Hotel Teyssier

HotelWeer vandaag27°14°
8,1

6 reviews over Hotel Teyssier in het Nederlands

très grande gentillesse du personnel

gérard
20-7-2018

très grande gentillesse du personnel. le parking est raide donc en hiver il faudra surement faire très attention pour y garer sa voiture et surtout monter avec ses bagages sinon rien à dire. et un wifi qui aime mon ordinateur ;) ce n'est pas toujours le cas j'ai pu envoyer des e-mails

Chambre calme et spacieuse et accès rapide aux autoroutes

Hôtel très bon rapport qualité/prix (repas bon, fin, gourmand, pas cher). Il m'a laissé une bonne impression et m'a permis de découvrir le concept contact Hotel. Par contre ça manque un peu de signalisation pour le trouver en sortant de l'autoroute, la nuit.

Petit dejeuner très moyen pour 8€

Téléviseur de taille microscopique

Baignoire aux tâches douteuses

Bon accueil bien situer pour un commercial très bien rapport qualité prix

2008

Op 9/7/2008 1 nacht gelogeerd in dit 3* hotel. Netjes wat betreft de kamer met douche, toilet, kleine TV. Prijs 54€ voor overnachting (2pers). Er zijn ook familiekamers beschikbaar. Avondmaal te kiezen van de kaart of keuze uit 3 toeristenmenus, prijs variërend vanaf 20€ tot 36€ bijvoorbeeld. Eten niet slecht maar eerder Nouvelle Cuisine, waardoor sommige personen met een flinke honger blijven zitten. Wijnkaart aan de stevige kant! Ontbijt is OK. Totale kost voor onze overnachting(2 pers), avondmaal en ontbijt 131€.

We hebben een aantal aanbieders voor Teyssier voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Teyssier in Uzerche, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Teyssier zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Teyssier scoort een 8.06 uit 10 op basis van 6 reviews.