Hotel Château de Fontvieille

Hotel Château de Fontvieille

5Matig

Frankrijk, Limousin, Vareilles

Op vakantie geweest naar Château de Fontvieille?

5Matig

2 reviews over Hotel Château de Fontvieille

• 1Marc van Wijk28-07-2010

Nooit meer!

Wij hadden twee superior kamers geboekt voor 1 nacht, want we waren met kleine kleine kinderen onderweg naar het Zuiden. Bij aankomst bleken onze kamers echter weggegeven! We hielden een kamer over voor vier personen. Daar stond voor de baby dan wel een babybedje, maar onze oudste dochter zou dan maar bij ons in bed moeten slapen. Ik had twee dagen tevoren nog gebeld om te checken of we twee kamers naast elkaar hadden. De receptioniste beweerde dat ze toen met mij had overlegd om een kamer te nemen. Ja dag! Ik boek nooit een kamer voor vier, dus waarom zou ik daarmee akkoord zijn gegaan??? Ik had het idee dat we niet welkom waren, want er werd totaal niets voor ons gedaan. We hoefden echt niet te blijven hoor, werd ons verteld. Het klopt van geen kant. Ik denk dat ze geen zin hadden in mensen met kleine kinderen en dat ze ook baalden van het lage tarief dat we via touroperator hadden gekregen voor de superior kamers. Absoluut belachelijk en ronduit slecht. Nooit meer!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2010

• 9martien smekens07-11-2009

Aanradertje!!!

Zeer vriendelijke, ongecompliceerde ontvangst door de Vlaamse eigenares en haar zoon (die de kok is). Mooie kamers, mooi restaurant, lekker eten, eerlijke prijzen ( 25 € voor driegangenmenu, 14 € voor zeer lekker ontbijtbuffet) en zééééééééér rustig. Ideaal gelegen op doorreis naar Spanje. Zie foto's.

Gereisd met partner in november 2009

0 tips over Hotel Château de Fontvieille