Bed and Breakfast Vie La Vie

Meer bedandbreakfast info

35 reviews over Bed and Breakfast Vie La Vie

• 10Peeters Els03-08-2020

Aanrader

Mooi gelegen tussen de bossen. Heerlijke uitbaters: zeer hulpvaardig en lief. Avondeten is een echte aanrader. Een topverblijf !

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2020

• 2018
    10Ed16-09-2018

Verwend met hoofdletters

Man oh man wat was dat genieten om hier te kunnen overnachten. Werkelijk heerlijke schone ruime kamer. Zeer hondvriendelijk en heerlijk gegeten (verwend). Helaas konden we niet langer blijven. Een absolute aanrader!!!

Gereisd met partner in augustus 2018

• 9Ed en Madeleine27-08-2018

Een aanrader!

Gastvrije ontvangst, hondvriendeljk, fijne ruime en schone kamer. Heerlijk eten!

Gereisd met partner in augustus 2018

• Oude reviews

10Wijtze en Hanneke de Vries12-09-2017

Aanbevolen maar verwachtingen ver overtroffen!

Prima kamers, heerlijk gegeten, gastvrije ontvangst, je voelt je gelijk thuis en op je gemak. Enige minpunt dat we kunnen bedenken is het weer bij vertrek en dat zegt genoeg over deze B&B

Gereisd met partner in september 2017

• 9Henk28-09-2016

Het was verdrietig afscheid te nemen!

Voelden ons vanaf de aankomst welkom!

Gereisd met vrienden in september 2016

• 9Brasser16-09-2016

Uitstekende B&B

Super ontvangst, vriendelijke mensen, lief voor onze kinderen van 3 en 6 jaar, lekker eten, gezellig, goede en zeer schone kamers (4-persoons begane grond).

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016

• 10Tiny beets25-05-2016

Heerlijke B&B, lekker verwend met heerlijk eten.

Genieten! Lekker eten en mooie kamer en suite.

Gereisd met partner in mei 2016

• 10ge_vanderaar01-09-2015

Fantastisch Top

ons verblijf In Vie La Vie was net als het jaar hier voor een Rustpunt op onze terugreis van uit Zuid Frankrijk. De warme ontvangst en gastvrijheid is in een woord geweldig. deze mensen, Leo en Mary weten een sfeer te neer te zetten die je het gevoel geven dat je thuis bent. Na aankomst even op adem komen een gezellig onder ons en daarna een heerlijk diner . Daarna heerlijk nog even in de tuin een drankje en dan naar je bed in een prima slaapkamer.. De volgende morgen een heerlijk ontbijt een afscheid en een tot ziens tot volgend jaar. Leo en Mary bedankt (als je 11 kon geven zouden jullie die van ons krijgen.) Groetjes Anita en Gerard

Gereisd met partner in augustus 2015

• 10Peter van Loon29-06-2015

Het was weer fantastisch

Ook dit jaar weer terug bij Leo en Mery. Het was weer fantastisch. Leo had de fiets al klaar staan en ik heb leuk rondgefietst in de omgeving. Net als de vorige keer deden Leo en Mery meer dan hun uiterste best om me het naar de zin te maken. We hebben ook nog wat afgelachen toen we 's avonds in de parkachtige tuin met aangename sfeerverlichting zaten. Gelukkig is Bains les Bains niet ver van Nederland zodat ik snel even op en neer kan voor een paar daagjes. Het was weer onvergetelijk !

Alleen gereisd in juni 2015

• 10gerard van der aar01-09-2014

een prima overnachting bij geweldige mensen

na een rit terug van onze vakantie uit Zuid Frankrijk hadden wij besloten omeen tussenstop te maken na ongeveer 700km. Om dat wij ook onze hond Jessie mee hadden moest het iets zijn waar ook zij welkom is. na een zoektocht kwamen wij terecht bij Vie La Vie. in het plaatsje Bains-Les-Bains. de vriendelijke ontvangst en de manier waarop dit gebeurde gaf ons het gevoel je bent hier thuis. Loe en Mery gaven ons het thuis gevoel . na een klein rondleiding en een bezoek aan de prachtige kamers was het eerst tijd voor een welkoms drankje. wij maakte gebruik van de mogelijkheid om te genieten van een heerlijk diner wat door mary helemaal zelf wordt samen gesteld en klaar gemaakt. Wij hebben daar heerlijk gegeten en daarna nog even lekker zitten praten met Leo en Mary (dat geeft juist het gevoel dat je erg welkom bent). na een heerlijke nacht een zalig ontbijt. het was een heerlijke ervaring en het warme afscheid . Leo en Mary tot volgend jaar

Gereisd in augustus 2014

Bed and Breakfast Vie La Vie info