Vakantiehuis Maison le bip

9.2Fenomenaal

Frankrijk, Limousin, St. Sulpice-les-Feuilles (Haute Vienne)

9.2Fenomenaal

• 9.3Inrichting
  • 9.8Hoeveelheid ruimte

Vakantiehuis info

Meer vakantiehuis info

12 reviews over Vakantiehuis Maison le bip

• 10Eveline02-10-2017

Heerlijk ruim opgezette villa

Maison le Bip is een heerlijk ruim opgezet huis waar wij met een groep van 9 yogi’s en een kok verbleven. Met ons negenen was het knus om binnen yoga te doen en werkelijk fantastisch om buiten op het overdekte terras of op het grasveld yoga te beoefenen. Het huis straalt rust en landelijkheid uit en je kunt zien dat het met liefde is gebouwd en met liefde wordt onderhouden. Badkamers, beddengoed en keuken zijn kraakhelder. Met vier slaapkamers met een eigen badkamer was er voor de groep voldoende ruimte om even terug te trekken.

Tijdens ons verblijf zijn we vooral in en om de villa gebleven. La Souterraine bezochten we voor de supermarkt (ooh, wat een feest toch altijd die Franse hypermarchés!) en we hebben oesters gegeten en wijn gedronken op de boerenmarkt in Les Hérolles. Aanrader! Elke 29ste van de maand! Vanuit de villa loop je zo het bos in en kun je verschillende routes volgen.

Wij zijn als yogagroep hier geweest, maar ik kan me voorstellen dat een wandelgroep of fietsgroep zich hier ook uitstekend gaat vermaken.

Gereisd met vrienden in september 2017

• 9Wendy01-10-2017

Heerlijk familiehuis

Fantastisch familiehuis in charmante omgeving. Ruim, schoon, goed ingericht en werkelijk van alle gemakken voorzien. Heerlijke tuin met zwembad. Zeer kindvriendelijk. Geschikt voor meerdere gezinnen of groep. Ik kom hier graag nog een keer terug.

Gereisd met vrienden in september 2017

• 10Barbara12-10-2015

Super plek

we hebben hier een week doorgebracht met drie gezinnen met kleine kinderen, top locatie!! ruimte, rust, en huis dat van alle gemakken is voorzien. lekkere ruime tuin en een heerlijk zwembad. we komen graag terug!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2015

• 9Menno29-08-2015

TOP HUIS!!

Met twee stellen en 5 kinderen van twee tot vier 3 weken verbleven. Fraai groot huis. 4 zeer ruime slaapkamers + speel-slaapkamer. kinderbedjes. volledige privacy, afgesloten tuin. Ideaal voor kleine kinderen. heerlijk zwembad met hek, speeltoestellen, trampoline, bergen speelgoed (zelf eigenlijk niets mee hoeven nemen) Huis zeer goed geoutilleerd. Voor uitstapjes met kinderen moet je wel een stuk rijden maar dat was voor ons geen enkel probleem. Lokale (engels sprekende) contact persoon zeer vriendelijk en behulpzaam.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2015

• 9Paul17-08-2015

Schitterend

Weekje in maison le Bip met kinderen en kleinkinderen. Gezellig, zeer comfortabel huis. Voldoende ruimte. Zou het iedereen aanbevelen. Rustige, mooie streek.

Gereisd in augustus 2015

• 9Mayke Oudshoorn02-07-2014

Fantastisch huis

Wat een fantastisch huis is dit. Werkelijk aan alles is gedacht. Het huis is brandschoon en bij aankomst zijn alle bedden opgemaakt. ruime kamers en ruim voldoende gemakkelijke zitplaatsen, zelfs als je met 9 volwassenen bent. Ook buiten zijn er voldoende gemakkelijke stoelen en een heerlijk grote eettafel. De keuken is volledig ingericht en biedt voldoende grote pannen, serviesgoed en bestek. Het zwembad maakt het verblijf helemaal af. Kortom een echte aanrader! De omgeving heeft voor ieder wat wils; Limoge op 45 minuten afstand, een bezoek aan Oradour sur Glane is indrukwekkend, wandelen kan in de directe omgeving, winkelen en dagelijkse boodschappen in La Souterraine.

