Appartement Libelloup

Appartement Libelloup
9,7

150 reviews over Appartement Libelloup in het Nederlands

Met vrienden

Ik , wij, komen Zeker terug , elk jaar opnieuw!

jacques van malderen
1-9-2018

Daniel en Joanne zijn fantastische mensen , altijd klaar voor welke nood ook !

Super lekker eten en het fietsarrangement is gewoon Af!

De Vogezen als ideale omgeving om honderden kilometers te fietsen met vele hoogtemeters en met ultieme raad van Daniel en Joanne, beide zeer gedreven fietsers en met perfecte kennis van parcours te rijden in de wijde omgeving !

Dus , na 5 jaar Vogezen in diverse, ook goede fiets arrangementen, weet ik het wel , Libelloup avant tout !

Fantastisch!

Marco en Martijn
11-7-2018

Wielerarrangement geboekt bij Libelloup. Vier dagen fietsen samen met mijn zoon. De verwachtingen zijn helemaal overtroffen! In 1 woord FANTASTISCH! Zeer goede verzorging, met sportdrank, reep, banaan, pasta en was-service. Erg mooie routes door Daniel op de Garmin gezet. Schitterend appartement/studio. Het avondeten was helemaal super. Zeer exclusieve en lekkere gerechten. Echt een aanrader! Wij komen zeker nog een keer terug!

Fantastisch!

Marcel Rademakers
26-6-2018

Wat was er niet goed? Daar ben ik snel klaar mee, helemaal niets!

Wat was er wel goed? Alles, de locatie, de omgeving, het verblijf, de kamers, de hygiëne, de maaltijden, absoluut van hoog niveau en helemaal top!

Als het woord gastvrijheid ergens is uitgevonden dan is het bij Daniel en Joanne!

Bedankt voor het fantastische weekend!

Geweldige culinaire fietservaring

Barry
25-6-2018

Alleen de aankomst en het uitzicht bovenop de "Libelloup klim" is al geweldig. Dit tezamen met de fantastische service, fietservaring en culinaire hoogstandjes van Daan en Joanne maakt het plaatje compleet! Ik kom hier zeker terug.

Een plek om naar terug te gaan

Rob Koot
29-5-2018

Een aantal dagen fietsen met racefietsvrienden en dan als thuisbasis libelloup ontzettend mooie locatie met super verzorging. Alles perfect geregeld van begin tot eind. Diner was elke keer weer een verrassing wat voor heerlijke gerechten Daan en Joanna voor ons bereid hadden. Elke dag fietsroutes doornemen met Daan die goede tips heeft bijv.: die berg kun je beter omhoog dan omlaag vanwege slechte wegdek en dan aan het eind van de dag een wedstrijd wie het snelst de stevige korte klim naar libelloup wint.

Genieten in een mooie en rustige omgeving,

Cloots Jan
21-5-2018

Gepassioneerde eigenaars

Geslaagd met vlag en wimpel!

Jorg Nijenhuis
10-5-2018

Alles was werkelijk waar fantastisch, Joanne en Daan zijn simpelweg fantastische karaktervolle mensen! Hun openheid, oprechte interesse in een ander en gastvrijheid die zij bieden grenzen aan het onwaarschijnlijke! Dat geldt tevens voor de service en de heerlijke gerechten die je voorgeschoteld krijgt!

Wil je je onder laten dompelen in een leven als wielrenner, of je voelen als een god in Frankrijk, dan zit je bij Joanne en Daan zonder meer goed!

Hoger dan een 10 kan hier niet worden gegeven, aangezien ik zelf leerkracht ben, vind dat ik hierbij een uitzondering mag maken; daarom hierbij een 11 (in alle opzichten!)

(Culinair)Paradijs voor fietsers en wandelaars

Martin de Vries
27-10-2017

Een zeer mooi gelegen verblijf voor een ieder die van de prachtige Vogezen wil genieten. Libelloup staat borg voor een prettig verblijf. De gastheer en gastvrouw weten als geen ander wat gasten verwachten en geven hier een bovengemiddelde invulling aan. De accommodatie voldoet aan alle wensen van de gasten en voorziet in allerlei gemakken. Men voelt zich direct thuis. Gastheer Daniel adviseert de wandelaar en fietser naar behoefte en steekt zijn technische handen uit de mouw indien de gast hier behoefte aan heeft. Daarnaast kunt u geheel gratis gebruik maken van GPS navigatie apparatuur. Naast een fantastisch ontbijt, pastabuffet na terugkomst van een heerlijke wandeling of rit, blijft het diner echt een van de hoogtepunten van de dag. Niet meer twijfelen, direct boeken!

Geweldig, subliem!

Francisca
20-10-2017

Bij Libelloup word je fantastisch ontvangen en voel je je welkom. De kamers/appartementen zijn heel netjes en voorzien van alle comfort! Mee-eten is een aanrader, de kok, Daan is fantastisch! Het is heerlijk, gezond en prachtig geserveerd. Joanne en Daan deden er alles aan om mijn verblijf geweldig te makem

een heerlijke en goed verzorgde fietsvakantie

Michiel
13-10-2017

Alles is goed. De zorgen en de aandacht van Joanne en Daniel, het eten en de kamers, en de fietspmgeving.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Libelloup in Ban-sur-Meurthe, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Libelloup zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.