een eenvoudige camping in een prachtige omgeving

Camping Municipal Ramstein Plage

Bekijk alle reviews

Review geschreven door marcel en cindy en kids

een eenvoudige camping in een prachtige omgeving

marcel en cindy en kids,
15-8-2009

De camping ligt in een prachtige omgeving aan de rand van een meer en omgeven door bergen. Je kunt er heerlijk wandelen, langs het meer of in de bergen. Op loopafstand van de camping is ook nog een visvijver/meer. De meeste plekken waren afgescheiden door haagjes en hadden ook nog genoeg schaduw door de bomen. Het zwembad viel wat tegen,op dinsdags de hele dag gesloten i.v.m. schoonmaak, maar de kinderen vonden het meer echt geweldig. Wij hebben er 11 dagen mooi weer gehad, 's avonds koelt het wel behoorlijk af. We misten een kampwinkel. Voor de lekkere stokbroodjes moest je elke ochtend naar de "boulangerie" in Baerenthal zelf. Dit was lopend ongeveer 15 minuten. Voor de kinderen was er geen animatie/activiteiten. Onze kinderen vonden het geen probleem. Een voordeel was dat de mensen op de camping en in de omliggende dorpen ook Duits praatte en/of verstonden. Het is een geschikte camping voor gezinnen met jonge kinderen die van rust en mooie natuur houden.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2009