Appartement Libelloup

Appartement
Appartement Libelloup
9,6

146 reviews over Appartement Libelloup in het Nederlands

Een plek om naar terug te gaan

Rob Koot
29-5-2018

Een aantal dagen fietsen met racefietsvrienden en dan als thuisbasis libelloup ontzettend mooie locatie met super verzorging. Alles perfect geregeld van begin tot eind. Diner was elke keer weer een verrassing wat voor heerlijke gerechten Daan en Joanna voor ons bereid hadden. Elke dag fietsroutes doornemen met Daan die goede tips heeft bijv.: die berg kun je beter omhoog dan omlaag vanwege slechte wegdek en dan aan het eind van de dag een wedstrijd wie het snelst de stevige korte klim naar libelloup wint.

Genieten in een mooie en rustige omgeving,

Cloots Jan
21-5-2018

Gepassioneerde eigenaars

Geslaagd met vlag en wimpel!

Jorg Nijenhuis
10-5-2018

Alles was werkelijk waar fantastisch, Joanne en Daan zijn simpelweg fantastische karaktervolle mensen! Hun openheid, oprechte interesse in een ander en gastvrijheid die zij bieden grenzen aan het onwaarschijnlijke! Dat geldt tevens voor de service en de heerlijke gerechten die je voorgeschoteld krijgt!

Wil je je onder laten dompelen in een leven als wielrenner, of je voelen als een god in Frankrijk, dan zit je bij Joanne en Daan zonder meer goed!

Hoger dan een 10 kan hier niet worden gegeven, aangezien ik zelf leerkracht ben, vind dat ik hierbij een uitzondering mag maken; daarom hierbij een 11 (in alle opzichten!)

(Culinair)Paradijs voor fietsers en wandelaars

Martin de Vries
27-10-2017

Een zeer mooi gelegen verblijf voor een ieder die van de prachtige Vogezen wil genieten. Libelloup staat borg voor een prettig verblijf. De gastheer en gastvrouw weten als geen ander wat gasten verwachten en geven hier een bovengemiddelde invulling aan. De accommodatie voldoet aan alle wensen van de gasten en voorziet in allerlei gemakken. Men voelt zich direct thuis. Gastheer Daniel adviseert de wandelaar en fietser naar behoefte en steekt zijn technische handen uit de mouw indien de gast hier behoefte aan heeft. Daarnaast kunt u geheel gratis gebruik maken van GPS navigatie apparatuur. Naast een fantastisch ontbijt, pastabuffet na terugkomst van een heerlijke wandeling of rit, blijft het diner echt een van de hoogtepunten van de dag. Niet meer twijfelen, direct boeken!

Geweldig, subliem!

Francisca
20-10-2017

Bij Libelloup word je fantastisch ontvangen en voel je je welkom. De kamers/appartementen zijn heel netjes en voorzien van alle comfort! Mee-eten is een aanrader, de kok, Daan is fantastisch! Het is heerlijk, gezond en prachtig geserveerd. Joanne en Daan deden er alles aan om mijn verblijf geweldig te makem

een heerlijke en goed verzorgde fietsvakantie

Michiel
13-10-2017

Alles is goed. De zorgen en de aandacht van Joanne en Daniel, het eten en de kamers, en de fietspmgeving.

Fantastisch geweldige kok

Jack boonman
12-10-2017

Alles was geweldig (Ontvangst het eten de kamers )

Nicolette Kölker
11-10-2017

De gastvrijheid, de accommodatie en heerlijk eten

Gastvrij , Schoon en culinair

Hans
11-10-2017

Geweldige plek . Mooi fietsen en lekker eten.

Ook de kamers zijn Schoonen picco bello

Enige nadeel is dat ze boven aaneen heuvel zitten waardoor de laatst 2 km erg zwaar kunnen zijn

Je kunt hier maatwerkadviezen krijgen voor mooie fietstochten. Eten hoef je niet mee te nemen. Voor alles wordt gezorgd en wel op een hoog culinair niveau. De verblijfsruimte is compleet en onberispelijk in orde. Daniel en Joanne zorgen voor een gastvrije ontvangst.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Libelloup in Ban-sur-Meurthe, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Libelloup zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Libelloup scoort een 9.63 uit 10 op basis van 146 reviews.