7,2

5 reviews over Camping Municipal Ramstein Plage in het Nederlands

een mooie camping voor weinig geld.

j. van den Kommer
11-8-2015

Een goed verzorgde camping. Mooie ruime plaatsen, achter de caravan stroom,water en waterafvoer.

Ontvangst was hartelijk. Ze praten 3 talen bij de receptie.

De toercaravans staan gescheiden van de vasten. Het park is ruim opgezet. Mooie, ruime sanitaire gebouwen. In het restaurant kan je heerlijk eten, voor weinig geld. Wij komen zeker terug.

Gereisd met partner in augustus 2015

Dit nooit meer

Fred Budde
27-6-2013

Voor het eerst en laatst naar deze camping geweest , vroeg via mail of er een plaats was aan het water en die was er , niet dus , niets te beleven in de omgeving of je moet van natuur houden en alleen van natuur, vaste plaatsen in overvloet met bouwwerken die 30 jaar geleden voor het laatst een lik verf hadden gezien , sanitair was er goed en bij de receptie erg vriendelijke mensen , maar verder was er niets , wij vragen niet veel maar minder als dit kan eigenlijk niet, nee voor ons geen ramstein meer.

Gereisd met partner in juni 2013

een aanrader

Johan
4-8-2012

Mooie rustige omgeving.Camping bezit geen eigen winkel maar in het dorpje heb je een bakker waar ook andere levensmiddelen te verkrijgen zijn.Sinds dit jaar ook WIFI

Gereisd met partner in juli 2012

rustige vriendelijke camping

Lak
7-7-2010

een groot aantal vaste caravans met vnl vriendelijke mensen (Frans en Duits).de plekken voor tenten/caravans zijn ruim. zeer behulpzame mensen bij de receptie.

Restaurant duidelijk minder vriendelijk. Daarom het eten niet uitgeprobeerd. in de omgeving zijn goede restaurants. Zwemwater van het meertje is goed. Ook het zwembad is goed.

Gereisd met partner in juni 2010

Niet juist behandeld.

Sophie
23-9-2009

Camping zag er erg netjes en mooi uit.

Erg jammer vonden wij dat we met onze erg lieve hond niet werden toegelaten op de camping omdat dit hondenras(raszuivere Engelse stafford)niet toegestaan zou zijn in Frankrijk en hun camping.Terwijl dit hondenras mits raszuiver wel degelijk toegestaan is in Frankrijk.

Gereisd met partner in september 2009

• Aantal campingplaatsenMinder dan 50
  • SchaduwplaatsenAanwezig
  • BBQToegestaan

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Municipal Ramstein Plage in Baerenthal, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Municipal Ramstein Plage zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.