Camping Les Saules

1 review over Camping Les Saules in het Nederlands

Werkelijk een prachtcamping!

Famille R.
14-12-2014

Op het einde van het jaar denken we altijd terug aan onze vakantie en dan plaatsen we altijd een reactie op websites. Deze camping staat ondertussen met stip bovenaan voor ons gehele gezin. Wij ervoeren een fantastisch ontvangst, een kindvriendelijke opzet ondanks onze wat oudere kinderen, veel begrip en een heerlijke sfeer. Voor onze camper gaf het geenszins problemen, Hans had vooraf goed nagedacht waar hij ons goed kon plaatsen en dat ging allemaal prima. Het zwemmeertje is heerlijk natuurlijk water, altijd schoon, net als de rest van de camping. Er zijn niet overdreven veel activiteiten, maar genoeg, en initiatief van campinggasten wordt altijd ondersteund en gewaardeerd. Zeer sociale en prettige eigenaren die altijd voor de gasten klaar staan.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Les Saules in Sussac, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Les Saules zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.