Bed and Breakfast Art de Vivre

BedAndBreakfast
Bed and Breakfast Art de Vivre
9,3

Laatste review

Mooie kamers, mooie tuin, mooi zwembad. Maar kinderen mogen er niet bewegen!

Ze mochten in het zwembad niet springen omdat het teveel spettert. De eigenaar kwam elke dag om 10u het zwembad openen en om 20u terug toe doen.

Daar het hotel net naast de gite ligt, was er telkens klacht van lawaaihinder. Probeer maar eens met 12 personen om geen lawaai te maken!

149 reviews over Bed and Breakfast Art de Vivre in het Nederlands

Niet aan te raden met kinderen

Eveline,
16-8-2018

Mooie kamers, mooie tuin, mooi zwembad. Maar kinderen mogen er niet bewegen!

Paula,
12-8-2018

Wat hebben wij genoten bij Art de Vivre van Han&Yvon. 2 weken op deze idyllische plek en zo sfeervol ingericht. Zowel de kamers, gites als de tuin met zwembad. De gastvrijheid is fenomenaal en ook hebben wij heerlijk gegeten. Een dikke 10 voor Han&Yvon en we komen zeker weer terug!!

Niet kindvriendelijke gite!!

Kurt,
3-8-2018

Ons verblijf was van de zondag tot de zondag. We waren met 5 volwassenen en 7 kinderen. De gite was inorde mooie kamers, buiten was ook alles inorde.

De gite is zeker NIET kindvriendelijke.

Kinderen mogen niets doen, mogen niet in het zwembad springen, moeten heel de tijd stil zijn,...

Van zodra er iemand lawaai maakt, stond de eigenaar bij de kinderen om te zeggen dat ze stil moesten zijn...

De dinsdag hadden we de keus gekregen van de eigenaar ofwel stil zijn ofwel vertrekken. 7 kinderen stil houden bij een zwembad is onmogelijk. De eigenaars waren blij dat we de woensdag vertrokken.

Onze vakantie was een stress vakantie i.p.v een ontspannen vakantie!

Geweldig!

Eric Boonzajer,
1-7-2018

Wij hebben een geweldig verblijf gehad bij Yvon & Han. Al lang geleden ons voorgenomen een keer langs te komen. Wat een prachtige stek troffen we aan. Yvon en Han zijn de trotse eigenaren van een werkelijk idyllisch plekje op aarde (nu weet ik waar het gezegde: "als God in Frankrijk" vandaan komt). We hadden geluk dat er s'avonds een feest was op het plein. Na een zeer lekkere maaltijd gemaakt door kookgek Yvon, gezellig met z'n allen met een wijntje, op het plein naar het vreugde vuur staan kijken. Wij willen zeker nog een keer terug, maar dan voor een paar dagen. Zeker een aanrader voor Frankofielen. Thnx. Yvon, Han. XXX.

Kan niet anders zeggen dat Yvon en Han onze vakantie een ware 'upgrade' hebben gegeven. Hun kamers zijn sfeervol ingericht en zijn blinkend schoon en verzorgd. Hun gastvrijheid straalt er bij beide vanaf. Je voelt je er direct 'thuis'. Hebben wij al hun heerlijke tuin met zwembad genoemd? Woorden schieten tekort, het is er heerlijk.

Wij raden hun dan ook van harte aan. Van ons krijgen ze een dikke tien!

helemaal mooi en leuk!

J.T.V. de Groot,
24-6-2018

Dat het een fantastische B&B is met zeer gastvrije nederlandse eigenaars !

Ze maken als je wilt heerlijk eten voor je klaar ,waarvan je kunt genieten met andere gasten aan een hele lange tafel, hun ontbijtjes geven je een boost voor de hele dag! Alles was bijzonder goed en vooral ook aangenaam en gezellig!

Yvon en Han kunnen héél lekker koken dus zeker gebruik maken van hun table d'hôtes. Knusse kamers, super rustige omgeving

Genieten!

Pien van Hooff,
7-12-2017

Hier een heerlijke week genoten in de prachtige nieuwe gîte met vriendinnen. Ook mochten wij genieten van de heerlijke kookkunsten van Yvon en Han die een prachtig 3 gangen diner voor ons klaargemaakt hebben. Kortom, ik (wij) hebben genoten van het huis, het overheerlijke eten/drinken en de onwijs mooie omgeving! Tot volgend jaar!

Super idyllisch plekje in Frankrijk!

Sandra & Dave,
16-10-2017

Dit is de ultieme Frankrijk ervaring, in een mooi nostalgisch oud gebouw midden in een klein Frans dorpje. De familie is super aardig, ontbijt is super en soms kan er gezellig met alle gasten 's avonds aan tafel gegeten worden.

Al met al een top locatie om te genieten in Frankrijk, wij komen zeker vaker terug....

Wat hebben we genoten

Diane B,
7-9-2017

Wat een heerlijk vakantie plekje. We verbleven met z'n vieren een volle week bij Yvon en Han, in het (net nieuwe) vakantie huisje dat aan het bed & breakfast vast zit. Ik had al goede verhalen gehoord over het huis maar bij aankomst waren we onwijs verrast. Modern, ruim en toch knus. Wij hadden alle vier ons eigen kamer (en suite) en een ruime woonkamer en keuken waar we meerdere keren hebben gekookt (alle voorzieningen zijn er). Verder hebben we gretig gebruik gemaakt van de Gi- gan-tische privé tuin, met zwembad, bbq, 3 lagen zitplekken en jeu de boule bak. Twee dagen hebben we wat minder weer gehad, maar er was genoeg te doen in de omgeving om onszelf te vermaken. We hebben het geluk gehad dat we op drie avonden aan konden sluiten bij Tables H'otes waarbij Yvon en Han 3 gangen koken (en ook rekening hielden mijn mijn vegetarische dieet wensen), top top top. Wij komen terug!

We hebben een aantal aanbieders voor Art de Vivre voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Art de Vivre in Treignac (Correze), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Art de Vivre zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.