Hotel Domaine de Vareilles

Hotel Domaine de Vareilles

8.7Fantastisch

Frankrijk, Limousin, Vareilles

Op vakantie geweest naar Domaine de Vareilles?

8.7Fantastisch

We hebben een aantal aanbieders voor Domaine de Vareilles voor je op een rij gezet:

3 reviews over Hotel Domaine de Vareilles

• 9Mark02-08-2011

Wat een goed hotel!

Dit hotel was verrassend goed. We waren op doorreis naar Nederland vanuit Spanje en dit lag op de helft. Het ligt op slechts op 4 km van de snelweg, maar je waant je in niemandsland, heel rustig allemaal. Het is allemaal heel gemoedelijk. Mooi zwembad voor de kinderen, gezellig restaurant. Personeel kwam wat amateuristisch over. Het is eigenlijk meer een "bed & breakfast of chambre d'hote" dan een hotel. Een aanrader.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2011

• 9familie Stenger14-06-2011

sfeervol, rustig en verrassend.

wat een prachtig hotel, brengt veel sfeer met zich mee omdat een gedeelte erg oud is. Lekker gegeten in de serre, zwembad is heerlijk voor de kinderen om even bij te komen van de reis. ligt wel wat afgelegen van de bewoonde wereld, wandelen kan wel of heerlijk uitrusten in de tuin of zwembad.Wij hebben het gebruikt om te overnachten op weg naar de dorgdogne. Eigenaar spreekt nog goed Nederlands.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2009

• 8fam.schep07-11-2009

Echt aan te raden

In Hotel de Vareilles hebben wij overnacht op weg naar de Dordogne. Fijn is het dat de eigenaar/beheerder van oorsprong Nederlander is, zodat de taal geen probleem vormt. De ligging (een kwartier vanaf de A 20) midden in het open landschap is ideaal. In het restaurant kun je voor niet al te veel geld heerlijk eten. De kamers in de schitterend verbouwde boerderij zijn authentiek ingericht. Er is ook een heerlijk buitenzwembad, waardoor het ook met kinderen een prima overnachtingsplek is.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2009

Hotel Domaine de Vareilles info