Vakantiehuis

8 reviews over Vakantiehuis Le Petit Rien in het Nederlands

een prachthuis in een heerlijke rustige omgeving !

nijenhuis (hengelo (O)),
20-8-2017

Een geweldig huis met alle gemakken die je wenst in een prachtige natuurlijke omgeving. Veel te doen in de omgeving en je wordt er overvallen door rust en ruimte !

Gereisd met vrienden in augustus 2017

Paradijs in Frankrijk!

Diek
3-9-2016

Wij hebben een weekje in het paradijs gezeten! Met onze dochter van 8, ze vond het heerlijk! De tuin, de schaduw (het was rond 38/40 graden) en de geluiden van de natuur... De huiskamer hebben we niet gebruikt vanwege het mooie weer, maar ook daar was alles aanwezig.

Een compleet huisje en we wilden eigenlijk geen review schrijven, bang dat door de positieve verhalen het huisje steeds volgeboekt zal zijn in de toekomst!!

Wij hebben een geweldige week gehad, het was kort maar zeker voor herhaling vatbaar! Groeten van Bas - Diek - Bloesem uit noord holland

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016

Heerlijk rustige plek, ruime tuin en fijn huisje

Familie Postma, Harlingen
26-8-2016

Een compleet ingericht knus huisje, ideaal voor gezinnen. We hadden warm weer (slechts één dag regen), desondanks bleef het huisje zelf lekker koel. Er is een goed ingerichte keuken en de bedden lagen goed. De kinderen vermaakten zich prima met o.a. het kampvuur, de trampoline en de schommels. In de tuin liggen bij zonnig weer (vredelievende) muurhagedissen te zonnen, voordeel is ook dat ze tuin en huis insecten- en spinnenvrij houden. In de schemering werden relmuizen, vleermuizen en een familie Bosuil actief. De regio is erg mooi: een heuvelachtige omgeving met oude dorpen en stadjes, beekjes, en bos afgewisseld door met Limousin-stieren, -koeien en -kalfjes begraasde weiden. Je kunt hier zo een kwartier rijden zonder iemand tegen te komen. Genoeg mogelijkheden om te zwemmen, wandelen en (mtb)fietsen. De eigenaar had in het huisje veel toeristische informatie liggen over de omgeving. In de buurt is dus genoeg te doen maar (drukke) toeristische topattracties zijn hier niet te vinden. We hebben wel een aantal dagtrips gemaakt naar ondermeer de grotten van Pech Merle en de vallei van de Vézère. Dit was goed te doen, en het was 's avonds weer fijn om naar het huisje in de Limousin terug te keren!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016

Heerlijke vakantie - puur natuur

Brigitte
26-7-2016

Fantastische omgeving, kleine maar gezellige/typische dorpen, huisje eenvoudig en landelijk maar goed/praktisch ingericht. Prachtige tuin, Franse platteland ten voeten uit. Nabijheid van het meertje is een belangrijk pluspunt. Bij slecht weer kan het huisje wat krap en donker zijn maar we leefden ook bij minder weer altijd buiten. Zeer goede plek voor onthaasting. Fijne en nette badkamer, goed bed - niet altijd evident op het Franse platteland. Aanbieding vermeldde tv maar is enkel dvd-speler.

Gereisd met vrienden in juli 2016

Rustig

Johan
15-9-2015

Goed uitgerust huisje voor mensen die van rust en natuur houden.

Gereisd alleenreizend in september 2015

Leuk huisje voor een leuk prijsje

familie Starrenburg
20-8-2014

In deze complete vakantiewoning is het goed vertoeven als je van rust & natuur hou. Diverse dorpen en provinciestad Limoges zijn, binnen een redelijke afstand, goed bereikbaar. Dit geldt ook voor diverse supermarkten. Voor kinderen is er een zwembadje, trampoline en verschillende schommels aanwezig. Ook is het mogelijk om een kampvuurtje/BBQ op het terrein te organiseren. Daarnaast is er een zwemmeertje op 300 meter afstand waar ook op forellen gevist kan worden.

Dus voor ieder wat wils!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2014

Heerlijk rustige plek

sandra hendriks
24-3-2014

Een heerlijk huis met veel buitenruimte. Veel rust, dichtbij het dorp, vlakbij een meer.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2008

heerlijk tot rust komen in de natuur!

femke
23-3-2014

We hebben genoten van een vakantie met mooi weer en veel natuur om ons heen. De kinderen konden zwemmen, klimmen, bezig zijn met beestjes en we aten soep en maakten muziek bij de vuurplaats.

Gereisd met partner in januari 2014

Vakantiehuis info

• Aantal personen2 tot 4

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Le Petit Rien in Sussac, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Le Petit Rien zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.