Camping Municipal Ramstein Plage

Review geschreven door ferdinand

Leuke camping voor weinig

ferdinand,
21-8-2009

Camping Ramstein doet zijn/haar uiterste best om er iets van te maken. Keurige receptie en uiterst vriendelijke mensen. De plek die je krijgt is ruim (10 x 13 meter) en is voorzien van Water (aan/afvoer) en stroom. Wij hadden nummer 350, en daar was dit aanwezig) Jammer dat er veel tokkies op de camping staan in vaste caravans. Dit zijn vormalige toercaravans waar ze een huisje om heen hebben gebouwd. Als je geen tattoo hebt, val je wel op bij de vaste campeerders. Bewaking is er wel, maar allen bij de poort. open vuur is verboden, maar daar houdt niemand zicht aan, en overal branden dan ook vuurtjes in de avond. je kunt er lekker rustig vissen, zwemmen, wandelen, en duits spreken! Erg handig! Voor een leuke, rustige vakantie, niet te ver weg en goed betaalbaar, kun je hier prima terrecht. Zwembad is prima, en lekker warm. Badmeester(s) zijn streng, maar rechtvaardig. Koeld sterk af in de avond. We hebben een lekkere vakantie gehad. oja, niet eten bij het restaurant op de camping ;-)

Gereisd met jonge kinderen in juli 2009