Camping Les Saules

17 reviews over Camping Les Saules in het Nederlands

Werkelijk een prachtcamping!

Famille R.
14-12-2014

Op het einde van het jaar denken we altijd terug aan onze vakantie en dan plaatsen we altijd een reactie op websites. Deze camping staat ondertussen met stip bovenaan voor ons gehele gezin. Wij ervoeren een fantastisch ontvangst, een kindvriendelijke opzet ondanks onze wat oudere kinderen, veel begrip en een heerlijke sfeer. Voor onze camper gaf het geenszins problemen, Hans had vooraf goed nagedacht waar hij ons goed kon plaatsen en dat ging allemaal prima. Het zwemmeertje is heerlijk natuurlijk water, altijd schoon, net als de rest van de camping. Er zijn niet overdreven veel activiteiten, maar genoeg, en initiatief van campinggasten wordt altijd ondersteund en gewaardeerd. Zeer sociale en prettige eigenaren die altijd voor de gasten klaar staan.

Na een heerlijke vakantie in 2012 op les saules, besloten we in 2013 weer te gaan met onze bijna 2 jaar oude dochter. We kregen een mooie plek onder aan het veld. Leuke speeltoestellen, heerlijk terras en elke dag lekker zwemmen in het meertje. Het sanitair is mooi en schoon. Wij hebben genoten van het heerlijke eten, waarbij ik moet zeggen dat ze werkelijk alles eraan deden om voor mij glutenvrij eten te maken. Bovenal had onze dochter het erg naar haar zin en daar staat het toch mee!

Geweldig!

Fam. Barthens
20-8-2013

Les Saules is een geweldig mooie camping! Hans en Gaby zijn een geweldig stel die alles in het werk stellen om er een mooie vakantie van te maken.

De camping is een plaatje met veel oog voor de natuur. De plekken zijn ruim, het sanitair is tip top in orde en je kunt meerdere malen per week genieten van de kookkunsten van de eigenaren.

De quiche en verse appeltaart die Hans maakt zijn echte aanraders.

Een rustige en mooie camping die ideaal is voor de kinderen, er is namelijk meer dan genoeg voor ze te doen. Had ik al verteld over de pannekoekendag?

Wij komen zeer zeker terug!!

mooie plek

vroomar97
25-8-2012

je wordt hiier zeer vriendelijk ontvangen, in ons geval door Jan geeft een scala van informatie... doet alles om je het naar je wens te maken... jammer dat het hun laatste week is.. zo'n goede gastheer... alleen vonden wij het eten op de donderdagavond waar iedereen over roemt wat minder ... of dit nu komt dat het de laatste loodjes voor hun zijn... maar verder prima camping... alleen ben ik een zwembad fan dat mistte ik daar toch wel ondanks dat ze een meer hebben met een klein strandje...sanitair is gewoon blinkend schoon..

Deze zomer camping Les Saules voor een weekje bezocht. Mooie camping met veel speelmogelijkheden voor kleine kinderen. De camping sprak ons qua opzet erg aan, mooie beschutte plekken tussen de bomen voor onze tent.

Eigenaren zijn vriendelijk en Edy kookt heerlijke maaltijden die gezamenlijk op het terras kunnen worden opgegeten.

In de omgeving is erg weinig te doen (als je het bijv. vergelijkt met de Dordogne) en voor ons een reden niet snel meer voor deze streek te kiezen. Wandelaars kunnen echter hun hart ophalen.

al weer een hele tijd geleden dat wij hier zijn geweest maar voor ons een van de leukste kampeer vakanties ooit. Kleinschalig en familiaal. Lekker eten

Heerlijk, idyllisch, RUST

Fam. Hut
20-8-2009

De naturistencamping Les Saules hebben wij ervaren als een heerlijk rustige (30 plaatsten) camping, met een zeer mooi uitzicht. Het brongevoede meer is ideaal voor de verkoeling, en het strandje erbij met een afgezet kindergedeelte maakt het perfect voor de kinderen.

De eigenaren zien er op toe dat het netjes blijft, en weten deze camping tot een idyllische plek te maken. Overal waar je kijkt, klopt het gewoon. Mooie bloemen aan de muren, de weide met de kampeerplekken met wilde bloemetjes....het uitzicht op het meer en de tegenovergelegen Mont Gargan vanuit het sanitairgebouw.

Gewoonweg HEERLIJK!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Les Saules in Sussac, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Les Saules zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.