Heerlijke ontspannen vakantie gehad

Review geschreven door Jana

Heerlijke ontspannen vakantie gehad

Jana,
27-8-2018

De heerlijkste camping ooit, (maar niet verder vertellen, want anders kunnen we er volgende keer niet meer terecht).

De eerste gedachte na onze rondleiding op de camping door eigenaar Michel was: waarom hebben we niet meteen twee weken geboekt.

De camping zelf is prachtig: veel natuur, ruime plekken, overal zitjes en speelplekken en een bibliotheek vol boeken die geleend kunnen worden.

We hebben genoten van onze fijne plek met zon en schaduw, de verse broodjes iedere ochtend, het heldere zwemmeer en de gezelligheid rond het kampvuur. Sanitair is top, service is super.

Met twee kleine avontuurlijke jongens (3 en 5) was de gemoedelijke sfeer en kleinschaligheid van de camping perfect en hebben we echt kunnen ontspannen.

We hebben die extra week gelukkig ter plekke nog kunnen bijboeken en hebben ruim twee weken ontzettend genoten van de warme gastvrijheid van Michel en Laura. Dank jullie wel!

(eigenlijk alleen maar tienen)