We hebben met volle teugen genoten van deze heerlijke vakantie.

Gereisd met vrienden in juni 2014

• 9Danielle E.06-01-2013

Heerlijk ontspannen vakantie!

We hebben ons droom vakantiehuis gevonden. Kinderen ieder hun eigen slaapkamer, voor ons was er een slaapkamer met toegankelijke douche (met behulp van een tuinstoel) beneden en bijna alle dagen goed weer gehad. We hebben zelfs op de laatste dag nog kunnen zwemmen in het zwembad. Het gehele huis was goed verzorgd en van alle gemakken voorzien, heerlijk dat de bedden al waren opgemaakt. We hopen zeker nog eens terug te komen. De aanrijroute was overigens ook ideaal maar 10 minuten van de snelweg! Zeker een aanrader!

Gereisd met jonge kinderen in mei 2012

• 9Louis S.06-01-2013

Total relaxation!

Met twee jonge gezinnen een heerlijke vakantie gehad in deze super de luxe villa!!! De kinderen hebben zich op en top vermaakt in het zwembad en prachtige tuin met speelattributen, waardoor wij volledig tot rust zijn gekomen. We zullen hier zeker terugkeren om te genieten van de rustige pittoreske Franse omgeving en alle gemakken die dit prachtige huis met gigantische tuin te bieden hebben. Ideaal voor gezinnen met kleine kinderen. Om kort te gaan : Total relaxation for all!!!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2010

• 9Vincent20-07-2012

God in Frankrijk!

Net terug van een onvergetelijke vakantie in Maison le Bip. Ongelooflijk ruime villa gelegen in een van de meest authentieke delen van Frankrijk; een waar paradijs! Verblijf met 3 gezinnen met 6 kinderen gaat perfect. Elke kamer heeft zijn eigen badkamer wat het maakt tot een perfect (groeps)verblijf.

Werkelijk aan alles gedacht in deze woning. Qua praktische zaken voor kinderen als bijv. buggy's, kinderstoelen, kinderbedjes, maar ook de enorme hoeveelheid speelgoed en de speeltoestellen buiten (trampoline, schommels, klimhuis), het ontbrak aan niets. Het zwembad is helemaal top (veilig afgeschermd). Voor de ouders zijn de grote hoeveelheid lounge bedden en banken heerlijk. S Avonds hebben wij alle avonden heerlijk buiten gegeten. Wij zijn weg van alle drukte hier weer heerlijk bijgekomen. Hier beleef je nog het echte Frankrijk. De plaatselijke bakker is een aanrader.

Als God bestaat in Frankrijk, dan weten wij inmiddels waar hij verblijft!

Zeer veel dank! Wij komen zeker terug!

Gereisd met jonge kinderen in juni 2012

• 9Van Vliet13-11-2010

Top

Wij waren hier in juli en het was fantastisch. Ideaal voor (meerdere) gezinnen. Dit huis is zeer compleet en de kinderen hebben genoten. Mooi zwembad, schoon en ruim huis.

Gereisd met jonge kinderen in januari 2010

1 tip over Vakantiehuis Maison le bip

• Baets Kathleen, 26-08-2014 Rapporteren

De eetgelegenheden en markten in de buurt waren mager. We moesten telkens vrij ver rijden, in het dorpje zelf was er weinig, wij reden altijd naar La Souterraine waar je dan weer heel veel winkels zoals A.Leclere, Carrefour, Aldi, Lidl, ... kon vinden. Maar dit was telkens wel 13 km op en af rijden. Oradour-sur-Glane moet je zeker gaan bezichtigen - Limoges is een inpresionante stad - Châteauponsac (prachtige wandeling naar de brug) - Montmorillon (heeft een artistiek gedeelte)

0 vragen over Vakantiehuis Maison le bip

Vakantiehuis Maison le bip info