Reviews over Baccarat

Fantastisch, wij komen hier zeker terug!

A. Bakker,
    14-8-2018

Wat een plezierige camping - veel schaduw, vlakbij riviertje, rustig, zeer aardige eigenaren, 'smorgens brood, vlakbij diverse supermarkten en erg leuke sfeer! Aanrader voor fietsers en wandelaars.

Ideaal voor onderweg

Elbert Visser,
    15-7-2015

Zoals zovelen zijn we op weg naar het zuiden en na zo'n 6 uur rijden ben je voorbij Nancy; het ouderwetse Frankrijk. De camping ligt aan le Meurthe p loopafstand van het dorp waar je alles kunt vinden. Geen geluiden van weg of publiek; aleen de waterval van de rivier.

Voor herhaling vatbaar

Adelbert,
    19-9-2014

Heerlijk rustige camping, zeker in september. Niet standaard een beheerder meer aanwezig bij aankomst, dus bellen. Sanitair niet helemaal bij de tijd meer, werd ook niet meer schoon gemaakt. Dat had wat beter gemogen. Ideaal: supermarkt op 5 minuten lopen (Intermarché), centrum van Baccarat tien minuten lopen langs de rivier de Meurthe. Ruime plaatsen.

Schittend en alles in de buurt

Johan,
    31-10-2008

Camping was zeer rustig en heeft ongeveer 50 grote plaatsen. Alles is in de buurt aanwezig (supermarkt, zwembad, en riviertje (niet zwemmen)). Sanitair is gedateerd maar gewoon goed schoon.

Baccarat scoort een 7 uit 10, op basis van 1 reviews