Géén boekingskosten

Bed & Breakfast info

Meer bed & breakfast info

71 Reviews over PtitMonde

• 10Minke23-07-2022

Dit is een hartverwarmende plek, zo schilderachtig en alleen maar mooi, rustig in een oase van vlinders en bloemen natuur, zo fijn. Met het heerlijkste eten wat je je maar kunt voorstellen. Heerlijke bedden, fijne schone kamers. Liefdevolle prettige eigenaren en fantastische cappuccino’s!! Ik verheug me intens opnieuw te gaan

• 9Linda13-09-2020

Geweldige kleinschalige camping

Wij hebben een week op de kleine camping van bed&breakfast Ptitmonde gestaan en we hebben het geweldig gehad! Een ontzettend ruime plek met uitzicht op het bovenste terras. Hier is het nog écht rustig, stil (en donker). Gastvrije mensen, superschoon (en Corona proof) sanitair, heerlijk eigengebakken brood. Je kan er mooi wandelen (Ook routes vanaf de camping) en een autorit is ook leuk in deze omgeving. De toegangsweg is vooral smal, maar met onze (kleine) vouwwagen prima te doen.

• 9Fedde Reeskamp28-07-2020

Ook de tweede keer (na 2018) was weer heerlijk!

Enkel pluspunten! We kamperen, ruime plekken, schoon sanitair, veel zorg op de details die verblijf zorgeloos aangenaam maken. Ook in Corona-tijd absoluut een veilige plek om je vakantie te vieren. Eerder een week in 2018, nu 10 dagen in 2020 en het was weer heerlijk. Wij vinden het lekker om rond de tent te klooien, maar de table d'hôte mag je beslist niet overslaan. O ja, en het brood is subliem!

• 10Dieter07-01-2020

Genieten in een bad van natuur en gezelligheid

Nathalie en Peterjan hebben er iets mooi van gemaakt! Een aangename, rustige sfeer in een prachtig landschap maken deze B&B een topper. Je voelt je meteen thuis in de kleurrijke woonkamer en slaapkamers. Het ontbijt is werkelijk heerlijk met als uitschieter het zelf gemaakt brood! In de buurt zijn meer dan genoeg plekjes en toppen om te ontdekken en ook daar hebben de gastheer en gastvrouw tips in overvloed. Ons zien ze zeker nog terug! Oh, en blijf zeker een paar keer dineren in de B&B, alles wordt vers en met veel liefde klaargemaakt! Absolute aanrader.

• 9Carla07-01-2020

Fantastische, gastvrije B&B in mooie omgeving!

Een mooie B&B, op een prachtige afgelegen plek in de Vogezen. Ik boekte het arrangement voor Oud & Nieuw, om lekker weg te zijn uit NL, overdag mijn eigen gang te gaan in de mooie omgeving van Ptit Monde en 's avonds gezellig aan te schuiven bij Nathalie en Pieterjan en de andere B&B gasten om van een heerlijke maaltijd te genieten. Missie geslaagd, ik heb ervan genoten!

• 10Gusta de Hooge25-10-2019

Fantastisch!

Een heerlijke vakantie genoten! Een bereleuke schildercursus in Ptitmonde. Een prachtige kamer, een prachtige omgeving, een prachtige Bed and Breakfast, superlekker eten en supergastvrije gastvrouw en gastheer Nathalie en Peter-Jan! We komen zeker terug!!

• 9Hanneke30-08-2019

een toplocatie voor de echte natuurkampeerder

Via een af en toe steile slingerweg bereik je minicamping en B&B Ptitmonde. Ook met een caravan is de weg goed te berijden, al hoop je wel dat je geen tegenliggers ontmoet. Het allerlaatste stukje naar de kampeerplekken is vrij steil en je moet een vrijwel haakse bocht nemen om het terrein op te rijden. De camping is schitterend gelegen. Vooral de drie plekken op de bovenste twee terrassen, bereikbaar via twee trappen, bieden prachtig uitzicht rondom. De andere twee plekken liggen wat lager, comfortabel bij het sanitair, en rustig in het groen. De camping lijkt ons vooral geschikt voor tenten, kleinere caravans en campertjes. ( eventueel zelfvoorzienend) De elektriciteit op de camping behoeft verbetering. (stroomuitval) De sanitaire voorzieningen zijn uitstekend. Wifi is er in de B&B, op het terrein is 4G ontvangst. In de gezellige B&B vind je veel toeristische informatie. Uitgebreide Supermarkt in Arnoud (8 km).

• 10Jacqueline19-07-2019

Rustig, mooi, gastvrij, kortom genieten dus

Onwijs leuke plek, met prachtige tuin en ruime kampeerplaatsen. . Heerlijk rustig. Prima sanitair. Nathalie is een prima kok en samen met Peter Jan geweldige gastvrouw en heer. Een aanrader, voor herhaling vatbaar.

• 10Elly08-07-2019

Fantastisch rustige camping!

Kleine camping met grote plaatsen. Rust, natuur. Mogelijkheid, 's, avonds mee te eten en, 's morgens zelfgebakken brood te kopen.

• 9Ilse29-10-2018

Gewoon genieten!

Ptit Monde is een mooie en gezellige B&B midden in de natuur. Heerlijke verse producten en zelfgebakken brood bij het ontbijt. 's avonds konden wij genieten van een overheerlijk 3-gangen menu. Nathalie en Peterjan zijn een zeer betrokken gastvrouw en -heer en zijn steeds bereid info te geven over de activiteiten in de omgeving. De kamer was ruim en netjes. De badkamer mocht wel iets groter. Voor ons was het een top verblijf!

Bed & Breakfast PtitMonde info

Het complex