Géén boekingskosten

• 9.1Staat v/h sanitair

20 Reviews over Casa Boslimpre

• 9Hellen20-08-2017

Fantastische plek

Fijne eigenaren op deze prachtige camping. Rustig gelegen in een prachtige omgeving. Veel mooie uitstapjes en activiteiten in de directe omgeving.

• 10Hetty van den Broek01-07-2017

Geweldige plek

Fantastisch uitzicht, moo, i goed rolstoelaangepast huis.

• 9Jacqueline27-01-2017

"Paradijs" op een berg.

Op reis met iemand in een rolstoel blijft altijd weer spannend. Het is geen onwil maar eerder onwetendheid van mensen als er gezegd wordt dat de accommodatie geschikt is maar er blijken toch allerhande obstakels te zijn. Je moet het altijd maar afwachten. Geschikt is het huis op die prachtige berg hoor, ideaal wat een ruimte. We hebben genoten van de rust, het uitzicht, de prachtige natuur in de omgeving en de aardige mensen die dit soort locaties aantrekken. Het is een klein stukje paradijs daar op die berg, met eigenaren Colin en Matty.

En vergeet niet die prachtige ochtendexcursie. “Op het dak” van de Vogezen. bij opgaande zon kijken naar de gemzen, wat een ervaring!

• 8Dirk en Martine08-09-2016

Prachtig!

Casa Boslimpré is een heerlijke, rustige en sfeervolle plek. Enorme gastvrijheid en bereidheid van Colin en Matty (schattie!), en ze koken heerlijk! Door die gezamenlijke maaltijden, de kleinschaligheid en de rondrennende kinderen leert iedereen elkaar snel kennen. Maar ongedwongenheid staat voorop! De massage bij de buurman is een aanrader, vooral op een wat koudere dag. De zonsopkomst op Hohneck was erg indrukwekkend en heel gezellig. Wij zijn ook nog wezen parapenten, prachtig! Verder veel gewandeld en gemountainbiked. Heerlijk gegeten bij Ferme Auberge "Les Grands Prés" na een prachtige wandeling bij de Tete de Faux met indrukwekkende overblijfselen van de Eerste Wereldoorlog.

• 7Staat v/h sanitair
  • 9Hetty van den Broek07-09-2016

Heerlijk

Fantastische plek om te "zijn" . Genieten, zelfs in de rolstoel. Goed aangepast vakantiehuis. Schitterende omgeving en lieve behulpzame eigenaars.

• 9Staat v/h sanitair
  • 9Wouter & Léoni03-08-2016

Totale rust, met prachtig uitzicht

Mattie en Collin zijn vriendelijk, behulpzaam en ontspannen. Een plek om in alle rust tot jezelf te komen, even helemaal niets.... Heerlijk!

• 9Staat v/h sanitair
  • 9Judith de Pagter en Henk Buurman23-12-2015

Geweldige camping met super uitzicht aan het bos

De camping ligt boven op een berg in de Vogezen met een magisch uitzicht, ver van de echte bewoonde wereld. Daardoor is het voor rustzoekers heerlijk. Met onze hondjes liep je zo het bos in. Diverse wandelingen vanaf de camping. Boodschappen doe je op een 10 minuten rijden. Broodservice 's morgens wordt door de eigenaar georganiseerd. Ben je op zoek naar een camping voor kleine kinderen met animatie, dan ben je hier niet aan het goede adres. Er is wel een kleine speelplaats en een zwemgelegenheid op de camping. Het sanitair is heerlijk en altijd goed schoon. De eigenaren zijn zeer gastvrij en altijd in voor een praatje.

• 9Nell van Hartevelt29-11-2015

Prachtige natuur, geweldige groepslocatie!

rolstoel toegankelijk en gevarieerde logeermogelijkheden met huizen, Yurts en de mogelijkheid om te kamperen.

• 9Marjolein29-11-2015

Genieten!

Afgelopen zomer hebben wij 2 weken heerlijk gekampeerd in een yurt bij Casa Boslimpre. Een prachtige plek met een wijds uitzicht. Zeer hartelijke eigenaren die je graag op weg helpen met je vragen over de omgeving of activiteiten in de buurt. Er is bij Casa Boslimpre ruimte om op je zelf te zijn en te genieten van de rust en ruimte. Maar wanneer je daar zin in hebt kun je ook aansluiten bij maaltijden en activiteiten. Wij hebben in alle vroegte samen met eigenaresse Matty een gemzenwandeling gemaakt, dat was een mooie ervaring. Vanaf Casa Boslimpre kunnen direct wandelingen gemaakt worden door het aangrenzende bos en naar uitzichtenpunten. Dat is prettig, zeker voor het uitlaten van de hond die mee was.

• 10Niki03-11-2015

Perfect!

In September 2015 met 6 familieleden we zijn verblijven in het gite Le Tournesol van Casa Boslimpre. We waren allemaal aangenaam verrast omdat het huis was uitstekend uitgerust met alle faciliteiten voor iedereen ook voor een mindervalide familielid. Het huis was gezellig uitgerust met moderne elementen en door de vele ramen het omgeving rond het huis was prachtig aanwezig binnen het huis ook. De faciliteiten voor buiten activiteiten waren ook goed. We konden basketbal spelen, tennis, pingpong, voetbal. Het omgeving is prachtig om wandelingen te maken en bos dieren te zien. Het was een heel mooi vakantie voor iedereen! De eigenaren hadden voor ons een maaltijd klaar bij aankomst en het was heerlijk! Voor een goed rust, een prachtig omgeving, dichtbij mooie dorpen en kleine stadjes is Casa Boslimpre ideaal!

Camping Casa Boslimpre info