Vakantiehuis Domaine La Valade

Vakantiehuis Domaine La Valade
9,6

53 reviews over Vakantiehuis Domaine La Valade in het Nederlands

3 weken in de luxe safari tent

Jeroen & Marcia (& 4 kids)
21-10-2017

Wij zijn nu voor het 3e jaar bij Rob en Yvonne hun prachtplek op vakantie geweest. Dit jaar zelfs twee keer: een week in de mei vakantie en twee weken in de zomervakantie. Vanwege de geboorte van onze 4e in februari hebben we dit jaar 'op stand' gekampeerd; in de luxe safaritent. Eigenlijk kan je het geen kamperen meer noemen wanneer je een echte badkamer in je tent hebt, maar je hebt wel de gezelligheid van 'het veld'. In het hoogseizoen zijn er altijd voldoende kinderen om mee te spelen, onze kinderen (5, 3,3 & 6 mnd) willen volgend jaar dan ook weer naar La Valade! Enig nadeel aan zo'n heerlijke plek is dat anderen dit ook vinden; je moet er bij de huurlocaties er dus wel vroeg bij zijn. De directe omgeving is heerlijk rustig, maar met 30 min zit je in de Dordogne en heb je alle toeristische hoogtepunten in het bereik.

Een paradijsje op aarde!

Chantal Mateijsen
22-9-2017

Voor de eerste keer verbleven op Domaine la Valade. Een zeer aangename ervaring! Les vieilles poutres is een erg mooie, schone en gezellige gite met een grote, erg plezierige en goed afgesloten tuin. De gite is van alle gemakken voorzien, het is een zeer compleet, comfortabel en volwaardig huis. Wij en onze 2 honden hebben erg genoten van de rust hier, je hoort voornamelijk de vogels. De omgeving is mooi en er is voldoende te doen. Rob en Yvonne zijn gastvrije mensen die van dit domein een heerlijk paradijsje hebben weten te maken. De kleinschaligheid en zeer zeker ook gezelligheid maakt dat wij hier zeker terug gaan komen, wat wij doorgaans niet snel doen. Domaine la Valade is een echte aanrader en ook de table d' hotes kunnen wij zeer aanbevelen. Rob en Yvonne toveren zeer smakelijke maaltijden op tafel en maken er samen met de gasten telkens weer een gezellige avond van.

Goede bedden en bank!

Minpunten heb ik niet kunnen vinden.

Gastvrij en mooie accomodaties!

Martha
31-8-2017

Geweldig gastvrije plek! Met mooie gîtes maar ook twee erg luxe safaritenten, lees; compleet ingericht incl. bedden, keuken, stroom, stromend water, houten vloeren etc. Eén zelfs met eigen sanitair!

Wie van paarden/paardrijden houdt, is hier op het goede adres. Binnen een uur rijden veel mooie plaatsjes, kastelen, grotten, markten en meren. Wat ons betreft; aanrader!

Super

Karel
28-8-2017

Volgens ons zijn rust en relaxt leven hier uitgevonden. De beheerders doen alles om het de gasten naar de zin te maken. Het is echt klein maar fijn!

Oude reviews (archief)

De ultieme vorm van ontstressende vakantie

Patrick Sw
6-9-2016

Wees jezelf en ontspannen

In één woord: top!

Anniek de Bakker
29-7-2016

Als je van rust, lekker eten, een mooie omgeving en dieren houdt, ben je bij Domaine La Valade aan het juiste adres. Rob een Yvonne zijn zeer gastvrij. Of je nu in een van de gites, een van de huurtenten of met eigen kampeermiddel op de camping verblijft, ze doen altijd hun best om ervoor te zorgen dat het je aan niets ontbreekt. Voor verkoeling is Lac du Poncharal op loopafstand en in het dorp is een mooie picknick plek aan de rivier Vezere.

Fantastisch!

Liesbeth
29-7-2016

Eind juni zijn we 2 weken te gast (ja zo voelt het echt!) geweest bij Rob en Yvonne op hun prachtige domein. Domaine la Valade is prachtig gelegen tussen de bossen en de glooiende heuvels. Het is er erg groen en heerlijk rustig. Wij verbleven in Les Vieilles Poutres. Een heel mooi ruim huis voorzien van alle gemakken. Vanaf het domein kan je mooie korte en lange wandelingen maken (kan ook op 1 van de mooie paarden van Yvonne!) Ook maak je makkelijk uitstapjes naar de verschillende dorpen/attracties in de omgeving.

Het meer vlakbij is super leuk en brengt verkoeling op warme dagen.

Rob en Yvonne zijn super gastvrij en staan altijd voor je klaar. Regelmatig maken ze een heerlijke table d'hote klaar of een lekkere bbq voor iedereen die dat wil. Met elkaar aan een lange tafel en genieten maar!

Ook onze dochter van 3 heeft zich goed vermaakt. Gelukkig geen entertainment team, genoeg te doen en te verzinnen!

Kortom een heerlijke vakantie gehad en heimwee vanaf het moment dat we wegreden..

Kindvriendelijke camping, gebied niet super toeristisch, leuk dorpje met de basis voorzieningen op loopafstand, zwemmeer op loopafstand super eigenaren en 3x in de week een table d'hotes

Tweede thuis!

Laura Schulp
28-6-2016

Een heerlijke rustgevende plek in de prachtige natuur van de correze!

Rob en Yvonne zijn een geweldige gastheer en gastvrouw. Het is thuiskomen in een warm bad.

Een absolute aanrader voor mensen met en zonder kinderen, ook voor honden een fijne plek.

Wat je ook zoekt, grote kans dat je het hier gaat vinden!

Schoon sanitair, sfeervolle huizen, sanitair en tenten.

Top!

Ans Oomen
28-6-2016

De gastvrijheid is met alles merkbaar, niets is hun teveel! Ook kunnen ze heerlijk koken, dus heb je een avond geen zin om te koken,, schuif aan bij Yvon !

Ik weet echt niets te bedenken wat niet oké is

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Domaine La Valade in Vigeois (Correze), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Domaine La Valade zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis Domaine La Valade scoort een 9.57 uit 10 op basis van 53 reviews.