Bed and Breakfast Arc-en-Ciel Vacances

Bed and Breakfast Arc-en-Ciel Vacances

9.9Fenomenaal

Frankrijk, Limousin, Troche

Op vakantie geweest naar Arc-en-Ciel Vacances?

9.9Fenomenaal

We hebben een aantal aanbieders voor Arc-en-Ciel Vacances voor je op een rij gezet:

BedAndBreakfast info

Meer bedandbreakfast info

5 reviews over Bed and Breakfast Arc-en-Ciel Vacances

• 2018
    10Carol en Martin05-09-2018

gemoedelijke familiale sfeer

Prachtig gerenoveerde schuur tot een comfortabele woning , rustig gelegen . Superlieve gastheren , leuke boys . Marouschka geeft je direct een thuisgevoel , Jurgen verzorgt mee het lekkere eten ... , de 2 jongens staan open voor nieuwe vriendschappen een behulpzame oma .... kortom en geslaagd 3 daags verblijf , genoten van de chambre d'hotes . Ideaal als tussenstop maar zeker ook voor langer verblijf aan te raden.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

• 10Inge en Gunther10-08-2018

super verblijf

We hebben een heerlijk verblijf achter de rug in Arc-en-Ciel. Marouschka en Jürgen zijn heel gastvrij en voor gezinnen met kindjes is het hier een paradijsje op aarde. Onze zoontjes hebben enorm genoten van de binnen- en buitenspeelruimte en van het zwembad op het domein. De table d'hôtes is zeker aan te raden. Voor de volwassenen wordt er telkens een heel lekkere 3-gangen maaltijd op tafel getoverd en voor de kindjes is er een aangepast menu. Er is ook een heel overzichtelijke kaart in de gemeenschappelijke ruimte met daarop een uitgebreide selectie van bezienswaardigheden en activiteiten in de ruime omgeving, met telkens een brochure en vermelding van het aantal kilometer en de reistijd. Wij verbleven in de mini-gîte, die heel verzorgd, netjes en praktisch ingericht is. Voor ons is Arc-en-Ciel een toppertje en absolute aanrader!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

• 10Ilse21-07-2018

Heerlijk genieten!

Deze zomer al voor de 4de keer op vakantie gegaan bij Marouschka en Jürgen. Al altijd evenveel genoten van hun spontane, ongedwongen gastvrijheid. Het ontbijtbuffet is royaal met vlees, kaas, koffiekoeken, een assortiment brood, fruit, yoghurt, eitje naar wens, versgeperst fruitsap, ... Het avondmaal is altijd even lekker en gemaakt van streekproducten. Ze houden ook met de glimlach rekening met de (vooraf gemeldde) voedselallergieën! Het domein is rustig, groot en een speelparadijs voor onze kinderen. Zowel bij mooi zomerweer als bij een regenbuitje vervelen onze meisjes zich hier niet dankzij de ruime speelhoek, boeken, gezelschapsspelletjes, voetbalveld, speelcaravan, schommel, glijbaan, petanquebaan, het heerlijk warme zwembad en de trampoline. De familiekamer is heel proper, comfortabel, er is voldoende opbergruimte en ze is -niet onbelangrijk- geluidsarm! Dit jaar voor het eerst in de 4-persoonsgîte verbleven en dat is ons ook enorm bevallen. In de omgeving is er heel veel te bezoeken, we hebben nog steeds niet alles bezocht, maar dat is een prima excuus om nog eens terug te keren :) We hebben al geboekt voor volgende zomer!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

• Oude reviews

9Meerschaert29-06-2015

Fantastische plek voor iedereen!

Chambres d'hôtes en Table d'hôtes Arc-en-Ciel-vacances in Troche is een magnifiek gerenoveerde schuur, te midden van de appelgaarden in de buurt van Arnac-Pompadour. Jong en minder jong wordt door de eigenaars verwelkomd. 's Morgens kan u genieten van een uitgebreid ontbijt met vers fruitsap. 's Avonds wordt een voor- en hoofdgerecht, aangepaste wijn, dessert en koffie geserveerd, door de gastvrouw bereid. De prijs/kwaliteitverhouding is correct: nette kamers, modern sanitair (douche, toilet, wastafel). Kinderen voelen zich meteen thuis, ook aan tafel. Zij hebben een ruime speelruimte binnenshuis, een voetbalplein, schommel, zandbak, speelcaravan, ligweide en zwembad. Wandelaars, fervente fietsers vinden hun gading in het glooiende landschap. Paardenliefhebbers kunnen terecht in Arnac-Pompadour.

Alleen gereisd in januari 2015

• 10Micky en Roger Lindelauf20-05-2015

De eerste beoordeling van een superplek!!

We mogen als eerste een beoordeling geven voor deze fantastische plek! We hebben hier als koppel drie weken geleden mogen overnachten en we hebben echt genoten! Genoten van het heerlijke eten, het kopje koffie voor onze kamer, de echte regenboog (arc en ciel) die tijdens ons avondborreltje buiten bij het zwembad opeens verscheen en genoten van het zeer fijne gastheer/vrouwschap van Jurgen en Maruschka. Ook het ontbijt in de ochtend was echt geweldig, zeer uitgebreid en vers. Bedankt voor het fijne verblijf!!

Gereisd met partner in april 2015

1 tip over Bed and Breakfast Arc-en-Ciel Vacances

• Micky en Roger Lindelauf, 20-05-2015 Rapporteren

Het is een heel fijne plek ook voor kinderen, die we de volgende keer zeker zullen meenemen.

1 vraag over Bed and Breakfast Arc-en-Ciel Vacances

• Brodeoux, 19-06-2017 Rapporteren

fietsen

kan je daar makkelijk fietsen of is het te heuvelachtig

Bed and Breakfast Arc-en-Ciel Vacances info

• Huishoudelijke apparatuurKoelkast / Minibar, TV