7,2

9 reviews over Camping Municipal Ramstein Plage in het Nederlands

een mooie camping voor weinig geld.

j. van den Kommer
11-8-2015

Een goed verzorgde camping. Mooie ruime plaatsen, achter de caravan stroom,water en waterafvoer.

Ontvangst was hartelijk. Ze praten 3 talen bij de receptie.

De toercaravans staan gescheiden van de vasten. Het park is ruim opgezet. Mooie, ruime sanitaire gebouwen. In het restaurant kan je heerlijk eten, voor weinig geld. Wij komen zeker terug.

Gereisd met partner in augustus 2015

luidruchtige camping in mooie omgeving

Maria Jansen
12-8-2013

Zijn hier vier dagen geweest. Veel groepen jongeren uit nabijgelegen plaatsten, weinig Fransen en Nederlanders.Kinderen vonden het meertje leuk en de omgeving leent zich uitstekend voor wandelen.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2013

Dit nooit meer

Fred Budde
27-6-2013

Voor het eerst en laatst naar deze camping geweest , vroeg via mail of er een plaats was aan het water en die was er , niet dus , niets te beleven in de omgeving of je moet van natuur houden en alleen van natuur, vaste plaatsen in overvloet met bouwwerken die 30 jaar geleden voor het laatst een lik verf hadden gezien , sanitair was er goed en bij de receptie erg vriendelijke mensen , maar verder was er niets , wij vragen niet veel maar minder als dit kan eigenlijk niet, nee voor ons geen ramstein meer.

Gereisd met partner in juni 2013

een aanrader

Johan
4-8-2012

Mooie rustige omgeving.Camping bezit geen eigen winkel maar in het dorpje heb je een bakker waar ook andere levensmiddelen te verkrijgen zijn.Sinds dit jaar ook WIFI

Gereisd met partner in juli 2012

veel camping voor weinig

van Dijk
17-8-2010

Het grootste deel vd camping bestaat uit vaste plaatsen met omtimmerde toercaravans, tuinkabouters en tattoo bewoners, is verder prima hoor.

Op het tourgedeelte een gezellige rommel van div. nationaliteiten en kampeermiddelen.

(van bestelbusje met partytent of pop-up tent + bouwzeil tot tandemassers of camper met balkon en motor op de aanhanger). 's Avonds vuurtjes en overal geroezemoes.

Mooi meertje met veel vis en helder water. Speeltuintje voor de kleintjes en iets groteren, helaas te veel te ver om alleen te kunnen spelen. Kantine met flipperkast waar je 's avonds ongetwijfeld kunt bingo'en (we zijn er niet geweest).

Sanitair wordt goed bijgehouden al zouden een paar trekkers in de douches het helemaal afmaken. Baerenthal heeft een slager en bakker (waar je in geval van nood ook wat andere kleine inkopen kunt doen). Voor de rest is het 10min. rijden naar een fatsoenlijke super.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2010

rustige vriendelijke camping

Lak
7-7-2010

een groot aantal vaste caravans met vnl vriendelijke mensen (Frans en Duits).de plekken voor tenten/caravans zijn ruim. zeer behulpzame mensen bij de receptie.

Restaurant duidelijk minder vriendelijk. Daarom het eten niet uitgeprobeerd. in de omgeving zijn goede restaurants. Zwemwater van het meertje is goed. Ook het zwembad is goed.

Gereisd met partner in juni 2010

Niet juist behandeld.

Sophie
23-9-2009

Camping zag er erg netjes en mooi uit.

Erg jammer vonden wij dat we met onze erg lieve hond niet werden toegelaten op de camping omdat dit hondenras(raszuivere Engelse stafford)niet toegestaan zou zijn in Frankrijk en hun camping.Terwijl dit hondenras mits raszuiver wel degelijk toegestaan is in Frankrijk.

Gereisd met partner in september 2009

Leuke camping voor weinig

ferdinand
21-8-2009

Camping Ramstein doet zijn/haar uiterste best om er iets van te maken. Keurige receptie en uiterst vriendelijke mensen. De plek die je krijgt is ruim (10 x 13 meter) en is voorzien van Water (aan/afvoer) en stroom. Wij hadden nummer 350, en daar was dit aanwezig) Jammer dat er veel tokkies op de camping staan in vaste caravans. Dit zijn vormalige toercaravans waar ze een huisje om heen hebben gebouwd. Als je geen tattoo hebt, val je wel op bij de vaste campeerders. Bewaking is er wel, maar allen bij de poort. open vuur is verboden, maar daar houdt niemand zicht aan, en overal branden dan ook vuurtjes in de avond. je kunt er lekker rustig vissen, zwemmen, wandelen, en duits spreken! Erg handig! Voor een leuke, rustige vakantie, niet te ver weg en goed betaalbaar, kun je hier prima terrecht. Zwembad is prima, en lekker warm. Badmeester(s) zijn streng, maar rechtvaardig. Koeld sterk af in de avond. We hebben een lekkere vakantie gehad. oja, niet eten bij het restaurant op de camping ;-)

Gereisd met jonge kinderen in juli 2009

een eenvoudige camping in een prachtige omgeving

marcel en cindy en kids
15-8-2009

De camping ligt in een prachtige omgeving aan de rand van een meer en omgeven door bergen. Je kunt er heerlijk wandelen, langs het meer of in de bergen. Op loopafstand van de camping is ook nog een visvijver/meer. De meeste plekken waren afgescheiden door haagjes en hadden ook nog genoeg schaduw door de bomen. Het zwembad viel wat tegen,op dinsdags de hele dag gesloten i.v.m. schoonmaak, maar de kinderen vonden het meer echt geweldig. Wij hebben er 11 dagen mooi weer gehad, 's avonds koelt het wel behoorlijk af. We misten een kampwinkel. Voor de lekkere stokbroodjes moest je elke ochtend naar de "boulangerie" in Baerenthal zelf. Dit was lopend ongeveer 15 minuten. Voor de kinderen was er geen animatie/activiteiten. Onze kinderen vonden het geen probleem. Een voordeel was dat de mensen op de camping en in de omliggende dorpen ook Duits praatte en/of verstonden. Het is een geschikte camping voor gezinnen met jonge kinderen die van rust en mooie natuur houden.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2009

• Aantal campingplaatsenMinder dan 50
  • SchaduwplaatsenAanwezig
  • BBQToegestaan

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Municipal Ramstein Plage in Baerenthal, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Municipal Ramstein Plage zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.