9,6

142 reviews over Bed and Breakfast Art de Vivre in het Nederlands

Genieten!

Pien van Hooff, 7-12-2017

Hier een heerlijke week genoten in de prachtige nieuwe gîte met vriendinnen. Ook mochten wij genieten van de heerlijke kookkunsten van Yvon en Han die een prachtig 3 gangen diner voor ons klaargemaakt hebben. Kortom, ik (wij) hebben genoten van het huis, het overheerlijke eten/drinken en de onwijs mooie omgeving! Tot volgend jaar!

Super idyllisch plekje in Frankrijk!

Sandra & Dave, 16-10-2017

Dit is de ultieme Frankrijk ervaring, in een mooi nostalgisch oud gebouw midden in een klein Frans dorpje. De familie is super aardig, ontbijt is super en soms kan er gezellig met alle gasten 's avonds aan tafel gegeten worden.

Al met al een top locatie om te genieten in Frankrijk, wij komen zeker vaker terug....

Wat hebben we genoten

Diane B, 7-9-2017

Wat een heerlijk vakantie plekje. We verbleven met z'n vieren een volle week bij Yvon en Han, in het (net nieuwe) vakantie huisje dat aan het bed & breakfast vast zit. Ik had al goede verhalen gehoord over het huis maar bij aankomst waren we onwijs verrast. Modern, ruim en toch knus. Wij hadden alle vier ons eigen kamer (en suite) en een ruime woonkamer en keuken waar we meerdere keren hebben gekookt (alle voorzieningen zijn er). Verder hebben we gretig gebruik gemaakt van de Gi- gan-tische privé tuin, met zwembad, bbq, 3 lagen zitplekken en jeu de boule bak. Twee dagen hebben we wat minder weer gehad, maar er was genoeg te doen in de omgeving om onszelf te vermaken. We hebben het geluk gehad dat we op drie avonden aan konden sluiten bij Tables H'otes waarbij Yvon en Han 3 gangen koken (en ook rekening hielden mijn mijn vegetarische dieet wensen), top top top. Wij komen terug!

We hebben een aantal aanbieders voor Art de Vivre voor je op een rij gezet:

Gastvrij, mooie omgeving, fijne kamers

Milo en Eva Kuipers-Smeets, 5-9-2017

Heerlijk eten, prachtige tuin met zwembad, fijne kamers, lieve mensen die erg gastvrij zijn.

Heerlijk genieten in de limousin

Jansen, 27-8-2017

Art de vivre is een fijne plek om tot rust te komen. De prachtige tuin en goede service zorgen voor een heerlijke vakantie.

Het was een fantastisch om daar te verblijven!

Jozef Merks, 27-8-2017

Ik kan geen negatieve opmerkingen bedenken. Het verblijf, de omgeving, de voorlichting en bovenal het na een interessante dag vol bezienswaardigheden in de omgeving, het thuiskomen voor een voortreffelijk diner, heerlijk!!!

Een heerlijke plek in een prachtige omgeving

Jolanda en Sjak, 24-8-2017

De gastvrijheid, bereikbaarheid, omgeving en vooral de kookkunsten van Yvon en Han (met hulptroepen :)) waren overweldigend.

De locatie is zeer sfeervol en de extra faciliteiten als het zwembad en de loungehoek hebben onze vakantie bij Art de Vivre tot een zeer aangenaam verblijf gemaakt. Jammer dat het maar 4 dagen was dus zeker reden om terug te komen. Wie weet dit keer in het vakantiehuis. Onze kamer was achteraf een beetje klein maar dat kwam ook doordat we zelf de keuze voor deze kamer hadden gemaakt omdat het maar 4 dagen was. Bij minder weer is een iets grotere kamer wel prettig omdat je daar dan wat meer verblijft.

Kwalitatief, toegewijd en sfeervol.

Dorien van Doeveren, 23-8-2017

Bij toeval kwamen wij via de website bij Art de Vivre terecht op zoek naar een kort verblijf. Yvonne reageerde direct en was hulpvaardig. Met open armen werden wij welkom geheten en rondgeleid. De kamers zijn sfeervol ingericht met ieder een eigen stijl. Er is sprake van hoge kwaliteit door goede bedden, uitstekend sanitair en goede hygiëne. Yvonne en Han creëren een ontspannen sfeer en brengen de gasten makkelijk met elkaar in verbinding. Zij bieden met hun tables D'hotes een culinaire drie gangen menu. Wij hebben zeer genoten van de gezelligheid, de gastvrijheid, de omgeving en het voortreffelijke eten. Art de Vivre een plek waar je je thuis voelt.

Hier blijf ik terugkomen, wat een weelde!

Hanneke K., 23-8-2017

Dit keer hebben we twee weken doorgebracht in de nieuwe gite ' deux' . Wat een prachtig huis: de benedenverdieping bestaat onder andere uit een zeer sfeervolle woonkamer waar je je onmiddellijk thuis voelt en een grote en meer dan complete keuken. De twee verdiepingen daarboven hebben elk 3 twee-persoons slaapkamers waarvan de master-bedroom een eigen super de luxe badkamer heeft (met eigen toilet!) en voor de andere twee kamers is er nog een badkamer. Er zijn dus maar liefst 6 twee-persoons slaapkamers, die modern en stijlvol zijn ingericht en uiterst comfortabel zijn.

De enorme tuin is verdeeld over diverse terrassen, er is een jeu-de-boule baan, een zwembad met ligbedden, diverse zitjes en helemaal boven een lounge hoek met barbecue, een grote eettafel en een fantastisch uitzicht!

Kortom: een heerlijke plek om volledig tot rust te komen in een prachtig dorp!

Lekker ontspannen in een mooie rustige omgeving

Barbara W, 22-8-2017

We hebben met een gezelschap van 10 personen vertoefd in het mooi ingerichte huis naast de Chambre d'hote van Yvon en Han. Heerlijke bedden, compleet ingerichte keuken, fraaie tuin, privacy en rust. Voor mensen die slecht er been zijn iets minder praktisch i.v.m. trappetjes en opstapjes. Yvon en Han zijn heel gastvrij, ze kunnen heerlijk koken en doen er alles aan om het naar je zin te maken.

We hebben een aantal aanbieders voor Art de Vivre voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Art de Vivre in Treignac (Correze), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Art de Vivre zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Bed and Breakfast Art de Vivre scoort een 9.62 uit 10 op basis van 149 reviews.