9,6

5 reviews over Camping Les Saules in het Nederlands

Heerlijke rust in groene omgeving

Loek en Francisca,
8-1-2019

Wat een geweldig mooie camping. Een oase van rust, natuur en gastvrijheid. Wij hebben eind juni twee weken op deze prachtige camping gestaan. We werden enthousiast ontvangen door Laura, Michel en de kinderen die de camping net hadden overgenomen. Genoten van de groene omgeving (op de fiets), het zwemmeertje en het heerlijke terras. Daar s’avonds vaak gezeten voor een glas wijn, een gezamenlijke maaltijd of het WK voetbal. Op 4 juli een hevige storm doorstaan met tientallen omgewaaide bomen en een paar dagen zonder stroom gezeten, maar Michel en Laura deden er alles aan om dat ongemak op te lossen. Wij raden deze camping van harte aan en snappen heel goed dat de vaste gasten uit het verleden er van balen dat ze niet meer welkom zijn, maar met kleren aan hebben wij er van genoten.

Gereisd met partner in juni 2018

Fantastische camping voor jong en oud!

Hans Doosje,
25-9-2018

Een camping in een prachtig gebied, vooral als je van rust en natuur houdt. De camping is echt fantastisch voor jong en oud. Voor gezinnen met kleine kinderen en voor mensen die van rust houden. Misschien voor kinderen in de puber leeftijd iets minder als je van een bruisende camping met disco enz houdt; die is er namelijk niet. De camping beheerders zijn ontzettend lief en behulpzaam. Alles wordt gedaan om het je naar de zin te maken. Ze staan open voor goede suggesties. De plaatsen zijn ruim en rustig (nu waren wij wel aan het begin van het seizoen) en erg mooi gelegen. Geen drukke verkeerswegen in de nabijheid. Je kunt hier inderdaad de stilte voelen en omdat er geen grote steden in de buurt zijn genieten van de prachtige sterrenhemel. Honden zijn welkom, mits aangelijnd. Wij hebben in de directe omgeving van de camping een snel stromend beekje ontdekt waar onze labradoodle zich uit kon leven.

Gereisd met partner in Sun Jul 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

In 2017 is de campoing verkocht. Helaas is het nu een textiel camping geworden. Dus alle reviews tot en met 2017 hebben betrekking op bezoekers die naturistisch kampeerden. Vanaf 2018 zal het een textiel camping zijn, Helaas!!!

het was als naturistische camping een pracht plek om te kamperen. Sanitair was onlangs gerenoveerd en zag er prachtig uit. Alles super schoon. Vanwege de beperkt aantal plaatsen, leerde je alle mensen al snel "kennen"en was het een gezellig "familie" gebeuren. Super gezellig allemaal. in de avond werd er gezellig met een potje bier aan het kampvuur gezeten en over koetjes en kalfjes gepraat. enkele dagen in de week werd er heerlijk gekookt door de eigenaar die zijn vak wel verstond. verder was er altijd wel wat te doen maar moest je wel regelmatig op het prikbord kijken om niet iets te missen. natuurlijk elke dag vers brood op de plank.

De locatie is prachtig. Helaas geen naturisme meer....

Gereisd met partner in juli 2017

relaxte sfeer, relaxte camping, leuke gasten

toon e trudy
30-11-2016

We zaten bovenop de berg, genoten van t uitzicht, de prachtige zonsondergangen, de bloemetjes en de bijtjes. Ontzettend gaaf zwemmeertje. Paar keer per week aten we aan de grote tafel bij Hans en Gaby. Daar ontstonden mooie gesprekken met andere gasten of werd er naar t voetballen gekeken Echt een vakantie naar ons hart

Gereisd met partner in juli 2016

mooie plek

vroomar97
25-8-2012

je wordt hiier zeer vriendelijk ontvangen, in ons geval door Jan geeft een scala van informatie... doet alles om je het naar je wens te maken... jammer dat het hun laatste week is.. zo'n goede gastheer... alleen vonden wij het eten op de donderdagavond waar iedereen over roemt wat minder ... of dit nu komt dat het de laatste loodjes voor hun zijn... maar verder prima camping... alleen ben ik een zwembad fan dat mistte ik daar toch wel ondanks dat ze een meer hebben met een klein strandje...sanitair is gewoon blinkend schoon..

Gereisd met partner in augustus 2012

• SchaduwplaatsenAanwezig
  • BBQToegestaan

• Huishoudelijke apparatuurTV, Wasmachine

• Warme douchesAanwezig
  • Privé sanitair mogelijkJa

• Autovrij parkJa

• TennisbaanAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Les Saules in Sussac, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Les Saules zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.