Hotel La Haie des Vignes

Hotel La Haie des Vignes

8Fantastisch

Frankrijk, Lorraine (Lotharingen), Allain

8Fantastisch

We hebben een aantal aanbieders voor La Haie des Vignes voor je op een rij gezet:

9 reviews over Hotel La Haie des Vignes

• 2019
    10erik31-08-2019

Hotel/motel vlak bij de snelweg.

Hotel in motel vorm. Auto voor de deur vd kamer parkeren. 3 minuten van de snelweg. Ruime familie kamer. Zag er ook redelijk nieuw uit. Ruime inloopdouche. Vriendelijk engels sprekend personeel. Ontbijt wat voor franse begrippen best nog ruim, zeker voor die prijs. Al met al een goed hotel/motel voor doorreis.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

• 6Ralph30-08-2019

Kan er voor de doorreis net mee door.

We hebben dit hotel voor 1 nacht als tussenstop gebruikt. Het hotel is wel oké. Vriendelijk personeel, prima restaurant, topligging vwb de snelweg. De kamers waren niet top. Te kleine bedden (twijfelaars en gammel stapelbed). Op zich was het redelijk schoon, maar eea is wel aan vervanging toe. Geen echte aanrader, maar als doorreishotel kan het er net mee door.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

• 2018
    8Thijs19-08-2018

Prima doorreishotel!

Fijn doorreishotel, direct aan de afrit van de a31. Geen geluidsoverlast van overigens. Auto kan voor de deur van de kamer. De kamers zijn netjes gerenoveerd. Ze moeten alleen niet vergeten te stofzuigen onder het bed. Badkamer, douche waren heerlijk en schoon. Ontzettend vriendelijk personeel! Restaurant is ook prima, hebben lekker gegeten voor niet al te veel geld. Ze zouden alleen nog een speeltoestel voor de kinderen neer kunnen zetten. Zou er zo weer boeken op doorreis.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

• 8Hanneke Verberne11-08-2018

Zeer gastvrij sober hotel wat wil je nog meer

We kwamen moe maar voldaan heel laat aan maar konden gelukkig toch nog dineren dan vonden waardeerden we erg na de lange reis. Mensen waren erg vriendelijk en de kamers erg sober en functioneel maar mooi gerenoveerd dat kon je zien. Het ontbijtbuffet was zeer uitgebreid en dat voor 8,50 pp. We waren erg tevreden.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

• Oude reviews

6Frank17-08-2012

aardig overnachtingshotel

Helaas begrijp ik niet helemaal waarom dit hotel met een 8 gewaardeerd wordt. het is een bijzonder standaard hotel te vergelijken met een Etap of andere goedkope keten. De ligging is praktisch direct naast de snelweg en de kamers zijn niet duur maar er is zoveel leukers te vinden in Frankrijk voor hetzelfde geld. De kamers zijn schoon en praktisch. Omgeving weinig interessant. Het eten is wel bijzonder. Er is iedere dag een vast menu dat bestaat uit vier gangen. Helaas beheerst de kok alleen het opwarmen van diepvriescomponenten door middel van magnetron.....nagenoeg oneetbaar is het resultaat.....maar ja....wat mag je verwachten voor 14 euro

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2012

• 8Marijke Roding24-08-2010

Redelijkgeprijsd overnachtingshotel

Uitstekend overnachtingshotel! Niet duur. geen haute cuisine,maar smakelijk en erg makkelijk dat je na een dag rijden niet weer op pad moet. Je mag met auto en aanhanger voor de deur van je kamer staan. Ook familiekamers (4 pers.)

Gereisd met oudere kinderen in januari 2010

• 8Webbertje07-06-2009

Prima hotel!

Op weg naar Zuid-Frankrijk? Prima hotel nadat je Nancy of Toul voorbij bent. A31 (axe Beaune-Nancy) : sortie 11 Colombey-Les-Belles. In 2003 er overnacht en ontbeten. In 2009 gaan we weer.

Gereisd met jonge kinderen in juni 2009

Hotel La Haie des Vignes info

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap

• Soort gerechtenLunchpakketten

• Gratis wifiOp de kamer