Camping Les Saules **

Review geschreven door Lauren

Tot stilstand komen

Lauren,
25-7-2018

Het is het eerste jaar voor de nieuwe campingeigenaren en voor ons was dit de eerste keer kamperen met ons zoontje van bijna 1 jaar oud. We hebben het heerlijk gehad! Les Saules is een prachtige camping met mooie plaatsen, met veel groen en daardoor privacy, midden in de natuur. Wind in de bomen, fluitende vogels, gekwaak van de kikkers uit het meertje, voeten in het gras en verder even niks. Wij zijn helemaal tot rust gekomen. In het midden als hart het prachtige huis tussen de bloemen, een vuurplaats, en 's avonds de kaarsjes op tafel. De sfeer is ongedwongen, en voor kinderen is er van alles te doen en te ontdekken. We hebben ons welkom gevoeld en de zorg sprak uit details. Bij aankomst waren er alvast wat kinderboekjes voor ons zoontje klaar gelegd op de tafel bij de grote boekenkast, na een hele heftige storm kwam de campingeigenaar nog in de stromende regen checken of alles goed was met ons. Wij komen zeker weer terug!