Vakantiehuis Domaine La Valade

Vakantiehuis Domaine La Valade
9,6

7 tips over Vakantiehuis Domaine La Valade

M Poort, 16-8-2018
Wizztitti klimbos (leuk voor alle leeftijden), les petites trains in Seilhac (kleuters), zwemmen in het meer op loopafstand, paardrijden met Yvonne.
Annie Harmsen, 6-6-2015
Leuke uitstapjes gemaakt naar de grotten van Padirac, de zondagochtend markt van Objat. Limoges, Perigueux en Brive. Verder lekker gewandeld om het domaine.
Roel, 15-9-2014

- Safari tent voor iemand die wil camperen, maar toch luxe wil

- Diverse plaatselijke marktjes in de buurt

Daniëlle, 27-7-2014
Maak een buitenrit (als je kunt rijden), de grotten van Padirac, Rocamadour, Segur le Chateau, Turenne, Collonges La rouge, eigenlijk is heel de omgeving echt de moeite waard. Maar blijf zeker ook een dagje 'thuis' op het domaine, heerlijke rust!
marjan thielen, 21-7-2013

Paardrijles van Yvonne op één van de Ierse Tinkers was geweldig.

Het riviertje onderaan het domein is super om een dagje door te brengen. Met bootje je laten wegdrijven....

Er is voor de kids een leuke speurtocht uitgezet op het domein.

Marleen & Co, 7-9-2012
Ga met Yvonne mee voor een buitenrit (3 uur) op haar paarden. De spierpijn is het meer dan waard. Ook de speurtocht is een succes voor zowel de ouders als de kinderen (zit heel creatief in elkaar).

De Schepper, 22-7-2012
Mooi meertje in de buurt waar het zalig vertoeven is. Een zwemparadijs voor de kinderen.