Bed and Breakfast Art de Vivre

• Fantastisch / fenomenaal: 8+

Geweldig!

Eric Boonzajer
1-7-2018

Wij hebben een geweldig verblijf gehad bij Yvon & Han. Al lang geleden ons voorgenomen een keer langs te komen. Wat een prachtige stek troffen we aan. Yvon en Han zijn de trotse eigenaren van een werkelijk idyllisch plekje op aarde (nu weet ik waar het gezegde: "als God in Frankrijk" vandaan komt). We hadden geluk dat er s'avonds een feest was op het plein. Na een zeer lekkere maaltijd gemaakt door kookgek Yvon, gezellig met z'n allen met een wijntje, op het plein naar het vreugde vuur staan kijken. Wij willen zeker nog een keer terug, maar dan voor een paar dagen. Zeker een aanrader voor Frankofielen. Thnx. Yvon, Han. XXX.

Kan niet anders zeggen dat Yvon en Han onze vakantie een ware 'upgrade' hebben gegeven. Hun kamers zijn sfeervol ingericht en zijn blinkend schoon en verzorgd. Hun gastvrijheid straalt er bij beide vanaf. Je voelt je er direct 'thuis'. Hebben wij al hun heerlijke tuin met zwembad genoemd? Woorden schieten tekort, het is er heerlijk.

Wij raden hun dan ook van harte aan. Van ons krijgen ze een dikke tien!

helemaal mooi en leuk!

J.T.V. de Groot
24-6-2018

Dat het een fantastische B&B is met zeer gastvrije nederlandse eigenaars !

Ze maken als je wilt heerlijk eten voor je klaar ,waarvan je kunt genieten met andere gasten aan een hele lange tafel, hun ontbijtjes geven je een boost voor de hele dag! Alles was bijzonder goed en vooral ook aangenaam en gezellig!

We hebben een aantal aanbieders voor Art de Vivre voor je op een rij gezet:

Yvon en Han kunnen héél lekker koken dus zeker gebruik maken van hun table d'hôtes. Knusse kamers, super rustige omgeving

Genieten!

Pien van Hooff
    7-12-2017

Hier een heerlijke week genoten in de prachtige nieuwe gîte met vriendinnen. Ook mochten wij genieten van de heerlijke kookkunsten van Yvon en Han die een prachtig 3 gangen diner voor ons klaargemaakt hebben. Kortom, ik (wij) hebben genoten van het huis, het overheerlijke eten/drinken en de onwijs mooie omgeving! Tot volgend jaar!

Super idyllisch plekje in Frankrijk!

Sandra & Dave
    16-10-2017

Dit is de ultieme Frankrijk ervaring, in een mooi nostalgisch oud gebouw midden in een klein Frans dorpje. De familie is super aardig, ontbijt is super en soms kan er gezellig met alle gasten 's avonds aan tafel gegeten worden.

Al met al een top locatie om te genieten in Frankrijk, wij komen zeker vaker terug....

Wat hebben we genoten

Diane B
    7-9-2017

Wat een heerlijk vakantie plekje. We verbleven met z'n vieren een volle week bij Yvon en Han, in het (net nieuwe) vakantie huisje dat aan het bed & breakfast vast zit. Ik had al goede verhalen gehoord over het huis maar bij aankomst waren we onwijs verrast. Modern, ruim en toch knus. Wij hadden alle vier ons eigen kamer (en suite) en een ruime woonkamer en keuken waar we meerdere keren hebben gekookt (alle voorzieningen zijn er). Verder hebben we gretig gebruik gemaakt van de Gi- gan-tische privé tuin, met zwembad, bbq, 3 lagen zitplekken en jeu de boule bak. Twee dagen hebben we wat minder weer gehad, maar er was genoeg te doen in de omgeving om onszelf te vermaken. We hebben het geluk gehad dat we op drie avonden aan konden sluiten bij Tables H'otes waarbij Yvon en Han 3 gangen koken (en ook rekening hielden mijn mijn vegetarische dieet wensen), top top top. Wij komen terug!

Gastvrij, mooie omgeving, fijne kamers

Milo en Eva Kuipers-Smeets
    5-9-2017

Heerlijk eten, prachtige tuin met zwembad, fijne kamers, lieve mensen die erg gastvrij zijn.

Heerlijk genieten in de limousin

Jansen
    27-8-2017

Art de vivre is een fijne plek om tot rust te komen. De prachtige tuin en goede service zorgen voor een heerlijke vakantie.

Het was een fantastisch om daar te verblijven!

Jozef Merks
    27-8-2017

Ik kan geen negatieve opmerkingen bedenken. Het verblijf, de omgeving, de voorlichting en bovenal het na een interessante dag vol bezienswaardigheden in de omgeving, het thuiskomen voor een voortreffelijk diner, heerlijk!!!

We hebben een aantal aanbieders voor Art de Vivre voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Art de Vivre in Treignac (Correze), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Art de Vivre zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Bed and Breakfast Art de Vivre scoort een 9.63 uit 10 op basis van 154 reviews.