Bed and Breakfast PtitMonde

Meer bedandbreakfast info
Tonen op kaart

68 reviews over Bed and Breakfast PtitMonde

• 10Dieter07-01-2020

Genieten in een bad van natuur en gezelligheid

Nathalie en Peterjan hebben er iets mooi van gemaakt! Een aangename, rustige sfeer in een prachtig landschap maken deze B&B een topper. Je voelt je meteen thuis in de kleurrijke woonkamer en slaapkamers. Het ontbijt is werkelijk heerlijk met als uitschieter het zelf gemaakt brood! In de buurt zijn meer dan genoeg plekjes en toppen om te ontdekken en ook daar hebben de gastheer en gastvrouw tips in overvloed. Ons zien ze zeker nog terug! Oh, en blijf zeker een paar keer dineren in de B&B, alles wordt vers en met veel liefde klaargemaakt! Absolute aanrader.

Gereisd met partner in januari 2020

• 9Carla07-01-2020

Fantastische, gastvrije B&B in mooie omgeving!

Een mooie B&B, op een prachtige afgelegen plek in de Vogezen. Ik boekte het arrangement voor Oud & Nieuw, om lekker weg te zijn uit NL, overdag mijn eigen gang te gaan in de mooie omgeving van Ptit Monde en 's avonds gezellig aan te schuiven bij Nathalie en Pieterjan en de andere B&B gasten om van een heerlijke maaltijd te genieten. Missie geslaagd, ik heb ervan genoten!

Alleen gereisd in januari 2020

• 2019
    10Gusta de Hooge25-10-2019

Fantastisch!

Een heerlijke vakantie genoten! Een bereleuke schildercursus in Ptitmonde. Een prachtige kamer, een prachtige omgeving, een prachtige Bed and Breakfast, superlekker eten en supergastvrije gastvrouw en gastheer Nathalie en Peter-Jan! We komen zeker terug!!

Gereisd met vrienden in oktober 2019

• 9Hanneke30-08-2019

een toplocatie voor de echte natuurkampeerder

Via een af en toe steile slingerweg bereik je minicamping en B&B Ptitmonde. Ook met een caravan is de weg goed te berijden, al hoop je wel dat je geen tegenliggers ontmoet. Het allerlaatste stukje naar de kampeerplekken is vrij steil en je moet een vrijwel haakse bocht nemen om het terrein op te rijden. De camping is schitterend gelegen. Vooral de drie plekken op de bovenste twee terrassen, bereikbaar via twee trappen, bieden prachtig uitzicht rondom. De andere twee plekken liggen wat lager, comfortabel bij het sanitair, en rustig in het groen. De camping lijkt ons vooral geschikt voor tenten, kleinere caravans en campertjes. ( eventueel zelfvoorzienend) De elektriciteit op de camping behoeft verbetering. (stroomuitval) De sanitaire voorzieningen zijn uitstekend. Wifi is er in de B&B, op het terrein is 4G ontvangst. In de gezellige B&B vind je veel toeristische informatie. Uitgebreide Supermarkt in Arnoud (8 km).

Gereisd met partner in augustus 2019

• 10Jacqueline19-07-2019

Rustig, mooi, gastvrij, kortom genieten dus

Onwijs leuke plek, met prachtige tuin en ruime kampeerplaatsen. . Heerlijk rustig. Prima sanitair. Nathalie is een prima kok en samen met Peter Jan geweldige gastvrouw en heer. Een aanrader, voor herhaling vatbaar.

Gereisd met partner in juli 2019

• 10Elly08-07-2019

Fantastisch rustige camping!

Kleine camping met grote plaatsen. Rust, natuur. Mogelijkheid, 's, avonds mee te eten en, 's morgens zelfgebakken brood te kopen.

Gereisd met partner in juli 2019

• 2018
    9Ilse29-10-2018

Gewoon genieten!

Ptit Monde is een mooie en gezellige B&B midden in de natuur. Heerlijke verse producten en zelfgebakken brood bij het ontbijt. 's avonds konden wij genieten van een overheerlijk 3-gangen menu. Nathalie en Peterjan zijn een zeer betrokken gastvrouw en -heer en zijn steeds bereid info te geven over de activiteiten in de omgeving. De kamer was ruim en netjes. De badkamer mocht wel iets groter. Voor ons was het een top verblijf!

Gereisd met partner in oktober 2018

• 10Meta Terpstra11-07-2018

Vol verwachting naar dit mooie plekje toegereden en Peter Jan en Natalie doen hun uiterste best om hier aan te voldoen. We stonden op de mini camping op een prachtig plekje met een geweldig uitzicht. Alle voorzieningen waren netjes en schoon . We hebben s avonds 2 keer meegegeten en dat was echt heerlijk, complimenten voor Natalie! Ook het ontbijt de laatste ochtend was erg goed. Veel te doen in de omgeving. Ga vooral zo door met alles zodat heel veel mensen hier van kunnen genieten. Groet Meta en Bob

Gereisd met partner in juli 2018

• 9Marcel en Monique30-06-2018

Een plek om terug te keren!

We hebben 1 week met onze caravan op het bovenste terras gekampeerd. Wat een geweldig uitzicht. Allerhartelijkst ontvangen door Nathalie en Peterjan en de table d'hote was elke keer weer heerlijk, net als het versgebakken brood in de ochtend. Het sanitairgebouw is erg netjes en schoon. Prachtige omgeving voor als je van wandelen houdt. Er is ruim voldoende informatie aanwezig voor een dagje uit of een wandeling. Maar vooral het enthousiasme en de persoonlijke aandacht van Nathalie en Peterjan maken het verschil.

Gereisd met partner in juni 2018

• 10Jan en Marion29-06-2018

Een oase van rust!!!!

Wij zijn net terug van een weekje motor vakantie op Ptitmonde. Wat een super plek is dit. Bij aankomst voel je je al gelijk thuis door de gastvrije ontvangst van Nathalie en Peter Jan. Maar als je daarna verder kijkt en de prachtige tuin ziet waan je je in een waar paradijs. Heerlijk om in te ontspannen, genoeg mogelijkheden om te zitten. Verder zijn er hele ruime, nette en uniek ingerichte slaapkamers, hele mooie omgeving om te fietsen, wandelen en om een auto of motor toer te maken. En last but not least... de heerlijke kookkunst van Nathalie en Peter Jan. Elke ochtend uitgebreid ontbijt met oa vers gebakken brood, jam, muesli en smoothies. Met de geur van vers brood wakker worden, wat wil je nog meer. En elke avond de mogelijkheid om mee te dineren aan de table d'hote. Steeds weer een verrassing wat het menu brengt, maar zeker 3* waardig. Wij komen hier graag weer terug. Dankjewel Nathalie en Peter Jan voor een super fijne week.

Gereisd met partner in juni 2018

0 tips over Bed and Breakfast PtitMonde