Reviews over Ban-sur-Meurthe

Gewoon genieten!

Ilse,
    29-10-2018

Ptit Monde is een mooie en gezellige B&B midden in de natuur. Heerlijke verse producten en zelfgebakken brood bij het ontbijt. 's avonds konden wij genieten van een overheerlijk 3-gangen menu. Nathalie en Peterjan zijn een zeer betrokken gastvrouw en -heer en zijn steeds bereid info te geven over de activiteiten in de omgeving. De kamer was ruim en netjes. De badkamer mocht wel iets groter. Voor ons was het een top verblijf!

Ik , wij, komen Zeker terug , elk jaar opnieuw!

jacques van malderen,
    1-9-2018

Daniel en Joanne zijn fantastische mensen , altijd klaar voor welke nood ook !

Super lekker eten en het fietsarrangement is gewoon Af!

De Vogezen als ideale omgeving om honderden kilometers te fietsen met vele hoogtemeters en met ultieme raad van Daniel en Joanne, beide zeer gedreven fietsers en met perfecte kennis van parcours te rijden in de wijde omgeving !

Dus , na 5 jaar Vogezen in diverse, ook goede fiets arrangementen, weet ik het wel , Libelloup avant tout !

Fantastisch!

Marco en Martijn,
    11-7-2018

Wielerarrangement geboekt bij Libelloup. Vier dagen fietsen samen met mijn zoon. De verwachtingen zijn helemaal overtroffen! In 1 woord FANTASTISCH! Zeer goede verzorging, met sportdrank, reep, banaan, pasta en was-service. Erg mooie routes door Daniel op de Garmin gezet. Schitterend appartement/studio. Het avondeten was helemaal super. Zeer exclusieve en lekkere gerechten. Echt een aanrader! Wij komen zeker nog een keer terug!

Meta Terpstra,
    11-7-2018

Vol verwachting naar dit mooie plekje toegereden en Peter Jan en Natalie doen hun uiterste best om hier aan te voldoen.

We stonden op de mini camping op een prachtig plekje met een geweldig uitzicht.

Alle voorzieningen waren netjes en schoon .

We hebben s avonds 2 keer meegegeten en dat was echt heerlijk, complimenten voor Natalie!

Ook het ontbijt de laatste ochtend was erg goed.

Veel te doen in de omgeving.

Ga vooral zo door met alles zodat heel veel mensen hier van kunnen genieten.

Groet Meta en Bob

Een plek om terug te keren!

Marcel en Monique,
    30-6-2018

We hebben 1 week met onze caravan op het bovenste terras gekampeerd. Wat een geweldig uitzicht. Allerhartelijkst ontvangen door Nathalie en Peterjan en de table d'hote was elke keer weer heerlijk, net als het versgebakken brood in de ochtend. Het sanitairgebouw is erg netjes en schoon. Prachtige omgeving voor als je van wandelen houdt. Er is ruim voldoende informatie aanwezig voor een dagje uit of een wandeling. Maar vooral het enthousiasme en de persoonlijke aandacht van Nathalie en Peterjan maken het verschil.

Ban-sur-Meurthe scoort een 8,9 uit 10, op basis van 13 reviews