgeving is prachtig maar eigenlijk hoef je nergens naartoe Ptitmonde is heerlijk. Nathalie en Peter zijn enorm behulpzaam en relaxed. Absoluut een aanrader!

Hopelijk volgend jaar weer.

Anton van Dijk
15-5-2018

Nathalie en Peter Jan zorgen voor een heerlijk en ontspannen sfeer. De ligging van Ptitmonde is perfect. Met onze fietsgroep konden wij dagelijks een mooie ronde in de Vogezen fietsen.

Het eten was formidabel. Heerlijk en genoeg voor een groep hongerige fietsers.

Geweldig!

Hilda Wartena
15-5-2018

Net terug van een heerlijk verblijf bij Nathalie en Peter Jan, ter voorbereiding op een week voor persoonlijke ontwikkeling/levenslust van mijn bedrijf RAAK. Privé was het een feest, de sfeer, het eten, de omgeving, de stilte etc. etc. En voor mijn groep zal het absoluut perfect zijn, iets beters kunnen we ons niet wensen. Top! Zo mooi om te voelen wanneer mensen hun hart volgen en iets prachtigs creëren!

Prima. We hadden een oudejaars arrangement.

Wim en Dorry
7-1-2018

Peter-Jan en Nathalie zijn gezellige en zeer hulpvaardige mensen, die weten wat men nodig heeft. Wij hebben het dan ook ontzettend naar ons zin gehad.Bij aankomst in de sneeuw was alles prachtig. Later ging het dooien maar de omgeving bleef fascineren. De combinatie rust, gezelligheid met de andere gasten maar ook de maaltijden die, mijn inziens, een ster verdienen. Wij kunnen iedereen aanraden om dit mee te maken als je genoeg hebt van vuurwerk en herrie met oudjaar.

Super!

Gusta de Hooge
20-10-2017

Opnieuw in Ptit Monde geweest en wat was het heerlijk! Elke morgen en avond superlekker gegeten! Geslapen in een prachtige kamer met een ongelooflijk mooi uitzicht en gewandeld in een supermooie omgeving! Peter-Jan en Nathalie geven je tips waar je kunt wandelen en je krijgt een goede routebeschrijving mee. We zijn ook nog een dagje naar Bazel geweest, wat de moeite waard was. We verheugen ons al weer op een volgende keer!

Hele originele en nette kamers.

Heerlijk zelf gemaakt en/of bereid ontbijt: brood, jam musli en smooties.

Mogelijkheid tot mee eten in de avond een 3 gangen diner door de gastvrouw zelf bereid. Ontzettend goed verzorgd eten en heerlijk.

De plek is heel rustig en mooi.

De omgeving is heel verrassend. Wijnvelden in de omgeving, een heel helder mooi meer op 45 min rijden, leuke dorpjes en mooie bergen om te fietsen met een racefiets.

De gastheer en vrouw helpen heel graag met het vinden van activiteiten voor de dag.

Geweldig!

Bie
4-9-2017

Prachtige ligging, ongelofelijk lekker eten en geweldige kamers in thema. Een aanrader!

Super rustige vakantie op geweldige locoatie

Laurens van Houdt
7-8-2017

Heerlijk een weekje uitgerust op de mini-camping op het terrein van PtitMonde. Met name de omgeving, natuur en de rust was waar we voor kwamen, en ook precies wat we kregen! Erg vriendelijke eigenaren op een toplocatie in de Vogezen. We komen zeker nog eens terug!

Top locatie, rust, natuur, service en gastvrijheid

Rens en Hanneke van den Berg
4-8-2017

We zijn eind juli 2017 bij Peter-Jan en Nathalie op vakantie geweest in de Vogezen gedurende 10 dagen. Ze hebben in korte tijd van deze locatie een geweldig Bed and Breakfast gemaakt. In een idyllische sfeer kom je hier geheel tot rust, kan je prachtige wandelingen maken en romantische Anton Piek dorpjes bezoeken in de Elzas. De service is geweldig, geen vraag is teveel en je voelt je een met de eigenaren en andere gasten. Gezamelijk genieten van de heerlijke maaltijden die worden gemaakt, elke dag weer iets om naar uit te kijken. In de ochtend komt de lucht van vers gebakken brood je tegemoet... Ook de hond kan gewoon mee. Een plek om de drukte en stress van het dagelijks leven achter je te laten en dus de moeite waard om naar toe te gaan.

top eten, giga uitzicht, super ontvangst.

Karin en Martin
7-6-2017

We zochten 1 tussen overnachting..kwamen veelte vroeg aan..totaal geen probleem..mochten gelijk naar de kamer die super was met uitzicht op de bergen...wandeling gemaakt die ze zelf hadden uitgezet vanaf het huis....savonds heerlijk gegeten met de gast vrouw en heer wat erg gezellig was...en smorgens een top ontbijt buiten uitzicht op de bergen...Zo willen we iedere ochtend wel wakker worden....we komen zeer zeker een keer terug...Bedankt was Super tof.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast PtitMonde in Ban-sur-Meurthe, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast PtitMonde zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Bed and Breakfast PtitMonde scoort een 9.35 uit 10 op basis van 57 reviews.