Bed and Breakfast Vie La Vie

Bed and Breakfast Vie La Vie
9,7

31 reviews over Bed and Breakfast Vie La Vie in het Nederlands

• Fantastisch / fenomenaal: 8+

Aanbevolen maar verwachtingen ver overtroffen!

Wijtze en Hanneke de Vries
12-9-2017

Prima kamers, heerlijk gegeten, gastvrije ontvangst, je voelt je gelijk thuis en op je gemak. Enige minpunt dat we kunnen bedenken is het weer bij vertrek en dat zegt genoeg over deze B&B

Het was verdrietig afscheid te nemen!

Henk
28-9-2016

Voelden ons vanaf de aankomst welkom!

Uitstekende B&B

Brasser
16-9-2016

Super ontvangst, vriendelijke mensen, lief voor onze kinderen van 3 en 6 jaar, lekker eten, gezellig, goede en zeer schone kamers (4-persoons begane grond).

Genieten! Lekker eten en mooie kamer en suite.

Fantastisch Top

ge_vanderaar
1-9-2015

ons verblijf In Vie La Vie was net als het jaar hier voor een Rustpunt op onze terugreis van uit Zuid Frankrijk.

De warme ontvangst en gastvrijheid is in een woord geweldig.

deze mensen, Leo en Mary weten een sfeer te neer te zetten die je het gevoel geven dat je thuis bent.

Na aankomst even op adem komen een gezellig onder ons en daarna een heerlijk diner .

Daarna heerlijk nog even in de tuin een drankje en dan naar je bed in een prima slaapkamer..

De volgende morgen een heerlijk ontbijt een afscheid en een tot ziens tot volgend jaar.

Leo en Mary bedankt (als je 11 kon geven zouden jullie die van ons krijgen.)

Groetjes Anita en Gerard

Het was weer fantastisch

Peter van Loon
29-6-2015

Ook dit jaar weer terug bij Leo en Mery. Het was weer fantastisch. Leo had de fiets al klaar staan en ik heb leuk rondgefietst in de omgeving. Net als de vorige keer deden Leo en Mery meer dan hun uiterste best om me het naar de zin te maken. We hebben ook nog wat afgelachen toen we 's avonds in de parkachtige tuin met aangename sfeerverlichting zaten. Gelukkig is Bains les Bains niet ver van Nederland zodat ik snel even op en neer kan voor een paar daagjes. Het was weer onvergetelijk !

een prima overnachting bij geweldige mensen

gerard van der aar
1-9-2014

na een rit terug van onze vakantie uit Zuid Frankrijk hadden wij besloten omeen tussenstop te maken na ongeveer 700km.

Om dat wij ook onze hond Jessie mee hadden moest het iets zijn waar ook zij welkom is.

na een zoektocht kwamen wij terecht bij Vie La Vie. in het plaatsje Bains-Les-Bains.

de vriendelijke ontvangst en de manier waarop dit gebeurde gaf ons het gevoel je bent hier thuis.

Loe en Mery gaven ons het thuis gevoel .

na een klein rondleiding en een bezoek aan de prachtige kamers was het eerst tijd voor een welkoms drankje.

wij maakte gebruik van de mogelijkheid om te genieten van een heerlijk diner wat door mary helemaal zelf wordt samen gesteld en klaar gemaakt.

Wij hebben daar heerlijk gegeten en daarna nog even lekker zitten praten met Leo en Mary (dat geeft juist het gevoel dat je erg welkom bent).

na een heerlijke nacht een zalig ontbijt.

het was een heerlijke ervaring en het warme afscheid .

Leo en Mary tot volgend jaar

SUPER!

As-Jo
13-8-2014

Een nachtje hier verbleven als tussenstop op doorreis naar zuid-Frankrijk. In 1 woord geweldig!! Hartelijke ontvangst gehad, heerlijk gegeten, lekker relaxed gezeten op de overdekte buitenplaats. Er waren ook 2 honden dus daar hebben de kinderen zich mee vermaakt. Er werd eerst netjes gevraagd of wij problemen hadden met honden, want anders hadden ze die binnen gehouden! Gratis wifi aanwezig. Ook prima bedden daar trouwens! Kortom hier komen we zeker terug!

Het was maar een overnachting bij jullie maar een om niet meer te vergeten

Wie weet tot ziens

Dank

Geweldige B&B

Peter van Loon
        18-4-2014

Ik wilde er wel een paar daagjes uit en via het internet kwam ik terecht bij de site van VielaVie. Lovende recensies zag ik en daarom besloot ik te boeken bij Leo en Mery. Inderdaad, ik kan alleen maar bevestigen wat een aantal gasten eerder over deze B&B en over de gastvrouw en gastheer hebben geschreven. Dit zijn engelen van mensen. Eerlijk, hartelijk, gezellig en zij doen alles om het je naar de zin te maken. Alles correct en ontspannen. Bovendien valt er ook nog een hoop te lachen met hun. Het gebouw ademt een sfeer van rust. Alles is er schoon – ja, superschoon. De huis/televisiekamer is hartstikke gezellig. Ik heb zelden op vakantie zo genoten als tijdens mijn verblijf bij Leo en Mery. Ik heb nog wat ritjes in de heuvelachtige omgeving gemaakt waar veel groen is en de dorpjes uitgestrooid over het landschap verspreid zijn. Ik mag geen 10 geven, want toen ik nog jong was hebben ze mij gezegd dat dat allen voor God is, zodat ik dan maar een 9,8 geef.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Vie La Vie in Bains les Bains, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Vie La Vie zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Bed and Breakfast Vie La Vie scoort een 9.65 uit 10 op basis van 32 reviews.