St. Sulpice-les-Feuilles (Haute Vienne)

We hebben een aantal aanbieders voor St. Sulpice-les-Feuilles (Haute Vienne) voor je op een rij gezet:

Reviews over St. Sulpice-les-Feuilles (Haute Vienne)

Heerlijk ruim opgezette villa

Eveline,
    2-10-2017

Maison le Bip is een heerlijk ruim opgezet huis waar wij met een groep van 9 yogi’s en een kok verbleven. Met ons negenen was het knus om binnen yoga te doen en werkelijk fantastisch om buiten op het overdekte terras of op het grasveld yoga te beoefenen. Het huis straalt rust en landelijkheid uit en je kunt zien dat het met liefde is gebouwd en met liefde wordt onderhouden. Badkamers, beddengoed en keuken zijn kraakhelder. Met vier slaapkamers met een eigen badkamer was er voor de groep voldoende ruimte om even terug te trekken.

Tijdens ons verblijf zijn we vooral in en om de villa gebleven. La Souterraine bezochten we voor de supermarkt (ooh, wat een feest toch altijd die Franse hypermarchés!) en we hebben oesters gegeten en wijn gedronken op de boerenmarkt in Les Hérolles. Aanrader! Elke 29ste van de maand! Vanuit de villa loop je zo het bos in en kun je verschillende routes volgen.

Wij zijn als yogagroep hier geweest, maar ik kan me voorstellen dat een wandelgroep of fietsgroep zich hier ook uitstekend gaat vermaken.

Gereisd met vrienden in september 2017

Heerlijk familiehuis

Wendy,
    1-10-2017

Fantastisch familiehuis in charmante omgeving. Ruim, schoon, goed ingericht en werkelijk van alle gemakken voorzien. Heerlijke tuin met zwembad. Zeer kindvriendelijk. Geschikt voor meerdere gezinnen of groep. Ik kom hier graag nog een keer terug.

Gereisd met vrienden in september 2017

Camping om te onthouden

Rene,
    18-8-2017

Bij toeval terecht gekomen toen we in de supermarkt aan een hollands stel vroegen of ze een camping in de buurti wisten.

Het is een rustige camping met ruime plaatsen. Het personel is zeer behulpzaam, ons verlengsnoer was te kort, geen probleem we kregen bij de receptie zo twee kabels mee. Het sanitair zou beter kunnen maar ik vond het acceptabel.

Het zwembad wordt prima onderhouden. De sfeer is relaxed en de verhouding nederlanders fransen is oke.

Dit is een prima camping voor als je op doorreis bent, maar ik kan me voorstellen dat je hier zomaar wat langer blijft hangen.

Vooral jongere kinderen lijken zich hier prima te vermaken

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Super plek

Barbara,
    12-10-2015

we hebben hier een week doorgebracht met drie gezinnen met kleine kinderen, top locatie!!

ruimte, rust, en huis dat van alle gemakken is voorzien.

lekkere ruime tuin en een heerlijk zwembad.

we komen graag terug!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2015

TOP HUIS!!

Menno,
    29-8-2015

Met twee stellen en 5 kinderen van twee tot vier 3 weken verbleven.

Fraai groot huis. 4 zeer ruime slaapkamers + speel-slaapkamer. kinderbedjes.

volledige privacy, afgesloten tuin.

Ideaal voor kleine kinderen. heerlijk zwembad met hek, speeltoestellen, trampoline, bergen speelgoed (zelf eigenlijk niets mee hoeven nemen)

Huis zeer goed geoutilleerd.

Voor uitstapjes met kinderen moet je wel een stuk rijden maar dat was voor ons geen enkel probleem.

Lokale (engels sprekende) contact persoon zeer vriendelijk en behulpzaam.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2015
St. Sulpice-les-Feuilles (Haute Vienne) scoort een 8,5 uit 10, op basis van 2 reviews