Hotel Teyssier

Kleine hotelsWeer vandaag23°10°
8,1

We hebben een aantal aanbieders voor Teyssier voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Teyssier in het Nederlands

2008

Op 9/7/2008 1 nacht gelogeerd in dit 3* hotel. Netjes wat betreft de kamer met douche, toilet, kleine TV. Prijs 54€ voor overnachting (2pers). Er zijn ook familiekamers beschikbaar. Avondmaal te kiezen van de kaart of keuze uit 3 toeristenmenus, prijs variërend vanaf 20€ tot 36€ bijvoorbeeld. Eten niet slecht maar eerder Nouvelle Cuisine, waardoor sommige personen met een flinke honger blijven zitten. Wijnkaart aan de stevige kant! Ontbijt is OK. Totale kost voor onze overnachting(2 pers), avondmaal en ontbijt 131€.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Teyssier in Uzerche, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Teyssier zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.