Bed and Breakfast Art de Vivre

Bed and Breakfast Art de Vivre

8.3Fantastisch

Frankrijk, Limousin, Treignac (Correze)

8.3Fantastisch

BedAndBreakfast info

Meer bedandbreakfast info

157 reviews over Bed and Breakfast Art de Vivre

• 2018
    5Eveline16-08-2018

Niet aan te raden met kinderen

Mooie kamers, mooie tuin, mooi zwembad. Maar kinderen mogen er niet bewegen! Ze mochten in het zwembad niet springen omdat het teveel spettert. De eigenaar kwam elke dag om 10u het zwembad openen en om 20u terug toe doen. Daar het hotel net naast de gite ligt, was er telkens klacht van lawaaihinder. Probeer maar eens met 12 personen om geen lawaai te maken!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

• 10Paula12-08-2018

Wat hebben wij genoten bij Art de Vivre van Han&Yvon. 2 weken op deze idyllische plek en zo sfeervol ingericht. Zowel de kamers, gites als de tuin met zwembad. De gastvrijheid is fenomenaal en ook hebben wij heerlijk gegeten. Een dikke 10 voor Han&Yvon en we komen zeker weer terug!!

Gereisd met vrienden in juli 2018

• 10Eric Boonzajer01-07-2018

Geweldig!

Wij hebben een geweldig verblijf gehad bij Yvon & Han. Al lang geleden ons voorgenomen een keer langs te komen. Wat een prachtige stek troffen we aan. Yvon en Han zijn de trotse eigenaren van een werkelijk idyllisch plekje op aarde (nu weet ik waar het gezegde: "als God in Frankrijk" vandaan komt). We hadden geluk dat er s'avonds een feest was op het plein. Na een zeer lekkere maaltijd gemaakt door kookgek Yvon, gezellig met z'n allen met een wijntje, op het plein naar het vreugde vuur staan kijken. Wij willen zeker nog een keer terug, maar dan voor een paar dagen. Zeker een aanrader voor Frankofielen. Thnx. Yvon, Han. XXX.

Gereisd met vrienden in juni 2018

• 10Ben Smit01-07-2018

Geweldige sfeer en locatie, warm welkom & verzorgd

Kan niet anders zeggen dat Yvon en Han onze vakantie een ware 'upgrade' hebben gegeven. Hun kamers zijn sfeervol ingericht en zijn blinkend schoon en verzorgd. Hun gastvrijheid straalt er bij beide vanaf. Je voelt je er direct 'thuis'. Hebben wij al hun heerlijke tuin met zwembad genoemd? Woorden schieten tekort, het is er heerlijk.

Wij raden hun dan ook van harte aan. Van ons krijgen ze een dikke tien!

Gereisd met partner in juni 2018

• 10J.T.V. de Groot24-06-2018

helemaal mooi en leuk!

Dat het een fantastische B&B is met zeer gastvrije nederlandse eigenaars ! Ze maken als je wilt heerlijk eten voor je klaar ,waarvan je kunt genieten met andere gasten aan een hele lange tafel, hun ontbijtjes geven je een boost voor de hele dag! Alles was bijzonder goed en vooral ook aangenaam en gezellig!

Gereisd met partner in juni 2018

• 10Petra31-03-2018

Zeer aangename locatie met heel warme ontvangst

Yvon en Han kunnen héél lekker koken dus zeker gebruik maken van hun table d'hôtes. Knusse kamers, super rustige omgeving

Gereisd met vrienden in maart 2018

• Oude reviews

10Pien van Hooff07-12-2017

Genieten!

Hier een heerlijke week genoten in de prachtige nieuwe gîte met vriendinnen. Ook mochten wij genieten van de heerlijke kookkunsten van Yvon en Han die een prachtig 3 gangen diner voor ons klaargemaakt hebben. Kortom, ik (wij) hebben genoten van het huis, het overheerlijke eten/drinken en de onwijs mooie omgeving! Tot volgend jaar!

Gereisd met vrienden in september 2017

• 9Sandra & Dave16-10-2017

Super idyllisch plekje in Frankrijk!

Dit is de ultieme Frankrijk ervaring, in een mooi nostalgisch oud gebouw midden in een klein Frans dorpje. De familie is super aardig, ontbijt is super en soms kan er gezellig met alle gasten 's avonds aan tafel gegeten worden. Al met al een top locatie om te genieten in Frankrijk, wij komen zeker vaker terug....

Gereisd met partner in juli 2017

• 10Diane B07-09-2017

Wat hebben we genoten

Wat een heerlijk vakantie plekje. We verbleven met z'n vieren een volle week bij Yvon en Han, in het (net nieuwe) vakantie huisje dat aan het bed & breakfast vast zit. Ik had al goede verhalen gehoord over het huis maar bij aankomst waren we onwijs verrast. Modern, ruim en toch knus. Wij hadden alle vier ons eigen kamer (en suite) en een ruime woonkamer en keuken waar we meerdere keren hebben gekookt (alle voorzieningen zijn er). Verder hebben we gretig gebruik gemaakt van de Gi- gan-tische privé tuin, met zwembad, bbq, 3 lagen zitplekken en jeu de boule bak. Twee dagen hebben we wat minder weer gehad, maar er was genoeg te doen in de omgeving om onszelf te vermaken. We hebben het geluk gehad dat we op drie avonden aan konden sluiten bij Tables H'otes waarbij Yvon en Han 3 gangen koken (en ook rekening hielden mijn mijn vegetarische dieet wensen), top top top. Wij komen terug!

Gereisd met vrienden in september 2017

• 9Milo en Eva Kuipers-Smeets05-09-2017

Gastvrij, mooie omgeving, fijne kamers

Heerlijk eten, prachtige tuin met zwembad, fijne kamers, lieve mensen die erg gastvrij zijn.

Gereisd met partner in augustus 2017

Bed and Breakfast Art de Vivre info