Géén boekingskosten

• 8.3Ruimte

Vakantiehuis info

8 Reviews over Le Petit Rien

• 9nijenhuis (hengelo (O))20-08-2017

een prachthuis in een heerlijke rustige omgeving !

Een geweldig huis met alle gemakken die je wenst in een prachtige natuurlijke omgeving. Veel te doen in de omgeving en je wordt er overvallen door rust en ruimte !

• 10Diek03-09-2016

Paradijs in Frankrijk!

Wij hebben een weekje in het paradijs gezeten! Met onze dochter van 8, ze vond het heerlijk! De tuin, de schaduw (het was rond 38/40 graden) en de geluiden van de natuur... De huiskamer hebben we niet gebruikt vanwege het mooie weer, maar ook daar was alles aanwezig. Een compleet huisje en we wilden eigenlijk geen review schrijven, bang dat door de positieve verhalen het huisje steeds volgeboekt zal zijn in de toekomst!! Wij hebben een geweldige week gehad, het was kort maar zeker voor herhaling vatbaar! Groeten van Bas - Diek - Bloesem uit noord holland

• 9Familie Postma, Harlingen26-08-2016

Heerlijk rustige plek, ruime tuin en fijn huisje

Een compleet ingericht knus huisje, ideaal voor gezinnen. We hadden warm weer (slechts één dag regen), desondanks bleef het huisje zelf lekker koel. Er is een goed ingerichte keuken en de bedden lagen goed. De kinderen vermaakten zich prima met o.a. het kampvuur, de trampoline en de schommels. In de tuin liggen bij zonnig weer (vredelievende) muurhagedissen te zonnen, voordeel is ook dat ze tuin en huis insecten- en spinnenvrij houden. In de schemering werden relmuizen, vleermuizen en een familie Bosuil actief. De regio is erg mooi: een heuvelachtige omgeving met oude dorpen en stadjes, beekjes, en bos afgewisseld door met Limousin-stieren, -koeien en -kalfjes begraasde weiden. Je kunt hier zo een kwartier rijden zonder iemand tegen te komen. Genoeg mogelijkheden om te zwemmen, wandelen en (mtb)fietsen. De eigenaar had in het huisje veel toeristische informatie liggen over de omgeving. In de buurt is dus genoeg te doen maar (drukke) toeristische topattracties zijn hier niet te vinden. We hebben wel een aantal dagtrips gemaakt naar ondermeer de grotten van Pech Merle en de vallei van de Vézère. Dit was goed te doen, en het was 's avonds weer fijn om naar het huisje in de Limousin terug te keren!

• 9Brigitte26-07-2016

Heerlijke vakantie - puur natuur

Fantastische omgeving, kleine maar gezellige/typische dorpen, huisje eenvoudig en landelijk maar goed/praktisch ingericht. Prachtige tuin, Franse platteland ten voeten uit. Nabijheid van het meertje is een belangrijk pluspunt. Bij slecht weer kan het huisje wat krap en donker zijn maar we leefden ook bij minder weer altijd buiten. Zeer goede plek voor onthaasting. Fijne en nette badkamer, goed bed - niet altijd evident op het Franse platteland. Aanbieding vermeldde tv maar is enkel dvd-speler.

• 9Johan15-09-2015

Rustig

Goed uitgerust huisje voor mensen die van rust en natuur houden.

• 9familie Starrenburg20-08-2014

Leuk huisje voor een leuk prijsje

In deze complete vakantiewoning is het goed vertoeven als je van rust & natuur hou. Diverse dorpen en provinciestad Limoges zijn, binnen een redelijke afstand, goed bereikbaar. Dit geldt ook voor diverse supermarkten. Voor kinderen is er een zwembadje, trampoline en verschillende schommels aanwezig. Ook is het mogelijk om een kampvuurtje/BBQ op het terrein te organiseren. Daarnaast is er een zwemmeertje op 300 meter afstand waar ook op forellen gevist kan worden. Dus voor ieder wat wils!

• 9sandra hendriks24-03-2014

Heerlijk rustige plek

Een heerlijk huis met veel buitenruimte. Veel rust, dichtbij het dorp, vlakbij een meer.

• 8femke23-03-2014

heerlijk tot rust komen in de natuur!

We hebben genoten van een vakantie met mooi weer en veel natuur om ons heen. De kinderen konden zwemmen, klimmen, bezig zijn met beestjes en we aten soep en maakten muziek bij de vuurplaats.

Vakantiehuis Le Petit Rien info

• CafeNiet beschikbaar