Bed and Breakfast Villa Vallière

Bed and Breakfast Villa Vallière
9,7

13 tips over Bed and Breakfast Villa Vallière

George en Yvonne Sieverding, 26-5-2015
Voor niet geoefende fietsers... Met de elektrische fiets is het heel goed te doen en zijn er mooie routes!
Annelien, 29-4-2015
Vergeet je wandelschoenen niet! Na overleg mocht onze hond ook mee en ook hij vond het er geweldig.
Agerta Bokking, 1-9-2014
Neem goede wandelschoenen mee

Marcel & Jana Joosten, 24-8-2014
Ooit misschien een kleine jacuzzi ergens verstopt in de hoek van de tuin om 's avonds laat met een glas naar de vleermuizen te kijken.
linda Lodder, 20-5-2014
Boek de table d'hôte! Heerlijke maaltijden (en wijn!) voor een goede prijs, en erg gezellig want je zit met alle mee-etende gasten en de Nl. eigenaren aan éen lange tafel.
Hendrik K, 23-8-2013
Aubusson en Sous-Parsat (bijzonder kerkje met moderne fresco´s)

Robbertdl, 21-7-2013

Lac de Vassiviere

Crocq

dineren bij Villa Valliere

rico jalink, 7-5-2013
Met name voor wandelaars is het een bijzonder fraaie omgeving. Er zijn leuke dorpjes, een enorm meer waar je prima kunt vissen/zeilen/zwemmen en er is veel natuurschoon met een overvloed aan wild.
Martine, 10-9-2012
Het bezoeken van dorpjes in de directe omgeving, evenals een bezoek aan Le Lac de Vassivière, zijn zeker de moeite waard. Villa Valliere is een plek om heerlijk tot rust te komen in het groen hart van Frankrijk. Daarnaast is het een ideale locatie wanneer u op doorreis bent naar het diepere zuiden of weer huiswaarts. Wij gaan hier zeker terug!!
Martine, 8-9-2012

- Dorpjes in omgeving

- Le Lac de Vassivière (o.a. strand, huren diverse bootjes en waterfietsen)