Camping Municipal Ramstein Plage

Review geschreven door van Dijk

veel camping voor weinig

van Dijk,
17-8-2010

Het grootste deel vd camping bestaat uit vaste plaatsen met omtimmerde toercaravans, tuinkabouters en tattoo bewoners, is verder prima hoor.

Op het tourgedeelte een gezellige rommel van div. nationaliteiten en kampeermiddelen.

(van bestelbusje met partytent of pop-up tent + bouwzeil tot tandemassers of camper met balkon en motor op de aanhanger). 's Avonds vuurtjes en overal geroezemoes.

Mooi meertje met veel vis en helder water. Speeltuintje voor de kleintjes en iets groteren, helaas te veel te ver om alleen te kunnen spelen. Kantine met flipperkast waar je 's avonds ongetwijfeld kunt bingo'en (we zijn er niet geweest).

Sanitair wordt goed bijgehouden al zouden een paar trekkers in de douches het helemaal afmaken. Baerenthal heeft een slager en bakker (waar je in geval van nood ook wat andere kleine inkopen kunt doen). Voor de rest is het 10min. rijden naar een fatsoenlijke super.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2010